Anniina Jalkanen laitahan uutta videoo tulemaan
Näin.
Ei lomailla siellä saaristossa. Hus, töihin.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Jalkasten herjaaja on miehenkipeä mummeli. Siksi se näkee miehiä joka paikassa, myös keskustelupalstoilla.'
Minulta 0 kommenttia
ketjussa. [Jalkanen on täysin
tuntematon somentekijä
mulle].
En ole koskaan myöskään
kommentoinut Bachelor-ketjua.
Joku mainitsi aiemmin. En
omista enkä katso televisiota
lainkaan.
Pirteää perjantaita.
Ihanaa, Jalkasten ei tarvii enää leikata nurmikkoa, kun tuhansien eurojen arvoinen härpäke tekee sen.
Harmaantunut ukkeli. Mahtaa olla älyllisesti vaativa työ😂
Voi miksi ne teki shettiksille niin pienen aitauksen, vaikka lääniä on. Miten joku uskaltaa antaa ylläpitoon noin osaamattomiin käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Voi miksi ne teki shettiksille niin pienen aitauksen, vaikka lääniä on. Miten joku uskaltaa antaa ylläpitoon noin osaamattomiin käsiin.
Etkö katsonut perusteita? Syövät itsensä ähkyyn, jos liikaa heinää. Siksi siirrettiin.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ei vissiin ollenkaan lypsää lehmiään tai kerääkö edes kanamunia
Ei ainakaan ole omiin silmiin näkynyt tuota puolta eläinten pidossa.
Kiva koti saaressa ja mukavan oloinen perhe kyllä😊
Mistä sitä maitoa tulee sonnille ja synnyttämättömälle hieholle?
En tarkoita laidunta, tarkoitan sitä ns pihaton ympärille tehtyä aluetta.
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita laidunta, tarkoitan sitä ns pihaton ympärille tehtyä aluetta.
Et taida oikein ymmärtää.
Katsoin juuri Anniinan ig:n . Ei kyllä käy kateeksi. Olen elänyt maalla talven ja runsaan lumen keskellä. Voin vaikka veikata ,että max 5 vuotta tuta elämää saaressa ne jaksaa elää.
Kyllä -kyllä kesä on ihanaa ,mutta suurin osa vuodesta on rajua tuulta,myrskyä , sadetta ,vettä ja räntää ja sitä jäätikköä noilla korkeuksilla.
Eikö siinä mitään jos elämä olisi sitä ns hyggeilyä, mutta kun se on aamusta iltaan eläinten hoitoa, talon lämmitystä, puiden ja veden rahtaamista sisälle jne jne . 5 hengen perhe , touhua riittää. Lasten kuljetukset, kauppreissut jne jne.
Tuleeko someilusta niin paljon rahaa, saavatko tukia. Rahaa menee eläinten ja ihmisten , kodin , auton vakuutuksiin . Eläimet sairastuu välillä .
Okei ,se on elämää, rankkaa sellaista. Olin pari kk maalla juuri kauniissa olosuhteissa , upea luonto ympärillä-mukavaa, mutta kiva oli tulla kaupunkiin vaikka siellä ei ollutkaan muita ns pakkohommia ,kuin isojen pihojen nurmikon lykkäys ruohonleikkurilla,mutta se oli sopivaa kuntoilua.
Entä jos ei ole rahaa paljon, ei ehkä Jalkasten perheellä ole. No seuraavaksi he muuttaa ehkä espanjaan . On aivan sama missä asuu, kun on RAUHA SYDÄMMESSÄ ja rahaa sopivasti.
Mun mielestä Jalkasten eloa on kiva seurata! Tavallista puuhastelua ja ihania koiria.
Kun vertaan posket lommolla muikisteleviin somettajiin, mm S Särkkä, niin paljon enemmän Jalkasten instasta saa sisältöä. Ihmettelen, miten Särkkä voi tienata noin hyvin tuollaisella sisällöllä! Hyvä, että tienaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri Anniinan ig:n . Ei kyllä käy kateeksi. Olen elänyt maalla talven ja runsaan lumen keskellä. Voin vaikka veikata ,että max 5 vuotta tuta elämää saaressa ne jaksaa elää.
Kyllä -kyllä kesä on ihanaa ,mutta suurin osa vuodesta on rajua tuulta,myrskyä , sadetta ,vettä ja räntää ja sitä jäätikköä noilla korkeuksilla.Eikö siinä mitään jos elämä olisi sitä ns hyggeilyä, mutta kun se on aamusta iltaan eläinten hoitoa, talon lämmitystä, puiden ja veden rahtaamista sisälle jne jne . 5 hengen perhe , touhua riittää. Lasten kuljetukset, kauppreissut jne jne.
Tuleeko someilusta niin paljon rahaa, saavatko tukia. Rahaa menee eläinten ja ihmisten , kodin , auton vakuutuksiin . Eläimet sairastuu välillä .
Okei ,se on elämää, rankkaa sellaista. Olin pari kk maalla juuri kauniissa olosuhteissa , upea luonto ympärillä-mukavaa, mutta kiva oli tulla kaupunkiin vaikka siellä ei ollutkaan muita ns
Ei he kuljeta lapsia yhtään mihinkään. Vanhin käy koulua kolmesti viikossa. Lautta ja taksi kuskaa. Siinä se.
Mikä on hyvinvointiretki? Istutaan pesemässä hampaita sponsoroidulla hammasharjalla ja sitten mennään uimaan?