Suljin television lauantai iltana
Jos illan parasta antia on levyraadin mainostauko, saa minun puolesta olla suljettuna. Samat naamat ja uusinnan uusinnat. Kuinka tärähtänyt pitää olla että katsoo vapaita kanavia, vai onko ekakerta kun avaat television 90-luvun jälkeen?
Kommentit (6)
Minä katsoin äsken Avaran luonnon jakson Kotkan vuosi. Sitä ennen katsoin ohjelman, jossa siirrettiin kuolemanvaarassa oleva afrikannorsuyksilö elinkelpoisemmille seuduille.
Saatan vielä katsoa ysiltä alkavan klassikkotrillerin Vaarallinen suhde. Ennen sitä tv on tunnin kiinni kun luen romaania.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Katson starilta ysiltä zompipaska leffan alun. Ihan vaan sen takia kun asuin lähistöllä kun sitä kuvattiin.
Faith kirjoitti:
Minä katsoin äsken Avaran luonnon jakson Kotkan vuosi. Sitä ennen katsoin ohjelman, jossa siirrettiin kuolemanvaarassa oleva afrikannorsuyksilö elinkelpoisemmille seuduille.
Saatan vielä katsoa ysiltä alkavan klassikkotrillerin Vaarallinen suhde. Ennen sitä tv on tunnin kiinni kun luen romaania.
Kieltääkö jeesus sinua katsomasta muita kuin Ylen kanavia vai halusitko vain mainostaa minun aloituksessa herraa? Onko ovet lukittu ja korvatulpat paikallaan kun maailmaa huutaa. Jumala varmasti arvostaa sinun mitään saamatonta sielua kun kuolet.
Minä en ole avannut telkkaria koko päivänä ja taitaa pysyä kiinni huomennakin.
Pian alkaa punainen vaara leffa. Todella hyvä leffa. Ei nykyään tehdä enää noin hyviä leffoja jossa arnold ei näyttele vaan on oma itsensä ja se onkiin parasta.
Mä katson tv:stä vain ajankohtaisohjelmat ja ehkä kerran viikossa elokuvan.