Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v ja 13v nahistelee ja taistelee koko ajan

Vierailija
15.02.2025 |

Jatkuvaa toisen ärsyttämistä, kiusaamista, suun soittoa, toiselle naureskelua, toisen huijaamista, nujuamista (eivät fyysisesti nyt vakavasti ota yhteen, mutta pientä tönimistä ja läpsimistä on välillä). 

Olen niin loppu kuuntelemaan sitä. Minun sanomiset kaikuu kuuroille korville. Nyt juuri lähetin molemmat loppuillaksi omiin huoneisiin ja peruin leffan katsomiset, kun eivät millään saaneet sitä loppumaan taas ja koko päivän sitä on saanut kuunnella. V*tuttaa kun yhteinen perheaika on nykyään koko ajan tollasta. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei kemiat kohtaa. Noihin aikoihin mulla ja isoveljellä alkoi mennä sukset ristiin. Sama ikäero. Varmaan tuo on sellainen ikä jolloin aletaan luomaan identiteettiä jne.

Vierailija
2/13 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Yleensä poistuin itse paikalta ja laitoin napit korviin. Tätä jatkui koko yläkoulun ajan, nyt loppunut, kun molemmat lukiossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivointi on a ja o. Jos tottelunhaluja ei ole, niin nurkassa seisten vietetty puolituntinen tai tuntikin yleensä korjaa em. ongelman.

Vierailija
4/13 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta aseet niille, jotta voivat selvittää välinsä pysyvästi!

Vierailija
5/13 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden palstapersuja. Tuo heikko fyysinen tappelutaito on ilmiselvä merkki

Vierailija
6/13 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuuden palstapersuja. Tuo heikko fyysinen tappelutaito on ilmiselvä merkki

Sähän sen tiedät. 

Vierailija
7/13 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän remmillä roimit niin eiköhän ne asetu

Vierailija
8/13 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän sen tiedät. 

Muutama persu tullut löylytettyä, joten jonkin verran konkreettista kokemusta kyllä

Vierailija
9/13 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttaa että toinen lähtee kaverilleen tai jomman kumman kaveri tulee kylään. Eivät tappele jos joku kaveri kylässä tai ainakaan niin paljoa :D

Vierailija
10/13 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah siinä sitä sisaruuden autuutta. Kyllä lapsella täytyy sisarus olla!!!

Vierailija
11/13 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuuluu ikään, molemmilla alkaa murrosikä näkyä.  Harrastuksia iltoihin, molemmille omansa, ei samaan ryhmään. Viikonloppuna suunnittele heille tekemistä, tehkää ruokaa yms. missä kuluu aikaa ilman ruutuja. Tee kummankin kanssa erikseen jotain spesiaalia, huomiota aikuiselta tarvitaan vielä kuitenkin, vaikka sitä ei enää itse pyydetä.

Vierailija
12/13 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä murrosikä! Omiin huoneisiin lähetys Ei RIITÄ! Puhelimet (ja tabletit jne) pois kummaltakin, herätys kello 6 että kerkiävät tekemään itselleen aamupalat, ja jos ovia paiskotaan, ovet viedään kellariin. Vanhemmilla on - ilman mitään typerää ruumiillista kasvatustakin - kymmeniä mahdollisuuksia saada murkut kuriin, kunhan vetävät yhtä köyttä: taskurahat pois, harrastuksiin ei ilkiöitä viedä . . .

Vierailija
13/13 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia sisarusrakkautta. Loppuu muutaman vuoden kuluttua kun vähän aikuistuvat. Itse nuhjasin ja tappelin pikkuveljen kanssa päivittäin mutta aikuisiällä ei olla juuri edes riidelty vaan kuin parhaat kaverit.

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän