Onko Sampo itse epähauska, vai kirjoitetaanko hänelle huonot vitsit?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei hänen huumori muhunkaan uppoa mut moneen muuhun suomalaiseen uppoaa ei häntä muuten ois haluttu takas Roni backin tilalle
Eikös ne ole aikaisemmista kausista uusintoja. Jonkun lehtijutun luin, ja Sampo kertoi, että on tulossa takaisin jollain uudella konseptilla. Korjatkaa mikäli olen käsittänyt asian väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hänen huumori muhunkaan uppoa mut moneen muuhun suomalaiseen uppoaa ei häntä muuten ois haluttu takas Roni backin tilalle
Eikös ne ole aikaisemmista kausista uusintoja. Jonkun lehtijutun luin, ja Sampo kertoi, että on tulossa takaisin jollain uudella konseptilla. Korjatkaa mikäli olen käsittänyt asian väärin.
Nämä on nyt niitä uusia jaksoja, konsepti kyllä vaikuttaa samalta kuin ennen. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on nyt niitä uusia jaksoja, konsepti kyllä vaikuttaa samalta kuin ennen. Ja hyvä niin.
Hei, kiitos tiedosta! Täytyypä jossain vaiheessa vilkaista näitä uusia. Ihan mukavia ne aikaisemmatkin olivat.
Kun ohjelman mainos pyörii loputtomien uusintojen välissä sitä todellakin katsojakin toivoo, että Sampo heitettäisiin lopuksi seinään...
ok, mikäpäivä