Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Sampo itse epähauska, vai kirjoitetaanko hänelle huonot vitsit?

Vierailija
15.02.2025 |

Esiintyjänä hänellä tankoparsan vetovoima.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä ne ohjelmat tulee

Star-kanavalta telkkarista.

ok, mikäpäivä

Vierailija
22/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hänen huumori muhunkaan uppoa mut moneen muuhun suomalaiseen uppoaa ei häntä muuten ois haluttu takas Roni backin tilalle 

Eikös ne ole aikaisemmista kausista uusintoja.  Jonkun lehtijutun luin, ja Sampo kertoi, että on tulossa takaisin jollain uudella konseptilla.  Korjatkaa mikäli olen käsittänyt asian väärin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänen huumori muhunkaan uppoa mut moneen muuhun suomalaiseen uppoaa ei häntä muuten ois haluttu takas Roni backin tilalle 

Eikös ne ole aikaisemmista kausista uusintoja.  Jonkun lehtijutun luin, ja Sampo kertoi, että on tulossa takaisin jollain uudella konseptilla.  Korjatkaa mikäli olen käsittänyt asian väärin.  

Nämä on nyt niitä uusia jaksoja, konsepti kyllä vaikuttaa samalta kuin ennen. Ja hyvä niin.

Vierailija
24/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo on Hot. 

T. M45

Vierailija
25/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on nyt niitä uusia jaksoja, konsepti kyllä vaikuttaa samalta kuin ennen. Ja hyvä niin.

Hei, kiitos tiedosta! Täytyypä jossain vaiheessa vilkaista näitä uusia.  Ihan mukavia ne aikaisemmatkin olivat. 

Vierailija
26/26 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ohjelman mainos pyörii loputtomien uusintojen välissä sitä todellakin katsojakin toivoo, että Sampo heitettäisiin lopuksi seinään...