Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lakannut klikkaamasta otsikoita koskien jotain tiettyä henkilöä?

Vierailija
15.02.2025 |

....tai asiaa? Olettaen, että muuten klikkaat helposti iltalehden tms. otsikoita.

Mä lopetin otsikoiden klikkailun Sanna Marinin kohdalla. Olen huomannut, että en menetä mitään, vaikken tietäisi hänen viimeisimpiä käänteitään tai instapostausten aiheita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Usan uusi presidentti, Musk. Ei paljon kiinnosta.

Vierailija
2/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti Forsell, shirly karvinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En klikkaa mitään uutista auki joka kertoo henkilöstä, jolla on jokin liikanimi tunnistamiseen. BB-Maija, Idols-Erkki, Temppari-Kisu, jne.

Vierailija
4/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, joiden lähteenä on insta tai muu some

Vierailija
5/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös juurikin IL ja SM, koska iltalehti kirjoittaa aina vähättelevästi ja kommentit täynnä törkyä ja naisvihaa.

-M

Vierailija
6/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös juurikin IL ja SM, koska iltalehti kirjoittaa aina vähättelevästi ja kommentit täynnä törkyä ja naisvihaa.

-M

Vierailija
7/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinia klikkaan, tykkään hänen työläis taustastaan. Orpoa en, vihaan porvareita.

Vierailija
8/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaan aina reipasta Marinia, mutta vain silloin kun porvarilehden toimittaja ei ole taas keksinyt jotain häntä mollaavaa sanottavaa.

Vierailija
9/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppaa en enää klikkaa. Onneksi hän ei ole niin paljoa otsikoissa enää nykyään.

Vierailija
10/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson nykyään vain otsikot. Harvat jutut kiinnostaa. Tänään klikkasin, kun joku löysi kodistaan kutsumattoman vieraan. Tosin jäi sekin arvoitukseksi, kun en jaksanut katsoa niitä lukuisia mainosklippejä ensin.

Vierailija
11/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpia koskevia keskusteluja tai uutisointia on turha seurata koska niillä ei ole mitään merkitystä. Jonnin joutavaa lässytystä ja ajankulua.

Vierailija
12/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikmania en avaa. Jos puhuttaisiin sen laulusta, avaisin.

Vierailija
13/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpipa ja persuja koskevia uutisia. Viestintä on niin poukkoilevaa ja ristiriitaista heiltä, että ihan sama mitä sanovat. Seuraavalla kerralla asia on aivan toisin kuin aiemmin kerrottiin.

Vierailija
14/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen vain jotkut kiinnostavat uutiset. Jos joku juttu on kotimaisesta julkusta, niin ei kiinnosta, ja jos ulkomaalaisesta, niin olen sen jo tod.näk. pari päivää aikaisemmin lukenut Daily Mailista. Orpot, Marinit ja Purrat jätän aina avaamatta. Niistä ei saa kuin kohonneen verenpaineen.

Vierailija
15/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanye West

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä