Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa. Kauniina/komeana saatte aina hyväksyntää ilman mitään suorituksia

Vierailija
17.11.2023 |

Olisipa ihanaa

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina pysyminen vaatii kurinalaisuutta ja onnea, vaikka geenit olisivatkin täydelliset.

Vierailija
2/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyntää mihin?

Jos mietit todella kaunista naista, joka on samaan aikaan myös älykäs ja koulutettu, otatko hänet tosissaan alansa pätevöityneenä ammattilaisena esim. asianajajana? Koen, että kaunis nainen joutuu tekemään vakuuttavuutensa eteen jopa enemmän töitä kuin tämmöinen keskivertoinen samalla koulutuksella oleva naisihminen. Olen sortunut siihen jopa itse, ettei kauneus ja viisaus voisi asua samassa päässä, jos on irtoripset ja tekokynnet, mutta olin väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siihen asti, kunnes rupsahtaa. Ulkoinen kauneus on niin katoavaista.

Vierailija
4/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joillakin on karismaa.

Vierailija
5/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina naisena olen saanut enemmän etuja. Minua on kohdeltu positiivisemmin ja arvostavammin. Olen mm saanut palkankorotuksia ja parempia työtehtäviä. 

Vierailija
6/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudella ja komeudella pääsee hieman eteenpäin joissakin asioissa, mutta valitettavasti esimerkiksi yliopistoon ei pääse niillä avuilla. Pitkät hyvät ihmissuhteetkaan eivät ole mitenkään varmoja, vaikka molemmat olisivat upean näköisiä ja kauniitkin voivat jäädä lapsettomiksi tai jopa aitoa rakkautta vaille. Eivät he myöskään ole takuuonnellisia, vaan heidän elämä voi illa täydellistä sontaa. 

Vierailija
7/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pääsee automaattisesti kaikista kouluista ja työnhauista läpi, ei tarvitse tehdä mitään minkään eteen. (sarkasmia)

Vierailija
8/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ruma ja negatiivinen ruikuttaja siihen päälle niin ymmärrettävästi ihmiset pysyy kauempana. Tähtää edes neutraaliin käytökseen ja huomaa miten ihmisten käytös muuttuu.

Vierailija
9/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniina naisena olen saanut enemmän etuja. Minua on kohdeltu positiivisemmin ja arvostavammin. Olen mm saanut palkankorotuksia ja parempia työtehtäviä. 

Verrattuna keneen? :D En ole kaunis millään mittapuulla, mutta minua on aina ja ihan joka paikassa kohdeltu arvostavasti ja kivasti. Saan helposti ystäviä ja kavereita, enkä jää varmasti ikinä työttömäksi, sillä teen hyvin ja ammattitaitoisesti työni, joten minut muistetaan ja työni arvostetaan korkealle. Palkkani on hyvä. 

Vierailija
10/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Kauniit ovat eläneet elämänsä ihmisten keskellä, jotka ovat poikkeavassa mielentilassa. Kun ruma astuu huoneeseen ketään ei kiinnosta. Kun erittäin viehättävä saapuu, kaikkien tarkkaavuus herää ja dopamiinia alkaa kehittyä

Vierailija
11/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja häirintää, ahdistelua, ilkeyttä, älyn vähättelyä ja kateutta. 

Vierailija
12/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mutta olisiko kuitenkin tärkeämpää se mitä löytyy korvien välistä? Mietippä sitä? 

Vierailija
13/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verrattuna keneen? :D En ole kaunis millään mittapuulla, mutta minua on aina ja ihan joka paikassa kohdeltu arvostavasti ja kivasti. Saan helposti ystäviä ja kavereita, enkä jää varmasti ikinä työttömäksi, sillä teen hyvin ja ammattitaitoisesti työni, joten minut muistetaan ja työni arvostetaan korkealle. Palkkani on hyvä. 

Samaistun tähän kommenttiin. Olen ihan keskivertoinen.

Vierailija
14/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, pääsee automaattisesti kaikista kouluista ja työnhauista läpi, ei tarvitse tehdä mitään minkään eteen. (sarkasmia)

Ja löytyy helposti aitoa rakkautta, saa helposti hyviä ystäviä ja kaikki rakastavat kauneäista ihmistä muutenkin, ihan kaikki! Ja jos kaunis ihminen joutuu vaikka onnettomuuteen, niin hän ei ikinä vahingoitu mitenkään, hän ei myöskään vanhene. Joo, niin se on. 

15/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla erityisen viehättävä, eli ulkoisesti kauniina pidetty, saadakseen pääsääntöisesti kaikkialla hyväksyntää, vaan riittää, ettei ole epäviehättävänä pidetty. 

Ulkoisesti tavallisia ja kauniita kohdellaan käytännössä ihan yhtä hyvin.

Vierailija
16/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde markkinoilla kauniit ja seksikkäät saavat valtavasti huomiota ja aloitteita. 

miehet ovat täysin kiinnostuneita. Kauniita ja seksikkäitä naisia lähestytään kaikkialla. 

minua lähestyttiin kaupassa, salilla, bussipysäkillä. Kaikkialla

Vierailija
17/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et sitten ole?

Vierailija
18/18 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät someuikuttelijat voisivat todellakin miettiä mitä on elää sellaisena, johon aivan kaikki suhtautuvat negatiivisesti heti kun näkevät. Jostain syystä tämä ei muutu edes iän myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi