Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ulkoisista seikoista muka näkee, että ihmisellä on maksuhäiriöimerkintöjä ja hän on ulosotossa?

Vierailija
15.02.2025 |

Ei sitä kyllä mun mielestä näe yhtään mistään vaan jos joku oikeasti noin kuvittelee niin kyse on kyllä omista ennakkoluuloista. Palstalla kun jotkut neropatit ilmeisesti trollaa tällä, että kyllä sen näkee ulkoisista seikoista, jos joku on ulosotossa. :D 

Olisi kiva tietää mitkä on ne seikat mistä sen muka näkee. :D Tämä on varmaan vähän sama kuin jotkut luulee, että ulkoisesta olemuksesta näkee sen onko ihmisellä varallisuutta. No ei sitäkään välttämättä näe vaan varakas voi olla ulkoisesti hyvinkin vaatimaton, ajaa vanhalla autolla, jne. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. tällä palstalla on näitä "näkijöutä" jotka näkevät myös aiempien seksikumpoanien määrän, koulutuksen kuin pankkitilin saldon ja asunnon "oikean" (tai "väärän") sijainnin ensivilkaisulta kadulla vastaan tulevista

Vierailija
2/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelee maksuhäiriökalja kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee, ei käy tarpeeksi pesulla.

Vierailija
4/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhruset kengät

Vierailija
5/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita julkisuuden henkilöilläkin ja ei sitä päälle näe. 

Vierailija
6/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semmosella ei oo edes pankkikorttia vaan vaimo maksaa kaiken.

Vierailija
7/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ollu yhtään erinäköinen silloin kuin nyt tai ennen sitä.

Vierailija
8/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakuloisesta, surullisesta katseesta ja hieman kumarasta asennosta. Ryhti mennyt. 

Vierailija
9/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaketju kaulassa ja kiitos 1939 - 45 paita päällä paljon näkyviä tatuointeja ankkahuulet viihtyy PS vaalikojulla

Vierailija
10/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee vaatteet ilmaiseksi jostain keräyksestä, ei pese pyykkejään. Ei oo edes pesukonetta. Haisee kamalalta. Käyttää huumeita.

Vierailija
11/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu tynnyriin.

Vierailija
12/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canadian Goose-takki viime kauden mallia. 

Vierailija
13/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteissa isot logot ja kaikki vaatteet eri merkkiä sekä viime kauden malleja. Muutoinkin kaikki ylikalliita omaan tulotasoon nähden, on muutoinkin sellainen kaikki heti mulle nyt tyyppi.

Vierailija
14/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ketjun aloittaja olen siis ulosotossa eikä sitä kyllä musta ulospäin näe. Asun omakotitalossa, olen vakituisessa työssä, pukeudun ihan tavallisesti, käyn uimassa ja salilla, luen, teen käsitöitä, elän ihan tavallista elämää. Olen ihan tavallinen yhden aikuisen lapsen äiti. Toki auto on vanha, mutta tarvitsen niin vähän autoa, että ei ole tullut vaihdettua kun vanha kerran pelittää.

Velkaa mulla on ulosotossa n. 10 000€ ja laskin, että mun tuloilla saan sen maksettua pois n. puolessatoista vuodessa. Ei siis mikään paha rasti vaikka niukasti saakin elää. Etsin kyllä toista työtä mitä voisin tehdä päivätyön ohessa, että saisin nopeammin maksettua pois ja saisin enemmän rahaa itselle käyttöön ulosoton aikana.

Ap

Vierailija
15/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteissa isot logot ja kaikki vaatteet eri merkkiä sekä viime kauden malleja. Muutoinkin kaikki ylikalliita omaan tulotasoon nähden, on muutoinkin sellainen kaikki heti mulle nyt tyyppi.

Mikä juttu tuo "viime kauden malli" on? Kun ostaa kerralla hyvää ja kestävää, ei tarvitse olla joka vuosi vaihtamassa takkia.

Vierailija
16/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ostettu viimeisen päälle hienoa. Harvat oikeasti varakkaat käyttäytyy niin.

Vierailija
17/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He joutuvat kantamaan takissaan tarraa, jossa on isolla punaisella "KONKURSSISSA". Lisäksi on laitettava paikalliseen lehteen ilmoitus: "Olen epäluotettava henkilö (+ oma nimi ja valokuva).

Vierailija
18/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tuo "viime kauden malli" on? Kun ostaa kerralla hyvää ja kestävää, ei tarvitse olla joka vuosi vaihtamassa takkia.

Tätä mäkin ihmettelen. Jos mä ostaisin jonkun merkkivaatteen, niin en mä sitä pois heittäisi uuden malliston tullessa. Vaatteet käytetään loppuun tai laitetaan kierrätykseen.

Ap

Vierailija
19/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelee maksuhäiriökalja kädessä.

Mikä on maksuhäiriökalja?

Vierailija
20/45 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädessä viiri ja peräpää haisee paskalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän