Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu kaatuu siihen etten pidä suutelusta. Ällöttää miettiä mitä toisen suussa muhii ja sitten limainen kieli ja kuivat huulet

Vierailija
15.02.2025 |

Pikkupusut ok mutta yleensä nämä ei riitä vaan mies tunkee kieltä suuhuni. Ja sitten ihmettelee mitä pelkään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää tunkea kieltä toisen kurkkuun. Ei kiitos. Pusuttelu riittää täälläkin. 

Tykkäät lapsista seurustelumielessä.

Omassa ikäryhmässä monen ihmisen hoitamaton suu on täynnä ruskeita huonokuntoisia hampaita sekä haisevaa parodontiittia. Omassa suussa ei ole ainuttakaan hoitamatonta reikää, reiän alkua eikä ientulehdusta. Ei todellakaan kiinnosta suutelut haisuleiden kanssa. N65

Hampaiden kunnossapito on tietysti itsestäänselvyys. 

N83

Vierailija
22/24 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju kuulostaa ihan mun viiskymppiseltä kaverilta joka koki jonkinlaisen voimaantumisen ja remuaa tinderissä. En voi välttyä myötähäpeän tuntemuksilta. Onko yleistäkin että keski-ikäiset riekkuu netissä ja panee kuin inttipojat sinnetännetonne? Hyvä hälle ja niille äijille tietty ketä jurnuttaa mutta jotenkin olen hämilläni tilanteesta kun vielä muutama vuosi aiemmin postaili julkisesti jotain perhe-elämäblogia. Ajat muuttuu.

Jos on ero tullut, niin mielestäni tuollainen toiminta on ihan ok ja ymmärrettävää niin naisilta kuin miehiltäkin. 

Mutta ei niistä kannattaisi muille huudella! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän sama kuin suuseksi. Ei teininä tajunnut vaatia kundia pesemään munaansa vaan otti suihin vaikka virtsa maistui. Luuli että sen pitääkin maistua pahalle .Ei kyllä  ne kunditkaan valittaneet pissan makuisesta pildestä.

Hyi. Sait suuhusi muutakin kuin virtsan maun. Yäh!

Joo, seksi on, kun tökitään pissavärkkejä yhteen tai kairataan kakkareikää siitä tulee monesti sottaista ja vahinkoja sattuu.

Ois helpompaa kaikille jos sinun kaltaiset ihmiset ei seurustelis ollenkaan, voisitte pysyä minigrip pusseissanne ihmettelemässä kuinka ällöä elämän sivuilmiöt on, mieti mulla on ollu kakkaa virtsaputkessa niin että se on tullu ulos sieltä vasta hetken päästä ja sotki mun housujen etuosan.

Vierailija
24/24 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattaa jättää deittailu muille, jos normaali ihmisen anatomia ällöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän