Deittailu kaatuu siihen etten pidä suutelusta. Ällöttää miettiä mitä toisen suussa muhii ja sitten limainen kieli ja kuivat huulet
Pikkupusut ok mutta yleensä nämä ei riitä vaan mies tunkee kieltä suuhuni. Ja sitten ihmettelee mitä pelkään.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju kuulostaa ihan mun viiskymppiseltä kaverilta joka koki jonkinlaisen voimaantumisen ja remuaa tinderissä. En voi välttyä myötähäpeän tuntemuksilta. Onko yleistäkin että keski-ikäiset riekkuu netissä ja panee kuin inttipojat sinnetännetonne? Hyvä hälle ja niille äijille tietty ketä jurnuttaa mutta jotenkin olen hämilläni tilanteesta kun vielä muutama vuosi aiemmin postaili julkisesti jotain perhe-elämäblogia. Ajat muuttuu.
Jos on ero tullut, niin mielestäni tuollainen toiminta on ihan ok ja ymmärrettävää niin naisilta kuin miehiltäkin.
Mutta ei niistä kannattaisi muille huudella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän sama kuin suuseksi. Ei teininä tajunnut vaatia kundia pesemään munaansa vaan otti suihin vaikka virtsa maistui. Luuli että sen pitääkin maistua pahalle .Ei kyllä ne kunditkaan valittaneet pissan makuisesta pildestä.
Hyi. Sait suuhusi muutakin kuin virtsan maun. Yäh!
Joo, seksi on, kun tökitään pissavärkkejä yhteen tai kairataan kakkareikää siitä tulee monesti sottaista ja vahinkoja sattuu.
Ois helpompaa kaikille jos sinun kaltaiset ihmiset ei seurustelis ollenkaan, voisitte pysyä minigrip pusseissanne ihmettelemässä kuinka ällöä elämän sivuilmiöt on, mieti mulla on ollu kakkaa virtsaputkessa niin että se on tullu ulos sieltä vasta hetken päästä ja sotki mun housujen etuosan.
Ehkä sun kannattaa jättää deittailu muille, jos normaali ihmisen anatomia ällöttää.
Hampaiden kunnossapito on tietysti itsestäänselvyys.
N83