Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sai sut ryhtymään kasvissyöjäksi?

Vierailija
15.02.2025 |

Miten on?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain halunnut enää syödä eläimiä kun vaihtoehtojakin on. 

Miksi tätä muuten pitää edes selittää ihmisille? Onko se niin outoa oikeasti.

Vierailija
2/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas suojelen kasveja syömällä kasveja syövät eläimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin ryhtyä kasvissyöjäksi; hyvin harvoin kaipaan tai haluan syödä lihaa. 

Vierailija
4/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin eläimiä omin kätösin kunnes totesin ettei mun ole pakko tehdä sitä.

Vierailija
5/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun lisäsin kasvisruokaan pekonia niin alkoi maistua.

repsis kopsis röh kjöh kjöh nyt oli hassu juttu pertsa en oo ennen näin hassua juttua kuullukkaa t mara

Vierailija
6/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vit tu te juntit ootte tyhmiä hahahaha

Vierailija
7/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihannes se on makkarakin.

Vierailija
8/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noku lihansyöjiä kiukuttaa ajatus siitä että ilmankin voi pärjätä

Vierailija
9/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrys

- Olet mitä syöt. Jos syöt r aiskattua teollisuuslehmää, tämä tulee olemaan myös sinun kohtalosi. Elinsiirroissakin on todettu muistojen siirtyvän luovuttajalta (tai uhrilta) vastaanottajalle. Sama pätee verensiirtoon sekä siihen, mitä syöt. Haluatko itsellesi teollisuuslehmän tai -kanan kohtalon?

- Ihminen tarvitsee ruuasta pääasiassa mineraaleja ja vettä. Ei ole mitään muuta syytä, kuin tietämättömyys, miksi näitä pitäisi ottaa toisen eläimen lihasta. Lihassa ei taida olla mitään sellaista, mitä ei saisi myös kasvista, jos tietää mitä etsii. Ainoana poikkeuksena on ehkä kala, joskin moni vegaani korvaa senkin levällä. Itse en ole tähän vielä lähtenyt

Eipä tuon enempää oikeastaan tarvitse. Niin joo ja lisäksi minua suoraansanoen kuvottaa maitotuotanto: lehmiä r aiskataan ja heiltä viedään vasikat, jotta ihmiset saavat lehmäntissimaitoa. Ajattelepa jos joutuisit itse tuollaisen kohtalon kohteeksi. Ei ole mielestäni kivaa tai kestävää

Vierailija
10/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juntti syönkin vain kasviksia ja olen tyhmä

Vierailija
11/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha on kamalaa. Jo pikkulapsena en tykänny lihasta, muistan vieläkin miten se liha muljui suussa, huonosti tehty. Koulun kumilihanpalaset jne. Possunliha hyihyi olkoon. Jauheliha kammottavaa.

Kanaa ja kalaa syön, mut harvoin.

Vierailija
12/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muuten en saanut kolesterolia laskemaan lääkkeettömästi tasolle, jonka perussairauteni vaatii. 

Vierailija
13/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrys

- Olet mitä syöt. Jos syöt r aiskattua teollisuuslehmää, tämä tulee olemaan myös sinun kohtalosi. Elinsiirroissakin on todettu muistojen siirtyvän luovuttajalta (tai uhrilta) vastaanottajalle. Sama pätee verensiirtoon sekä siihen, mitä syöt. Haluatko itsellesi teollisuuslehmän tai -kanan kohtalon?

- Ihminen tarvitsee ruuasta pääasiassa mineraaleja ja vettä. Ei ole mitään muuta syytä, kuin tietämättömyys, miksi näitä pitäisi ottaa toisen eläimen lihasta. Lihassa ei taida olla mitään sellaista, mitä ei saisi myös kasvista, jos tietää mitä etsii. Ainoana poikkeuksena on ehkä kala, joskin moni vegaani korvaa senkin levällä. Itse en ole tähän vielä lähtenyt

Eipä tuon enempää oikeastaan tarvitse. Niin joo ja lisäksi minua suoraansanoen kuvottaa maitotuotanto: lehmiä r aiskataan ja heiltä viedään vasikat, jotta ihmiset saavat lehmäntissimaitoa. Ajattelepa jos joutuisit itse tuollaisen

Minä raiskaan teollisuuslehmän porkkanalla koska voin. Sitten syön sen porkkanan ja maksan teollisuuslehmälle 100€

Vierailija
14/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juntti syönkin vain kasviksia ja olen tyhmä

juupajuu

Vierailija
15/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liha on kamalaa. Jo pikkulapsena en tykänny lihasta, muistan vieläkin miten se liha muljui suussa, huonosti tehty. Koulun kumilihanpalaset jne. Possunliha hyihyi olkoon. Jauheliha kammottavaa.

itse en myöskään koskaan tykännyt lihasta. tykkäsin kyllä siitä täyttävästä olosta mikä lihansyönnistä tuli. kun tajusin että proteiinia saa kasveista ihan yhtä hyvin eikä ihminen tarvitse lihaa lopetin samantien

maitotuotteita/kananmunia/kalaa syön joskus. lihaa, edes kananlihaa ei tee koskaan mieli

Vierailija
16/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvit on kamalia. Jo pikkulapsena en tykänny kasveista, muistan vieläkin miten se kukkakaali muljui suussa, huonosti tehty. Koulun kinderperunat jne. Kasviskeitto hyihyi olkoon. Selleri kammottavaa.

Ranskiksia ja sipsejä syön, mut harvoin.

Vierailija
17/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori härkä, jolle vein vettä juotavaksi ja ruokaa syötäväksi. Omistaja käski varomaan, ettei se tapa minua. Ei tappanut, joten en minäkään sitä.

Vierailija
18/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän olevani niin dissosioitunut olio että tietoisuus eläimen elämän päättymisestä ei saa minulle oloa että en halua syödä lihaa. 

Sen sijaan minua kuvottaa eläinten kohtelu tehotuotannossa niiden elämän aikana. Sen lisäksi tehotuotannon vaikutukset ympäristölle ovat kohtuuttomat ja se tuhoaa maapalloa elinkelvottomaksi. 

Tehotuotettu eläin tarvitsee elämänsä aikana paljon vettä sekä ruokaa jonka viljelyyn käytetään sitä vettä sekä pinta-alaa jossa ihan hyvin voitaisiin tuottaa ihmiselle syömäkelpoista ruokaa. 

Vierailija
19/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin hyvin ryhtyä kasvissyöjäksi; hyvin harvoin kaipaan tai haluan syödä lihaa. 

Voisin hyvin ryhtyä lihansyöjäksi; hyvin harvoin kaipaan tai haluan syödä kasveja. 

Vierailija
20/61 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän