Ärsyttääkö teitä sisustuslehtikodit?
Ja ei, en ole kateellinen. Mutta jotenkin ne on aina niin samanlaisia. Samat artekit joka huushollissa. "Mehiläispesä valaisin löytyi torista, matto on kulkenut suvussa sata vuotta, olohuoneen taulun pirkko maalasi itse" sitten siellä on seassa ne tuhansia euroja maksaneet design huonekalut ja tietty hakolan sohva. Oikeasti tuollaisen sisustuksen tekeminen maksaa kymmeniä tuhansia ja harvoilla on sellaiseen varaa.
Kommentit (5)
Ei ärsytä kun lue sisustuslehtiä. Suomen Kaunein Koti-sarjaa tulee katsottua. Siellä on juurikin nuo samat litaniat ja onhan ne hieman huvittavia. Jokainen tekee kodistaan sellaisen kun haluaa mutta ainakin tuossa ohjelmassa ihmiset tuntuvat seuraavan lammasmaisesti samoja trendejä. Ei kai siinäkään mitään pahaa ole. Jos tykkää lampusta joka on naapurillakin niin samapa tuo.
Ei ollenkaan. Olen tilannut Avotakka lehteä melkein kymmenen vuotta.
No ei! Outoa jos ventovieraiden ihmisten kodit ja niiden sisustus ärsyttää. Oman kotinsahan voi sisustaa juuri kuten haluaa.
Ei ärsytä. Jokainen asuu ja sisustaa mahdollisuuksien ja makunsa mukaan. Sisustuslehdissä olen nähnyt myös värikkäitä ja persoonallisia koteja.