Oletko itkenyt tänä perjantaina?
Kommentit (22)
En. Allergiat kyllä oma juttunsa, pitäisi laittaa jotain allergialääkettä. Kuiva ilma pahentaa pakkasella.
Olen nainen joten itken joka perjantai viimeistään laskuhumalassa ja yleensä jotain aivan turhaa juttua, kumpa olisin mies niin en olisi niin primitiivisten tunteiteni vietävissä vaan kykenisin rationaaliseen ajatteluun.
Vähän liikutuin, kun katsoin Osmoa ja Peltsiä ja Osmo sanoi niin kauniisti isästään. Mutta en nyt itkenyt, muutaman kyyneleen pyyhkäisin.
Nauroin kyllä niin että tuli vesi silmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän liikutuin, kun katsoin Osmoa ja Peltsiä ja Osmo sanoi niin kauniisti isästään. Mutta en nyt itkenyt, muutaman kyyneleen pyyhkäisin.
Eli itkit mutta egosi on vaan niin iso ettet kehtaa myöntää.
Kyllä, itkin raivon kyyneleitä työkoneeni ääressä.
Sanoin väärin, olen sittenkin itkenyt. Sen jälkeen kun katsoin sen videon miehen alastonjuoksusta ja kun se kaatoi sen naisen maahan, liikutuin huutavan naisen puolesta ja kun se taisi säikähtää. En itkenyt varsinaisesti, mutta silmät valui.
Itkin onnesta. Vihdoin pääsin muuttamaan pois pk seudulta. Ja vielä tarpeeksi kauas. 800km päähän. Voi tätä ilon ja onnen määrää. Kamala paikka!
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin itketään lauantaina
"Ei itketä lauanataina, ei viitsitä murjottaa
ei lauantai hukkaan kulua saa!"
kieltämättä kyllä itken melkein joka päivä. Olen hyvin tunteellinen nainen ja esim.musiikki saa minut herkistymään
Vierailija kirjoitti:
Itkin onnesta. Vihdoin pääsin muuttamaan pois pk seudulta. Ja vielä tarpeeksi kauas. 800km päähän. Voi tätä ilon ja onnen määrää. Kamala paikka!
Tervemenoa junttilaan, sivistyksen ulkopuolelle!
En, silmät kyllä vuotivat pakkasessa.
Leevi & The Leavings - Itkisitkö onnesta
Korkeintaan ilosta ja liikutuksesta.