Lukisitko sinä suomalaista palapelikulttuuria käsittelevän tietokirjan?
Sellaisen kirjoittamiseen myönsi Kulttuurirahasto 27000€ 😋
Lähes 10000 apurahan hakijaa jäi ilman apurahaa.
Kommentit (26)
Ihan kiinnostaa tietää kuka tuon kirjan Sitten kustantaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aiheesta ei ole kirjoitettu aiemmin, ja kirjailijalla on aiempaa meriittiä ja kulttuurihistorian vahvaa osaamista, on 27 000 € pieni summa. Sillä elää joten kuten vuoden.
Näytti olevan tradenomi koulutukseltaan. Googletin. Ei löytynyt hänestä mitään tietoa. Eli mistään syvästä asiantuntemuksesta ei voi olla kysymys
Todennäköisesti paljonkin tietämystä oman harrastuksensa kautta. Oletko sitä mieltä, ettei koodariksikaan pidä päästä, jos ei ole koulutusta, vaikka osaisi miten paljon?
Vedän esiin kateuskortin kohdallasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aiheesta ei ole kirjoitettu aiemmin, ja kirjailijalla on aiempaa meriittiä ja kulttuurihistorian vahvaa osaamista, on 27 000 € pieni summa. Sillä elää joten kuten vuoden.
Näytti olevan tradenomi koulutukseltaan. Googletin. Ei löytynyt hänestä mitään tietoa. Eli mistään syvästä asiantuntemuksesta ei voi olla kysymys
Todennäköisesti paljonkin tietämystä oman harrastuksensa kautta. Oletko sitä mieltä, ettei koodariksikaan pidä päästä, jos ei ole koulutusta, vaikka osaisi miten paljon?
Vedän esiin kateuskortin kohdallasi.
Olet aivan oikeassa siinä, että olen kateellinen.
Sen verran monia vuosia hakenut apurahoja, koskaan niitä en ole saanut, olen kateellinen kyllä. Eikö saa olla? Minun kohtalo korkeasti koulutettuna on tänäkin vuonna toimeentulotuki.
Finlandia-palkinto on nykyään kaupallinen spektaakkeli ja niin näyttää olevan myös nämä apurahakarkelot jis pihla Viitalan kaltainen ihminen saa apurahan
Voisin lukeakin, jos sellainen eteeni ilmestyisi vaikka lentokoneessa.
Miksi juuri se? Miksi ei 10000 muuta projektia?