Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

J.D. Vance puhe ja suomalaiset tulkinnat

Vierailija
14.02.2025 |

Vance piti tänään puheen Munchenissä. Mielipiteitä?

Omasta mielestäni puhe oli looginen, tarkka, ja osui euroopan arkoihin paikkoihin kuten riittämättömään puolustukseen ja johtamisen hajanaisuuteen. Lisäksi hän nosti sananvapauden rajoittamisen esiin sekä rajusti kasvaneen maahanmuuton. Vance nosti esiin, että ennenkuin Eurooppa voi kehittää puolustustaan, Euroopalla täytyy olla yhteistä puolustettavaa.

Nyt kuitenkin HS ja IS on komentoinut puhetta enemmänkin "äärioikeistolaisuuden puolustuspuheena". Mitä en ymmärrä? Mä oon kuitenkin aiemmin kallistunut enemmänkin SDP:n vasempaan laitaan.  Tulkitseeko media nyt puheen Vancen aiempien sanomisten perusteella?

Kommentit (405)

Vierailija
401/405 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vance on oikea johtaja kun ei mennyt sinne kertomaan Euroopan johtajille, mitä he olisivat todellisuudessa halunneet kuulla.

Eli ei mennyt valehtelemaan.

Noin se arvostus hankitaan. Hän oli täysin viilipytty esittäessään asiansa.

Vance on tunnetusti todenpuhuja. Tässä lisää hänen totuuksiaan:

"Trump is a moral disaster"

"Fellow Christians, everyone is watching us when we apologize for this man (Trump). Lord help us. "

"Im a Never Trump guy, I never liked him."

"I cant stomach Trump. I think that hes noxious and is leading the white working class to a very dark place"

Vance on lopulta noista kaikista vaarallisin, koska hänellä ei ole h

tumpiksi tumpin paikalle on se suunitelma

Vierailija
402/405 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Trump could be the president who finally defeated the biggest geopolitical adversary of the last 80 years, instead this administration seems insistent on becoming the ones who managed to lose the Cold War 35 years after it was won."

https://x.com/OAlexanderDK/status/1891210272636850286

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/405 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tumpiksi tumpin paikalle on se suunitelma

Jep, mutta mitä sen jälkeen, sen tietää vain Vance. Itse epäilen, että massiivinen rahan kahmiminen on se lopullinen ja Vancea tähänkin saakka ohjannut tavoite. Minkäänlaisia periaatteita hänellä ei näytä olevan, ainakaan sellaisia joista pitäisi kiinni.

Vierailija
404/405 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh tänään kuuntelin Trumpin tiedotustilaisuuden Mar-a-Lagosta ja siinä puheessä ei ollut loogisuutta tai tarkkuutta saati näkemystä. Pokkana väittää, että Ukraina aloitti sodan, Zelensky on epäpätevä ja hänen kannatuksensa 4 %. Syöttää virheellistä tietoja ja nähtävästi uskoo siihen itse. Pelottavaa, että johtaa maailman mahtavinta maata.

Äkkiä Eurooppa omat sotavoimat kasaan, ettei tarvi olla jenkkien varassa.

AP

Vierailija
405/405 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän