Onko kennelläkään omakohtaisia kokemuksia tälläisestä?
Terve, sain keskenmenon noin reilu 3 kk:tta sitten rv 17, minulle tehtiin kaavinta. Ja tämä toinen lapsi olisi edelleen todella tervetullut. Eli siis yksi terve 3v löytyy. Normaalisti kierto kestää aika tarkalleen 26 päivää. Edellinen kierto oli 29 ja nyt tänään menossa kp 32. Tietysti raskaustoiveet ovat korkealla. Ja en eilen enää malttanut odottaa vaan tein aconin early testin, näytti puhdasta negaa. No menkkoja ei kyllä kuitenkaan vielä näy. Eli siis siihen kysymykseen: voiko kaavinnan jälkeen kroppa olla kuitenkin vielä näin sekaisin? Eli kp:t heittelee näinkin paljon. Vai voiko vielä olla toivoa raskaudesta? Kait pitää vielä maltillisesti odotella menkkoja ja ehkä tehdä jossain vaiheessa uusi testi jos ei näy menkkoja. Välillä tuntuu ihan raskausoireilta, mutta en kyllä jaksaa luottaa oikeen mihinkään. Olin ikionnellinen kun olin raskaana ja tosissaan rv 17 luonto otti pikkuisen minulta pois.... Synnytin sikiön kotona wc-pönttöön, ihan kamala kokemus... en toivo kenellekkään.
Kiitos jos joku jaksoi lukea ja suurempi kiitos sille joka osaa mahdollisesti kertoa omakohtaisia kokemuksia.
Tarita
Kommentit (5)
Ensinnäkin pahoittelut keskenmenosi johdosta:(
Minulla tyhjennettiin lääkkeellisesti kohtu rv 9 viime elokuussa,ja minulla sen jälkeen oli kierto hakusessa 3kk sen jälkeen ja sit pikkuhiljalleen alkoi palailla uomiinsa.
Mutta sitten tosin sain alkuraskauden keskenmenon 1/07 ja uuden plussan testiin sain taas 19.2.07 eli ihan heti perään,mutta tosin kierto oli sen verran hakusessa taas et plussasin vasta kun menkat olivat jo 4 päivää myöhässä. Joten pidetään peukkuja,jotta sinullakin olisi vaikka se plussa sieltä uudelleen tulossa.
Ei tosin ollut samanlaista tilannetta kuin sinulla mut laitoin nyt omia kokemuksia kuitenkin. Toivon koko pienestä sydämmestäni että te saatte sen kaipaamanne plussan pian.
Tari
Pahoittelut myös minulta keskenmenosi johdosta! Itse sain keskenmenon syyskuun puolessa välissä rv8+3. Aikaisemmin kuukautiskirtoni oli 30-35 päivää. Km:n jälkeen ensimmäiset kuukautiset tulivat 10 viikon päästä. Seuraavat kierrot olivat 37 ja 42 päiväisiä, joten hukassa on kiertojen säännöllisyys. Tästä kierrosta on ilmeisesti tulossa ensimmäinen normaalikierto (oletettavasti 33 päiväinen, aamulämpömittailun perusteella) Eli kaikenkaikkiaan kolmet menkat on tullu syyskuun jälkeen! Km oli spontaani, eikä siis tarvittu lääkkeitä eikä kaavintaa, mutta silti on kroppa ollut noin puoli vuotta sekaisin.
..voit vain kuvitella, kuinka monta negatestiä olen tehnyt! :)
Pahoittelut heti alkuun kurjasta kokemuksesta:((
Sen verran noista testeistä, että itselläni oli jo n.10-13 pv myöhässä menkat, ja testi näytti negaa. Mutta kas kummaa silti olin raskaana, vasta n.15-16 pv ollessa myöhässä tein uuden, ja oli sitten muuttunut plussaksi:)
Ei kyllä kokemusta keskenmenosta siis, mutta ainakin lohdutuksena voin siis sanoa, että testit ei aina kerro totuutta oikeaan aikaan. En muista testin nimeä, mutta piti paketin mukaan 1-2 pv ennen odotettuja menkkoja jo kertoa tuloksen....HÖPSISTÄ;)
Peukut pystyyn sinne sulle:)
Mutta otan osaa keskenmenosi vuoksi, todella rankka kokemus varmasti ollut. :(
Toivottavasti tärppää pian uudestaan ja raskaus sujuu hyvin loppuun asti.
Koralli73