Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torstaita Kolibreille!

02.02.2006 |

Typerää sellaista, täällä ainakin... Mä sitten menin ja tein tänä aamuna sen testin, ei olis mies saanut lähteä reissuun pois mua valvomasta... Ja nega tuli, voi p.....!!! Siis mä en tajua, olin kyllä aika varma raskaudesta, perhana sentään! ClearBluella testasin, tänään olis 14 päivää oletetusta oviksesta eli olishan siinä edes haamu pitänyt näkyä. Mutta ei. Kontrolliviiva oli kirkas sininen ja sitten se negaviiva haalean sininen, mutta mitään plussakuvioita ei siitä tullut. Siinä kohtaa, missä plussan yläviiva olis pitänyt olla näkyi toisessa laidassa parin millin pituinen ohuen ohut pätkä, mutta ei se kyllä ole edes haamu. Pissiä roiskin vaan niin innokkaasti, että tais koko testi kastua:). Oon kyllä aika ymmälläni ja maassa, tätituntemuksiakaan ei ole, mutta negaa vaan näytti. Ja käsittääkseni tuo clearblue on aika herkkä (lauantaina pitäis tädin viimeistään tulla, jos olen sen oviksen oikein bongannut).

Tästä harmistuksesta pääsenkin sitten seuraavaan kysymykseen, clomeihin. Mullahan on resepti valmiina lievän pco:n takia ja gyne sanoi, että ala vaan popsia niitä, jos tällä toisella yrityskierrolla ei tärppää. No, nyt mua kuitenkin vähän epäilyttää, että pitäiskö luontoäidille antaa vielä tilaisuus parin kierron ajan. Kaksi ensimmäistähän ovat meillä tärpänneet luomusti ekalla kierrolla, joten ei kai tuo pco mun kohdalla hirveästi vaikuta. Esikoisen tärpistä on nyt tasan 4 vuotta, joten ei hirveän pitkää aikaa, ikää mulle tuli juuri 31 ja painokin tismalleen sama kuin 4 vuotta sitten eli siinä mielessä ei kai pitäis mitään esteitä luomutärpille olla. Jotenkin pelottaa, että jos jo nyt alan clomit, niin kroppa menee ihan sekaisin. Miten te muut clomistit, miten kauan odotitte ennen tabujen aloittamista? Kertokaa kaikki mielipiteenne, kaikki kannat otetaan kiitollisuudella vastaan!

Siilivaimo, pahoilla mielin (vaikka kyllä tästä taas noustaan, 2 yrityskiertoa vasta takana, joten kauhean kauaa ei kannata siipi maassa räpistellä...)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannutkaan heti tätä aloitusta, kirjoitin itse jo eilisen pinon jatkoksi.

Samoissa fiiliksissä täällä, testasin itse äsken negan myös. :( Jotenkin sain kuviteltua itselleni oireen jos toisenkin, mutta hyvää mielikuvitusta ne vaan oli. Nyt toivon tätiä kylään heti, että päästään taas yrittämään.

Tsemppiä!

frilla

Vierailija
2/17 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai Liipekin täytyy sinne yhteisöön mukaan saada, kun on täälläkin palstaillut meidän kanssa...

Minä täällä vielä jahkaan sen liittymisen kanssa, kun mietityttää nuo rekisteröitymiset. Mutta enköhän mä sen saa aikaiseksi tästä vielä! Aika vaan tuppaa oleen kortilla... Mukaan kuitenkin mielelläni tulen!

Väsymys painaa täällä. Millään en meinaisi saada itseäni aamuisin sängystä ylös. Kp 26/30 mennään, tuo väsymys on ollut seuralaisena jo syksystä joten oireeksi sitä ei voi laskea... kai. Ellei ole pahentunut.

Näin viime yönä ihan kummia unia, päätin niissä, että meille ei enempää lapsia tule... Aamulla on sitten höntti olo, kun tuntuu niin tosilta nuo jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilivaimolle ja Frillalle pahoittelut negasta, mutta tiedättehän että niinkauan kuin täti pysyy poissa on toivoa! Mulla kun ainakin nuo raskaushormonit on molemmilla kerroilla vahvistuneet hitaanpuoleisesti, vaikka kaikki on ollutkin ok ja testit näyttäneet negaa liian aikasin testattuna ja haamua vielä menkkojen jäätyä poiskin. Se on niin yksilöllistä ja varmaan vaihtelee myös raskauskerroillakin, joten tsemiä, älkää vielä luovuttako!

Siitä clomeista, olen ite yrittänyt nyt luomuovista bongata testeillä ja hulluksi ne mut tekevät, tulkinta on pco:n takia niin vaikeeta, pco voi saada siis useita lh-huippuja kierron aikana aikaiseksi vaikkei ovista kuitenkaan siis tulisikaan. Joten aion aloittaa nyt viikon sisällä terot kuurin ja sitten clomit kehiin, mulla kun tuntuu ikä tekevän tuon pcon tehokkaammaksi, siis mullakin kaksi luomuraskautta ja molemmat alle viidennellä kierrolla tärpänneet, poika kolmannella ja tytär neljännellä, mutta siis nyt gyne epäili että pelkkä ikäni vaikuttaa asiaan, 33vee, koska paino myös sama kuin esikoista " tehdessä" . Joten ,siilivaimo, en voi sua enempää auttaa, mutta nyt aika luottavaisin mielin kohti clomeja meen, ainoo mikä pelottaa on se että saamme kaksoset, vaikka sekin pelko on jo lieventynyt kun tää on tälläistä takkuilua, niin tuntuu välillä että tervetuloa vaikka kolmoset ;)) Ei vaan, mutta välillä tää ärsyttää, tää raskautumisen sietämämätön vaikeus!

Vierailija
4/17 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun täällä on ollut taas vilkasta keskustelua :-).

Pahus, Siilivaimo, älä nyt kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon! Niin kauan kuin täti ei saavu paikalle, on toivoa. Clearblue ei ole niitä kaikkein herkimpiä testejä. Muistaakseni se vaatii 50 IU/l HCG hormonia antaakseen positiivisen tuloksen. Minullekin osui viimeksi sellainen CB testi, jossa tuli melkoisen vahva miinustulos, mutta josta lähti kummallinen pieni sakara tai oikeastaan se oli roiske ylöspäin.

Frillalle pahoittelut niin ikään. Ei ole kivaa kun testaa negaa, eikä tätiä silti näy mailla halmeilla.

Minäkin pelkäsin Clomien aloittamista ihan hirveästi ja aivan turhaan, mutta minks sitä peloilleen mahtaa. Nyt kun olen yhden kuurin syönyt, ovat pelkotilatkin jo helpottaneet kummasti. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että minun olisi pitänyt aloittaa lääkitys jo aiemmin, sillä ihan turhaan kuukausi toisensa jälkeen annoin kropalle uuden mahdollisuuden ja samalla tein virheen. Jos kroppa ei toimi, se ei toimi. Nyt kun olen syönyt kohta kaksi kuuria keltarauhashormonia ja yhden kuurin Clomifenia, olen täysin varma siitä, että ne ovat olleet vain positiivisia juttuja hormonitoiminnan kannalta.

Minulla vain oireilu jatkuu...tänään oli ihan kumma olo. Huono olo jatkuu vain ja nyt ovat rinnatkin hieman hellänä. KP on siis nyt 22/28. Alavatsalla repii ja on sellaista painontunnetta ja turvotusta. Lisäksi väsyttääkin ihan mielettömästi. Vielä pari Terolutia syömättä ja sitten jään odottamaan vuotoa, jota ei toivottavasti tule vähään aikaan. Lämpö pysyy sitkeästi 37 asteessa ja minua paleltaakin koko ajan.

Ovis oli kyllä todella kivulias nyt Clomikuurissa. Tuntui kuin molemminpuolin olisi munasarjat olleet ihan räjähtämäisillään. Ihan kamala tunne, mutta sen kesti kun tiesi, että se on nyt oikea ovulaatio.

Terojen vaikutus on ollut tällä kertaa lievempi kuin ekalla kerralla. Lieneekö syy siinä, että tällä kertaa olen ottanut lääkkeen aina samaan kellonaikaan.

Tsemppiä kaikille! Älkääkä nyt enää ihmetelkö sen Clomin aloituksen kanssa...

Vierailija
5/17 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sulla alkaa olla jo aika varmat oireet, millon ajattelit testata??

Mä laitoin muutaman viestin tonne yhteisöön ja kyselin sieltä noista kuukupeista, onko kokemuksia? Olen jo pitkään suunnitellut sen hankkimista ja nyt ajattelin hankkia, jos vaikka sitten ei oliskaan sille käyttöä vähäänaikaan..

Vierailija
6/17 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta ensi viikon lauantaina testaan kun viralliset 28pv ovat täynnä, joten piinaa piisaa :-) Olisipa ihana saada plussa! Taitaa olla kuitenkin parempi varautua siihen negaankin :-(

Vierailija
7/17 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko pois, pojat nukkumassa ja kotityötkin tehty, ehtii taas surffailla:).

Kanelisokeri, kylläpä kuulostaa lupaavalta! Peukut ja varpaat täällä pystyssä, koita jaksaa odotella sen testauksen kanssa!

Kiitos kaikille myötäeläjille, ihanaa, kun täällä voi edes valittaa surkeaa negaansa:). Lähipiirissäni on lapsettomuutta, joten tuntuu siltä, että itsellä ei olis " oikeutta" surkeilla, kun kumminkin on jo 2 ihanaa lasta. Onneks on tämä palsta!

Mistä pääsenkin sopivasti aasinsillan kautta yhteisöihin: enpä taida niihin liittyä, kun en edes tiedä, mitä ne on...Toivottavasti te kaikki, ette kuitenkaan täältä vauva-sivuilta katoa!

Clomeista, kiitos positiivisista kommenteista. Mä taidan kuitenkin vielä yhden kierron odottaa ja aloita vasta sitten. Kun nyt vaan tuo täti tulis! Just tsekkasin netistä, että itse asiassa se clear blue ei todellakaan ole herkimmästä päästä. Eli ehkä sitä pieni toivonkipinä saa vielä lepattaa niin kauan kuin mitään siivoustouhuja ei ole aloiteltu. Esikoisen kanssa nimittäin sain kunnon plussan vasta kun menkat oli n. 2-3 viikkoa myöhässä...

Vierailija
8/17 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIILIVAIMO: Tule toki vaan sinne yhteisöön. Pääseehän sieltä sitten pois, jos se ei tunnu mukavalta paikalta. Ja ei siellä paljastu mitään henk.kohtasii juttuja!!! Kun sähköpostiosoitteen voi piilottaa profiilista ja nimitietoja ei oo pakko laittaa. Tule edes katsomaan!!! *houkuttelee kovasti*

Mie sitten eilen tein 2 r-testiä. Toinen oli puhdas nega, tosin kävin miettimään testin toimivuutta, kun se on tammikuun kovilla pakkasilla ollut yön yli ulkona.

Käi sitten tuo testi vaivaamaan ja oli pakko tehdä vielä yksi varmasti toimiva testi ja KAH!! Haamujen haamuhan siihen tuli!!! Mie nään sen viivan siinä heti, mieheni ei näe mitään (myönti lopulta että aavistuksen näkee sitä viivaa) ja hyvä ystäväni kans kertoi että näkee viivan!! Että uskottava se kait on??

Menkkamaista oloa on edelleen vähän, mutta ei täysin sellaista. Sellainen jännä olotila. Iltaisin nukkumaankäydessä iskee pahoinvointi, on kait sekin normaalia??

Ehkä aion tänään kipasta vielä apteekista varmistustestin/testejä *höynä mikä höynä* ja varmistella viikonlopulla.

Antzu kp27/25 tai rv:t jotain :)

Vierailija
9/17 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Antzu, nyt on peukut ja varpaat pystyssä, että se haamu vahvistuu oikein kunnon plussaksi! Tosin haamukin on jo onnittelemisen arvoinen asia, mun oma haamu on nyt 3-vuotias:).

Mä yritän jossain vaiheessa kipaista kattomaan sitä yhteisöä. Kun nyt ensin selviän näistäkin sivustoista, niin sekin on jo hyvä.. Nim. Supernörtti:)

Täällä ei edelleenkään näy tätiä, eikä siltä kyllä oikein tunnukaan. Huomenna siis pitäisi viimeistään tulla, jos sen oviksen oikein bongasin 20.1. Vaikea uskoa, että olisin kovin pieleen ovisoireeni arvioinut, koko viikon maha oli kipeänä ja lima lisääntyi, torstai-iltana tuli sellainen limatulpan tyyppinen supervuoto ja perjantaina kaikki ohi, kivut ja superlimat. Eilen sain Clearbluella negan, mutta kuten täältä sain tietää, ei ole kovin herkkä testi (ja jostain luin, että joillakin hcg ylittää sen 50 rajan vasta, kun menkat reilut myöhässä. Joten toivonkipinää yhä elättelen (vaikka ei pitäisi...), tiistaina ajattelin testata uudestaan, jos täti ei sitä ennen iske. Pitäkää peukkuja!

Ihanaa perjantaita ja viikonloppua kaikille!

Vierailija
10/17 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas viestejä kertynyt parin päivän aikana, kun en ole edes käynyt sivuilla lukemassa.

Onnea Haaveilija ja Upandgo plussista! Ja olikos Antzukin saanut haamun, varovaisesti täältä sinuakin onnittelen :)

Negojakin oli tullut (siilivaimo ja frilla ainakin) ja pahoittelut niistä :(

Jonkun päivän pinossa Himppu taisi valitella väsymystä joka on kestänyt jo pidempään. Mulla kanssa ollut armotonta väsymystä pari kuukautta. Olen jo miettinyt lääkärille menoa, että otettas ainakin perus verikokeet. Mutta nyt on ehkä(?) ollut pikkasen pirteempi olo tän viikon ajan. Jospa tämä onkin kaamosväsymystä ja helpottaa valon myötä.

Mulla on nyt kp 14/(26-)29. Eilen sain ovistestiin tasavahvat viivat ja normaalit ovis oireetkin ovat olleet eilisen ja tän aamun. Nyt on mahakivut jo hävinneet. Kahtena edellisenä iltana on pupuiltu ja saa nähdä jos vaikka vielä tänään varmisteltais. Sit ois ainakin tehty kaikki mahdollinen raskautumisen eteen :)

Mähän epäilin ovuloimistani, mutta ilmeisesti kuitenkin kroppa toimii ja hyvä niin. Nyt on siis kahdeksas yrityskierto menossa.

Mukavaa viikonloppua Kolibreille!

Vierailija
11/17 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kirjoittelemassa tonne meidän yhteisöön pikku esittelyn itsestäni ja perheestä...

Onnea Antzu! Kyllä mä uskon tuohon haamuplussaan ja se kyllä siitä vielä vahvistuukin!

Olen kovasti yrittänyt tämän aamupäivän leipoa kun huomenna on kuopuksen synttärit ja talo on täynnä nälkäisiä sukulaisia ;)

Nyt sitten karkasin tänne koneelle kun meinas jo vieroitusoireita tulla :)

Nyt kp 27/28-35 eikä kyllä mitään merkkejä tädin tulosta, joten taitaa tää kierto olla vähän taas pidempi...viime kierto oli 33pv.

Testailen vasta reilun viikon päästä jos on siis vielä aihetta!

Mulla on tosiaan ihan totaalinen muistikatkos siitä, et minkälaisia oireita (ja kuinka pian ne on tullut) mulla on ollut edellisillä kerroilla.

No sen vaan muistan ettei pahoinvointia ole juurikaan ollut siis ihan että olis tarvinnut mennä juttelemaan isoon valkoiseen " puhelimeen" !

No mutta mukavaa perjantain jatkoa kaikille ja toivottavasti moni sais sen plussan!!!!!

Vierailija
12/17 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se viiva vahvistu!!

Siilivaimo: vielä on toivoa. Täällä peukut pystyssä että täti kaartaa ohi.

Oliko se upandgo jolla myös tuli plussa? Onnittelut sinnekin!

Omaa napaa: täällä siis kp 20/28,vähän jo jännään.. Oireita ei varmaan vielä voi olla,eikö? Eilen kramppasi mahasta oikein kunnolla ja kipu kesti vähän aikaa. En sitten tiedä mitä oli. Nyt ovislimojen jälkeen limat muuttuivat taas valkoiseksi,se venyykin. Eikö oviksen jälkeen pitänyt tulla kuivakausi? Välillä tuntuu että housuihin hulahtaa jotain. Mitkäs oireet te plussanneet olette laskeneet raskausoireiksi?

Paljon plussia lisää!!!

Vierailija
13/17 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltautunen onnittelemaan.

Tuosta yhteisöstä. Pääsin aamulla katteleen sinne ja jonkin verran lukemaankin kerkesin. Kirjoitella en kerennyt ja nyt kun yritin tutustua miten homma menee niin minä " supernörtti" (oikeesti melkosen avuton näissä tietsikka-asioissa) mokailin jotain ja en taida päästä sinne enään lainkaan. Nooh, josko jonki ajan päästä koitan uudestaan.

Musta tuntuu, ettei tänkään oviksen kanssa oikein sittenkään ainnut tärpätä. Alku vaikutti lupaavalta, mutta ku keskiviikkona olin havaitsevinani oviksen niin itellä kuin isännälläki oli puhti pois....nyt ei sitten toi jtp:kään ole oikein pelannut. Tää on oikeistaan melko huvittavaa, ikä painaa jo niin, ettei pupuilutkaan maistu (mitä nyt aamu kuuden herätyksistä silloin nuorempana välitti). Ollaanhan tässä jo neljännelläkymmenennellä (peräti 33v keväällä) -heh-heh-

Vierailija
14/17 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin toki Antzu

Vierailija
15/17 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

eiköhän tässä vaiheessa yhteisöön hyväksytä kaikki, jotka on esim. tammikuun kolibrilistauksissa mukana. Ei kai nyt heti alkuun kannata aloittaa mitään kovaa karsintaa, vaan kaikki mukaan ja sitten voi jäädä/voidaan tiputtaa pois, jos on taustailijoita.

Näin itse asiaa järkeilisin, mitä muut sanoo?

Tuolla odotuspuolellakin voisi ehkä huhuilla Kolibreja yhteisöön, vai kuinka?

frilla kp 31/?, ei tätiä vielä näkyvissä

Vierailija
16/17 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tässä alkuvaiheessa pääsöö yhteisöön kaikki halukkaat, että mukaan vaan suurella joukolla!!!

Ja apua!! Kukas se olikaan... se joka kirjotti tuossa kolmen jälkeen, että ei enää pääse sinne jonkun mokan takia!! Että elä huoli!!! Jos tarkoitat sitä sellaista valkoista sivua joka tulee, kun yrität päästä sinne, niin et sie oo mitään tehnyt väärin, se vika on sielä toisessa päässä. Joskus nuo yhteisöt vaan herjaavat, mutta kun jonkun ajan kuluttua yrittää uudelleen, niin kyllä taas kohta pääsee sisälle. Itsekin tässä viimeiset 10min sitä valkoista sivua tuijotellut *mur mur*

Olikohan miula muuta... hmmmmm... en nyt muista.

Aijoo. Testasin taas tänään *nolo* Predictor-testillä kun luulin, että EHKÄ se plussa jo vahvistuis, niin voi veeeeeee. Negaa näytti ja ihan puhdasta sellasta. Toki nyt voin vain toivoa, että oli liian aikaista predictorille bd bd bd bd

Menkkojakaan ei oo alkanut eikä ole kyllä oireitakaan sinne suuntaan. Mutta katsellaan nyt...

Antzu kp28/25-30 tai rv:t jotain... kun tietäis....

Vierailija
17/17 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun tuolla yhteisössä tulee vähän väliä (ainakin mulle) se valkoinen sivu, ja alareunassa lukee Valmis. Niin silloin kannattaa painaa tuolta yläreunasta PÄIVITÄ/REFRESH-näppäintä, niin saattaa (mulla ainaki toimii) sitten päästä taas eteenpäin. Tai sit nuolella takas edelliselle sivulle ja valitsee uudestaan.

En oo vielä ehtiny sen kummemmin tuonne yhteisöön paneutumaan, vilkaisemassa käyny ja yritän lähiaikoina sitten saada siellä jotain näkyviinkin ;D

Onnea Antzulle! Plussahan se on haamukin! :)

Nyt siivoamaan... (*plääh*) -Jedelede