Kuinka monta ystävänpäivän viestiä sinä sait?
Me lähetettiin monta, ei ole saatu yhtään. Perus.
Kommentit (46)
Nolla. Jos saisin, olisin vaivaantunut ja pitäisin lähettäjää vähän yksinkertaisena.
M46
Viestejä 7, joista yksi pomolta. Lisäksi treffasin 7 ystävää lounaan merkeissä, joten 7 toivotusta livenä ja 7 halausta. Illalla miehen kanssa vielä ulos syömään ystävänpäivän kunniaksi.
En yhtää. Ei oo kenkää numeroa puhelimessa
Muutamia tähän mennessä. Just äsken kaivatultani 💖
Viisi sain ja viisi lähetin joista yksi oli kortti. Mieheltä ehkä jotain vielä saan. Töissä lisäksi toivoteltiin puolin ja toisin hyvää ystävänpäivää.
Lähetin 12 ja yhdeltä en ole saanut vielä takaisin. Enkä siis ole saanut myöskään keneltäkään, jolle en lähettänyt. Jos en olisi laittanut itse, olisin saanut ehkä neljä.
TE-toimisto tai sen korvike muistutti soittavansa kohta.
Piilotettu uhkaus, että vastaa, tai ei olla enää kavereita :DDDDD
-winner-
Telia ja yksi ystävä. Mulla on puhelinnumero vaihtunut enkä ole jakanut uutta numeroa juurikaan eli kavereille.
Laitoin varatulle ihastukselle yhden ja hän kutsui minua ystäväksi 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5
Keneltä ja millaisia toivotuksia?
4 korttia ja yhden tekstarin.
Yhden, ja kaksi korttia tuli postissa.
Kamala:( täälläkin nolla.
Mitä enemmän yritämme olla sosiaalisia ja hyviä ystäviä, sen vähemmän kukaan välittää meistä 🙁😢🥺
Kauanko tämä jatkuu?
Vierailija kirjoitti:
Telia toivotteli.
Ei toivotellut, vaikka olen asiakas. Edes rahaa kärkkyvät firmat ei minua muista 😅
Vierailija kirjoitti:
Viestejä 7, joista yksi pomolta. Lisäksi treffasin 7 ystävää lounaan merkeissä, joten 7 toivotusta livenä ja 7 halausta. Illalla miehen kanssa vielä ulos syömään ystävänpäivän kunniaksi.
Miksi alapeukkuja? Siksi että on ystäviä?
Kolme, vanhemmalta ja sisaruksilta. Ystäviä ei ole, joten enempää en olisi voinutkaan saada. Puoliso tulee kotiin joskus yömyöhällä, eli vietän päivän ihmisen parhaiden ystävien seurassa.
En keltään. Parilta sukulaiselta sain joille itse lähetin sisarukselle, äidille, äidin kumppanille, tädeille serkulle siinä ne...
5 sain, neljä lähetin sen lisäksi, että noihin vastasin. Niistä kolmeen sain takaisin viestin, yksi heistä joille lähetin, ei lasten hereillä olo aikaan käytä puhelinta, ja usein unohtaa vastata lasten nukkumaan menon jälkeen. Mutta hän on paras ystäväni ja pidämme paljon yhteyttä, viimeksi eilen kävimme pitkän ajatusten vaihdon.