Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen vika?

Vierailija
14.02.2025 |

Paljon on nyt ollut tällä keskustelupalstalla vinkumista mm. siitä miten naiset eivät anna tai pakottavat miehet elämään incellissä. Syyllistämistä ettei naiset itsekkyyttä tee miesten kanssa vauvoja tai tekevät abortteja. Herätkää jo tälle vuosituhannelle jossa naisella on oikeasti samat oikeudet kehoonsa niin kuin miehillä omaansa. Totta kai nainen valitsee miehen, jonka kokee paremmaksi kumppaniksi. Säälistä ei kannata toiselle antaa tai siksi että mies etsii äitihahmoa. Luonnollakin on osansa asiassa. Toiset miehet nyt vaan on vetävämpiä naisten mielestä kuin toiset. Myös käytöksellä voi vaikuttaa paljon millaisen kuvan antaa naiselle, itseäni kiehtoo ihan tavallinen mies, jonka käsissä pysyy imurinvarsi eikä lähetä dick pickejä. Mutta jos vierittää pelkästään naisen syyksi sen ettei seksiä tipu niin on syytä vilkaista peili

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysyisi kovin kauaa suhteessa jossa ei saa seksiä silloin kun haluaa. Meillä se on kyllä niinpäin että vaimo haluaa useammin kuin minä. On sovittu jo seurustelun alkuvaiheessa että seksistä ei kieltäydytä tai jos ei nyt jostain syystä "huvita" niin pyydettäessä ainakin orgasmi on toiselle tuotettava. 

Vähemmän stressiä tästä aiheesta, joten parisuhde voi hyvin ja kukoistaa En edes muista miltä tuntuu seksin "vonkaaminen" ja puutteessa kiukuissaan nukkumaan meneminen.

Näin meilläkin viimeiset 49 vuotta, vaikka meillä itse ollut halukkaampi. Antanut vaimon päättää  kun ollut halukas seksiin. Itse vain osoittanut halujani ja vaimo tiennyt, että saa aina kun haluaa. Seksihalut syntyy naisella helpommin kun saa itse päättää ajankohdan. Miehen tehtäväksi jää halujen nostatus.

Smack, avokämmenellä poskelle.

Haluan nyt ja sinä annat. Näin toimii kunnon uros ja King Alfa.

Vierailija
22/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen taitaa pelätä naisia, tai ainakin sitä, että kullin pitää seistä pyydettäessä. 

Toiset miehet haluaa aina seksiä ja pillua kun sitä on saatavissa, vuorokauden ajasta tai paikasta riippumatta. Mutta ehkä se erottaa sitten marjanpoimijat alfoista. Eivät pelkää naisen tyydyttämistä vaativammankaan naisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen taitaa pelätä naisia, tai ainakin sitä, että kullin pitää seistä pyydettäessä. 

Toiset miehet haluaa aina seksiä ja pillua kun sitä on saatavissa, vuorokauden ajasta tai paikasta riippumatta. Mutta ehkä se erottaa sitten marjanpoimijat alfoista. Eivät pelkää naisen tyydyttämistä vaativammankaan naisen kanssa. 

No sinähän et pysty naistasi enää tyydyttämään alfojen tapaan. Pelkkä pillua nuoleva marjanpoimija olet.

Vierailija
24/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin huijataan mies suhteeseen seksillä ja sitten lopetetaan se ja ruvetaan pihtaamaan. Vähän kun ottaisi lapselta tikkarin pois.

TÄTÄ JUURI!! 

Vierailija
25/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin huijataan mies suhteeseen seksillä ja sitten lopetetaan se ja ruvetaan pihtaamaan. Vähän kun ottaisi lapselta tikkarin pois.

Jospa mies käyttäytyisi aikuisiksi, kantaisi vastuun itsestään ja parisuhteestaan kuten nainen? Ei kukaan kakaran kanssa suhteeseen halua.

no eipä ole nuo sun mainitsemat asiatkaan auttaneet ja olen tehnyt paljon enemmänkin! myös rahallisesti!! on taloa,mökkiä,autoja,firmoja,rahaa ja jalat maassa sekä järki päässä + rakkauden osoituksia,läheisyyttä ja sitä mitä suhteen eteen pitää tehdä/hoitaa...niin ei perkele mikään piisannu niin vaan alkoi pihtaus ja lupauksien pettäminen jne jne..

kiihkeää seksiä ja rajumpaa+lelu arsenaali ja välillä myös vaniliaa mutta ei niin vaan seksi loppuu ja loppuu suhdekkin PISTE!

itse ollut uskollinen,kantanut vastuun ja ollut sellanen "aikuinen"...

TERVEISIN MIES!

PS. olis paikka naiselle auki

M47

Vierailija
26/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä ole nuo sun mainitsemat asiatkaan auttaneet ja olen tehnyt paljon enemmänkin! myös rahallisesti!! on taloa,mökkiä,autoja,firmoja,rahaa ja jalat maassa sekä järki päässä + rakkauden osoituksia,läheisyyttä ja sitä mitä suhteen eteen pitää tehdä/hoitaa...niin ei perkele mikään piisannu niin vaan alkoi pihtaus ja lupauksien pettäminen jne jne..

kiihkeää seksiä ja rajumpaa+lelu arsenaali ja välillä myös vaniliaa mutta ei niin vaan seksi loppuu ja loppuu suhdekkin PISTE!

itse ollut uskollinen,kantanut vastuun ja ollut sellanen "aikuinen"...

TERVEISIN MIES!

PS. olis paikka naiselle auki

M47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän