Farmi Suomi uusi kausi OFFICIAL
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010614210.html
Uudet kilpailijat julkistettu. Mitä mieltä? Itseä vähän kiinnostaa, miten Henna Kalinainen tuolla pärjää:)
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1286)
Vierailija kirjoitti:
Sonja vois tehdä jotain helvetin rumalle naamalleen ja kusen värisille hiuksilleen.
Onko sun kuses valkoista? Suosittelen lääkärikäyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä putoaa ruutu+?
Sini ja Sami
Sini joutaakin mennä, olipa ylimielinen ja itsevarma tapaus.
Ylimielinen ei ollut, itsevarmuus pelkkää plussaa. Joukon fiksuin, monella tapaa. Itsevarmuus näyttäytyy monille ylimielisyytenä ja heitä helposti inhotaan. Hyvin sympaattinen, kannusti muita - jos et huomannut, katso uudestaan. Ei valittanut mistään. Paitsi joskus terävällä huumorillaan, joka meni joillakin varmasti ohi tai yli.
Nykyään kun liki kaikissa tälläisissä kilpailu-ohjelmissa kisaajat on julkkiksia tavisten sijaan, niin tosi usein käy niin että se tyyppi josta on pitänyt aiemmin, näyttää näissä ohjelmissa itsestään sellaisia puolia että menetät makusi heihin täysin.
Pidin Libisoa aikanaan radiossa hauskana tyyppinä, joka osasi puhua ihan asiaakin, nyt farmilla näytti todellisen nahkansa ja tuota mielikuvaa on enää mahdoton muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kun liki kaikissa tälläisissä kilpailu-ohjelmissa kisaajat on julkkiksia tavisten sijaan, niin tosi usein käy niin että se tyyppi josta on pitänyt aiemmin, näyttää näissä ohjelmissa itsestään sellaisia puolia että menetät makusi heihin täysin.
Pidin Libisoa aikanaan radiossa hauskana tyyppinä, joka osasi puhua ihan asiaakin, nyt farmilla näytti todellisen nahkansa ja tuota mielikuvaa on enää mahdoton muuttaa.
Kyllä. Itselläni kävi Taina Kolkka/Uppa, en muista sukunimeä, -tapauksessa samoin. Olin ajatellut, että urheilija/poliisi omaa korkean moraalin. Olikin pahin juonittelijoista.
Kyllä tuo Libiso on täys pelle, äksyilee ku pikku poika.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän nyt ylen päätöksen poistaa kiukutteleva L kanavaltaan. Aivan surkee tyyppi, oksettaa.
Kylläpä nyt muuttui ääni kellossa. Täällähän aiemmin niin kovasti puolusteltiin Lloydia ja kehuttiin rohkeaksi ja suoraselkäiseksi kun uskalsi vastustaa pahaa Yleä :D
Missä Aasian maassa Sinin juuret olikaan? Vietnam, Thaimaa?
Vierailija kirjoitti:
Missä Aasian maassa Sinin juuret olikaan? Vietnam, Thaimaa?
Tarkistin: äiti thaimaalainen, isä suomalainen, kertoo Google.
En minäkään Lloydista välitä tippaakaan, mutta onhan se totta, että Johanna on tuolla aina tilaisuuden tullen maalittanut Lloydia. Nimennyt, haastanut, ottanut kohteeksi peleissä. Joten kyllä mä tavallaan ymmärrän sen, että Lloydia alkoi tuo Johannan toiminta turhauttaa. Ärsyttäisi varmaan itseänikin, jos joku ottaisi minut ainoana silmätikukseen. Toki se ei oikeuta Lloydin huonoa käytöstä. Pitäisi osata ottaa high road eikä heittäytyä pikkumaiseksi tosikoksi.
Enkä myöskään ymmärrä tätä "miehet ulos ja mimmit finaaliin" -agendaa, joka tuntuu olevan aina valloillaan realityissa naiskilpailijoiden keskuudessa. Itse olen nainen, mutten arvota pelaajia sukupuolen mukaan. Minusta parhaan tulisi voittaa, oli se sitten mies, nainen tai muunsukupuolinen. Se voittakoon, joka hallitsee taidon, voiman ja tiedon. Monesti juuri tuo tieto on ollut ratkaisevassa roolissa finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Itselläni kävi Taina Kolkka/Uppa, en muista sukunimeä, -tapauksessa samoin. Olin ajatellut, että urheilija/poliisi omaa korkean moraalin. Olikin pahin juonittelijoista.
Kyllä se oli Teemu kaikkien juonittelijoiden isoäiti, sai tainan pauloihinsa kieroudellaan ja Taina koiranpentuja teki kuten Teemu sanoi.
Oliko muuten tuo Teemun ja Tainan kausi juuri se, joka toi juonittelun Farmi-formaattiin ja siitä eteenpäin kaikilla kausilla on keskitytty enemmän juonimiseen ja vähemmän farmihommiin? Muistelen, että jossain kohtaa tapahtui muutos ja ohjelmassa alettiin kuvata enemmän liittoja, pelaamista ja kieroilua. Silloin tv-katsojat harmitteli, että miksi Farmistakin piti tehdä Selviytyjät-kopio. Aiemmin juonittelu oli olematonta tai ainakin paljon pienemmässä roolissa Farmissa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko muuten tuo Teemun ja Tainan kausi juuri se, joka toi juonittelun Farmi-formaattiin ja siitä eteenpäin kaikilla kausilla on keskitytty enemmän juonimiseen ja vähemmän farmihommiin? Muistelen, että jossain kohtaa tapahtui muutos ja ohjelmassa alettiin kuvata enemmän liittoja, pelaamista ja kieroilua. Silloin tv-katsojat harmitteli, että miksi Farmistakin piti tehdä Selviytyjät-kopio. Aiemmin juonittelu oli olematonta tai ainakin paljon pienemmässä roolissa Farmissa.
Kyllä saattoi olla. Tämä oli raskas kausi, ahdistava. Aiemmissa oli mukavaa yhteishenkeä. Kaikkein huonoin kausi koskaan. Harmi, kun myöhempiin ohjelmiin otettiin siitä mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saattoi olla. Tämä oli raskas kausi, ahdistava. Aiemmissa oli mukavaa yhteishenkeä. Kaikkein huonoin kausi koskaan. Harmi, kun myöhempiin ohjelmiin otettiin siitä mallia.
Ja sitten tuli kääkättimet ja pilasivat kaksi kautta.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään Lloydista välitä tippaakaan, mutta onhan se totta, että Johanna on tuolla aina tilaisuuden tullen maalittanut Lloydia. Nimennyt, haastanut, ottanut kohteeksi peleissä. Joten kyllä mä tavallaan ymmärrän sen, että Lloydia alkoi tuo Johannan toiminta turhauttaa. Ärsyttäisi varmaan itseänikin, jos joku ottaisi minut ainoana silmätikukseen. Toki se ei oikeuta Lloydin huonoa käytöstä. Pitäisi osata ottaa high road eikä heittäytyä pikkumaiseksi tosikoksi.
Enkä myöskään ymmärrä tätä "miehet ulos ja mimmit finaaliin" -agendaa, joka tuntuu olevan aina valloillaan realityissa naiskilpailijoiden keskuudessa. Itse olen nainen, mutten arvota pelaajia sukupuolen mukaan. Minusta parhaan tulisi voittaa, oli se sitten mies, nainen tai muunsukupuolinen. Se voittakoon, joka hallitsee taidon, voiman ja tiedon. Monesti juuri tuo tieto on ollut ratkaisevassa roolissa finaalissa.
Se on sitä voimaantumista!
Vierailija kirjoitti:
Tätähän juuri on kilpailut nykyään. Suuressa seikkailussa avaruustieteilijä Sini oli Isometsän "kimpussa" ja kun sai hänet ulos niin seuraavaksi muut miehet yhtä lukuunottamatta. Siinä vaan kävi joukkuekilpailuna, että putosivat sitten kokonaan tämän mimmiagendan vuoksi.
Mutta mitä se Lloyd kitisee, kun itse kampesi urakalla Perttua jatkuvasti pois pahimpana kilpailijanaan, kestäisi nyt itse saman leikin! Paljasti itsensä nolosti reagoimalla vihaisesti hevosenkenkäskabassa ja ottaa pelin ihan liian tosissaan. En toivo hänelle voittoa.
Sama kuin selviytyjissä yhdellä kaudella porukalla kokoajan tiputtivat ja syrjivät Paulia ja kun Eveliina saikin enemmän ääniä niin alkoi ruikutus. Jeesus!
Varoitus, spoiler-epäily!
Älä lue enempää, jos et halua tietää spekulaatiotani.
_---_---------------------------
Älä siis lue alla olevaa.
Jaa-a, Sonjako sen nyt sitten voitti? Jossain häntä haastateltiin ja sanoi jotenkin näin että farmikokemus/ihmiset olivat tärkeämpiä kuin se m a h d o l l i n e n rahasumma. Miksi hän olisi kommentoinut näin, jos ei olisi voittanut? Jos näin on, kyllä harmittaa kun hänen piti pilata jännitys voittajasta!!
Lloyd Ari Waswa Libiso on suomalainen toimittaja, tuottaja, käsikirjoittaja ja radiojuontaja.
Kas kun ei kirjailija ja muusikkokin vielä :D :D :D :D Varmasti urpo itse kirjoittanut tuon wiki-sivun itsestään.