Farmi Suomi uusi kausi OFFICIAL
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010614210.html
Uudet kilpailijat julkistettu. Mitä mieltä? Itseä vähän kiinnostaa, miten Henna Kalinainen tuolla pärjää:)
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1286)
Johannanhan ne äänestää jatkoon. Eikä siinä mitään.
Harvinaisen vähän juonittelua oli tällä kaudella.
Mun mielestä Lloyd rupes vähän liikaa nillittämään, kun aatteli olevansa poistoyritysten kohde, mut ei siinä mitään uhkaavaa ollut. Hän vaan näyttää ja sanoo nuo tuntemuksensa suoraan. Fiksumpaa olis ollut pitää mölyt mahassaan.
Mitä tuo Johanna sönkötti Floydin uhkaavasta käytöksestä? Joo Libiso otti kilpailun tosissaan, mutta siitä on vielä tosi tosi pitkä matka uhkaavaan käytökseen. Törkeää tuollainen valehtelu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Johanna sönkötti Floydin uhkaavasta käytöksestä? Joo Libiso otti kilpailun tosissaan, mutta siitä on vielä tosi tosi pitkä matka uhkaavaan käytökseen. Törkeää tuollainen valehtelu.
Lloydin*
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä, että Sonja oli peloteltu. Törkeää puhetta.
Oras sönköttää joka jaksossa puuta heinää. Ärsyttävä nillittäjä. Ei ansaitse voittaa.
Kylläpä laski Johannan pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Johannaa kannustan voittoon!!
Kukaan noista finaalissa ei ansaitse voittoa. Voittaja seuraa sivusta kisaa,ikävä kyllä ja jäi ilman voittopottia. Harmittaa,että näin kävi.
Sini yllätti minut. Mulla ollut hänestä negatiivinen ja teennäinen kuva, mut olikin ihan kiva ja reilu ihminen. Fiksukin.
Vierailija kirjoitti:
Sini yllätti minut. Mulla ollut hänestä negatiivinen ja teennäinen kuva, mut olikin ihan kiva ja reilu ihminen. Fiksukin.
Miten sulla tuollainen kuva on Sinistä tullut? Mitä olen ohjelmaan kuunnellut, niin ei vaikuta kyllä lainkaan teennäiseltä.
Paljon melua tyhjästä,siis täällä.Lloyd ei tosiaan uhkaillut.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tuo vesiämpärien paino oli suhteutettu? Oliko Sinillä enempi vettä kuin Johannalla? Siltä ainakin näytti. Johanna sanoi heti, että tuntu niin kevyeltä. Ja lopussa sanoi, ettei tuntunu missään. Ja kun voitettuaan viskasi ämpärit, näytti ettei vettä loiskunu just yhtään.
Näytti kyllä tosissaan että pieni liru ois ollut pohjalla. Ois ollut mukava nähdä ne sankot ja tietää painot todellisuudessa. Ja olikohan Samilla vähemmän kun Lloydilla kun sekin piti pidempään, niin että olisi nuoremmille laitettu enemmän vettä? Mutta voihan se olla todellisuudessa olla niin että oli kestävyyttä enemmän.
Miksihän kukaan ei ole uskaltanut(?) haastaa Sonjaa? Onko syynä oikea pelko (hänen väk ivaltarik ostuomionsa), vai mikä? Tiedossa hänet kyllä olisi voittanut kuka vaan.
Kenen arvelet voittavan? Kenen tahtoisit voittavan?
Ap aloittaa, Sonja voittaa. Johannan voittoa toivoisin.
Ei ollut tämä ohjelma Orakselle ja Kantolalle kovin hyvää PR:ää. Heistä sai kylmän ja luotaan työntävän kuvan.
Tykkäsin Johannasta . Luonnollisen oloinen ja näköinen . Ihan katsella naista jolla ei ole töttöröhuulia tai puhallettuja poskia ja ilman tekotukkaa.Ihanan raikas tuulahdus .
Lloyd ja Mariko Farmien lapsellisimmat häviäjät.
Taina ja Teemu kieroimmat juonittelijat.
Jaa,ehkä mä katoin eri farmia.Ei uhkaillut.Taitaa olla muut syyt että dissaatte häntä nyt noin.