Farmi Suomi uusi kausi OFFICIAL
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010614210.html
Uudet kilpailijat julkistettu. Mitä mieltä? Itseä vähän kiinnostaa, miten Henna Kalinainen tuolla pärjää:)
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1286)
Viivi teki kyllä tyhmän tempun, eikö hänellä ole älliä laisinkaan.
Viivi nimesi naisen Eijan, mutta Eijapa haastoi miehen !
Vierailija kirjoitti:
Viivi teki kyllä tyhmän tempun, eikö hänellä ole älliä laisinkaan.
Kuin tyhmä Viivi voi olla ? Haastaessaan Eijan. Se siitä naisten porukasta,,, aina siitä puhutaan, mutta Viivi teki oharin.
Ei ilmeisesti osannut laskea eteenpäin kuin siinä käy .
Nythän Eija nimeää varmasti pudotuksen jälkeen Orksen tai Pertun. Luultavasti Orksen.
Toivottavasti Viivi joutuu seuraavaksi areenalle ja tippuu. Voittakoon Perttu koko kisan.
Sonja rupeaa lähinnä naurattamaan imutushuulineen. Voisi olla ehkä kauniskin ilman botoxeja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka putoaa ruutu+?
Perttu häviää tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Sonja rupeaa lähinnä naurattamaan imutushuulineen. Voisi olla ehkä kauniskin ilman botoxeja.
Ei huuliin panna botoxia.
Nyt meni maku, kun Perttu tippui. Ihan sama enää, kuka noista tippuu. Jonninjoutavia wannabe julkkiksia. Lopetan katsomisen tähän.
En ollut aiemmin ärtynyt yhdestäkään osallistujasta, mutta nyt-tuo Viivi saa savun nousemaan korvista.
Flritti ja tyhmät valinnat & on hänen syy Eijan tippuminen. Toivottavast Johanna ja Sami pääsevät pitkälle.
En ymmärtänyt Eijan logiikkaa. Haastoi Pertun ja oli sitten pettynyt kun Perttu valitsi lajiksi voiman eikä reiluuden nimissä taitoa. Eli Eija kuvitteli että Perttu antaisi hänelle hyvää hyvyyttään vähän tasoitusta ja tekisi voittamisen Eijalle helpommaksi. Jos Eija olisi halunnut tasaväkisemmän kilpailun niin olisi sitten haastanut naisen kun tiesi että voima on toinen mahdollinen laji. Saahan se haastettu valita lajin jossa luulen itse pärjäävänsä eikä lajin, jos kilpakumppani pärjäisi paremmin.
Eija oletti, että Perttu ei valitsisi voimaa häntä vastaan jotenkin "reiluudesta". Tosi nolo asenne. Jokaisella on omat vahvuutensa ja niillä pitää saada pelata minkä pystyy.
Ja Pertun jatkuva maalitaulu, et hei cmon, jotain siimaa sillekin. Et mitäpä jos olisit Eija itse ollut reilu ja valinnut jonkun muun, se olisi ollut reilua. Meni Eijasta maku täysin
Vierailija kirjoitti:
Eija oletti, että Perttu ei valitsisi voimaa häntä vastaan jotenkin "reiluudesta". Tosi nolo asenne. Jokaisella on omat vahvuutensa ja niillä pitää saada pelata minkä pystyy.
Ja Pertun jatkuva maalitaulu, et hei cmon, jotain siimaa sillekin. Et mitäpä jos olisit Eija itse ollut reilu ja valinnut jonkun muun, se olisi ollut reilua. Meni Eijasta maku täysin
Sama. Ei kai sitä voittoa tarjottimella tarjota. Meni maku Eijasta täysin. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ei kai sitä voittoa tarjottimella tarjota. Meni maku Eijasta täysin. 🥺
Lapsellinen muija ku alkoi poraan ku pikkulikka tämä yökunigatar hoilaaja😅 Oliko häneltä reilua valita Perttu joka ollut jo monesti haastettunahyvä ku tippui ite👍
Vierailija kirjoitti:
Miks Kantola on joka sarjassa?
Jep kyllästyttää jo tuo pärstä
Ensin Eija natisi kuinka kolmen kopla pilaa ilmapiirin ja sitten haastoi Pertun , joka on tehnyt eniten töitä tuolla. Eikö tajunnut , että kolmen ikävän tyypin kopla pitää hajoittaa.Sonja ei oo mikään reilu tyyppi.Vieläkin ällöttää kuinka petti ystävänsä Pinskun selviytyjissä.
Jos joudun lähtemään, haluan lähteä tyylillä.
Yhyy Perttu otti voiman.
voi Eija kun osoitit hölmöytes.
Vierailija kirjoitti:
Jos joudun lähtemään, haluan lähteä tyylillä.
Yhyy Perttu otti voiman.
voi Eija kun osoitit hölmöytes.
Tyylillä pillittäen😂
Toivottavasti salilla asusteleva Sonja ei voita.Ei oo muuta kuin isot huulet ja rikollinen tausta.
Harmi, ett Perttu putosi.Oli mun suosikki.Ei tarvii katsoa loppua.
Viivi flirteinneen alkoi nyt ärsyttää.