Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espanjassa treffiseuraa etsimään supermarketista

Vierailija
13.02.2025 |

Aika hauskan kuuloinen juttu :) 

Tiettyyn aikaan (en muista oliko joka päivä vai tiettynä päivänä) sinkku menee Mercadona-supermarkettiin, laittaan ostoskärryynsä tuoreen ananaksen ylösalaisin. Sen jälkeen pitää suunnata viinihyllylle. Siellä tiiraillaan, onko kiinnostavannäköistä seuraa ja tömps, kärryillä päin :D

Mitä ajatuksia herää? Itse ajattelen, että oikeassa elämässä on aina parempi kohdata ihmisiä kuin netissä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ollut hauskaa tehdä eilen illalla ystävänpäivänä tuttavuutta jonkun kivan miehen kanssa ruokakaupan hyllyjen välissä, mutta oon aivan liian ujo sellaiseen. Ja useimmat miehet ei kyllä mua vilkaisseetkaan vaan keskittyivät vaan ostoksiinsa.

Hmm... vähän yksinäinen olen kun tällaisia ruokakaupparomansseja mietin... 🥰💕😘

Vierailija
22/28 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa ollut hauskaa tehdä eilen illalla ystävänpäivänä tuttavuutta jonkun kivan miehen kanssa ruokakaupan hyllyjen välissä, mutta oon aivan liian ujo sellaiseen. Ja useimmat miehet ei kyllä mua vilkaisseetkaan vaan keskittyivät vaan ostoksiinsa.

Kerää hieman rohkeutta ja anna pieni signaali vaikka katse ja hymy tai pyydät avuksi miestä vaikka ylähyllyltä noukkimaan jotakin vaikka itsekin ylettäisit :). 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä jossain kaupassa ole eriväriset ostoskorit sinkuille ja parisuhteessa oleville?

Kukaan mies tuskin ottaa tuollaista sinkkukoria käteensä...

Vierailija
24/28 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää hieman rohkeutta ja anna pieni signaali vaikka katse ja hymy tai pyydät avuksi miestä vaikka ylähyllyltä noukkimaan jotakin vaikka itsekin ylettäisit :). 😘

Ei taida olla kovin tehokas keino kuitenkaan, loppujen lopuksi.

Vierailija
25/28 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä jossain kaupassa ole eriväriset ostoskorit sinkuille ja parisuhteessa oleville?

Oli. Seurasin sitä vähän aikaa ja nauratti miten sinkkukoreja käyttivät vain olmin näköiset miehet, joilla oli koreissa terveellisiä ja kalliita aineksia :D

Et sitten ainakaan minua nähnyt kun olin sen sinkkukorin kanssa.  Keräsin reissuevästä perinteisistä grillimakkaroista yms, mutta ei tuolta matkaseuraa löytynyt.

Vierailija
26/28 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mercadonasta saa tuoretta ananasta

Mercadonassa myydään puolitettuja tuoreita ananaksia. On muuten hyvä systeemi, kun siinä näkee heti sen ananaksen kypsyystason kun sisukset on esillä. 👍

Vierailija
27/28 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ihana idea, mutten ikipäivänä kehtaisi ottaa sellaista sinkkukoria ja siten kertoa koko kaupalle että tässä ollaan miestä vailla. Olisi jotenkin aivan liian noloa. Sitten miehet naureskelisi mielessään ett mitä tuokin kuvittelee... juu ei.

Yksikään mies ei ajattelisi noin tai naureskelisi. Et tunne miehiä ollenkaan.

t: mies

Tämä. En tiedä miksi naisilta tulee tuollaista harhaanjohtavaa ajattelua. Itsetunnossa ongelmia?

Kyllä, itsetunnossa nimenomaan on pahoja ongelmia. Ongelmat juontavat juurensa lapsuuteen ja nuoruuteen, jolloin opin kotona ja koulussa, miltä naisen tulee näyttää ollakseen hyväksyttävä miesten tai oikeastaan koko yhteiskunnan silmissä. Kotona esim. isä arvosteli kuuluvalla äänellä tv:ssä näkyvien naisten ulkonäköä (läski pahasta, kasvojen tuli olla kauniit), koulussa pojat haukkuivat ulkonäköäni. Näistä lähtökohdista, ei kiitos sinkkukoreja mulle. En ole koskaan täyttänyt vaadittuja kriteereitä.

Vierailija
28/28 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän voisi kokeilla meilläkin. Mikä otetaan merkiksi, joku muu kuin ananas? Kurkku naisella ja munkkirinkilä miehellä?