Mitä ajattelevat miehet, jotka eivät deitti-ilmoituksessa tai viestissä kerro ikäänsä?
Tosi paljon on tullut vastaan deitti-ilmoituksia, joissa mies ei kerro ikäänsä, ja yhdellä deittisivulla juuri joku mies laittoi minulle viestin kertomatta esim. juuri ikäänsä. Itse en jaksa alkaa kysellä, koska jos ei noin olennaista asiaa kerro, se tuntuu lähinnä ylimieliseltä (ajatellaan, että naiselle miehen ikä ei merkkaisi mitään). Lisäksi tulkitsen, että jos ikää ei kerrota, on mahdollista, että mies on liian vanha - ja toimin sen mukaan eli sanon "kiitos ei".
Kommentit (22)
Ne on todennäköisesti setämiehiä, jotka yrittää itseään 30 vuotta nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ikä on vain numero.
Niinhän se on. Ikä on vain numero, ja sillä numerolla on merkitystä, kiinnostaako toinen suhde- tai seksimielessä vai ei. Liian iso numero tarkoittaa, että ei kiinnosta.
Tosi paljon on tullut vastaan deitti-ilmoituksia, joissa nainen ei kerro kuppikokoaan, ja yhdellä deittisivulla juuri joku nainen laittoi minulle viestin kertomatta esim. juuri kuppikokoaan. Itse en jaksa alkaa kysellä, koska jos ei noin olennaista asiaa kerro, se tuntuu lähinnä ylimieliseltä (ajatellaan, että miehelle naisen rintojen koko ei merkkaisi mitään). Lisäksi tulkitsen, että jos kuppikokoa ei kerrota, on mahdollista, että nainen on pienirintainen - ja toimin sen mukaan eli sanon "kiitos ei".
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon on tullut vastaan deitti-ilmoituksia, joissa nainen ei kerro kuppikokoaan, ja yhdellä deittisivulla juuri joku nainen laittoi minulle viestin kertomatta esim. juuri kuppikokoaan. Itse en jaksa alkaa kysellä, koska jos ei noin olennaista asiaa kerro, se tuntuu lähinnä ylimieliseltä (ajatellaan, että miehelle naisen rintojen koko ei merkkaisi mitään). Lisäksi tulkitsen, että jos kuppikokoa ei kerrota, on mahdollista, että nainen on pienirintainen - ja toimin sen mukaan eli sanon "kiitos ei".
Ehdottomasti kannattaa tehdä näin, jos kuvista ei selkeästi käy ilmi rintojen koko, ja sinulla on niihin liittyen jotain preferenssejä.
Uskottelevat itselleen että miehen iällä ei ole muka väliä (tää on jotain miesten toisilleen suontamaa soppaa), vaikka kuitenkin ymmärtävän sen olevan tässä nuoruutta palvovassa kulttuurissa ongelma. Epävarmuutta lähinnä; kannattaa vaan suosiolla skipata, kun paljastavat omat luurankonsa jo kättelyssä.
Ne on ne kuuskymppiset jotka luulee näyttävänsä nuorekkaalta nelikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä ilmeisesti provosoitui joku mies, joka on yrittänyt löytää naista kertomatta ikäänsä. Kyllähän se varmaan harmittaa, kun tietää että miehenkin iällä on merkitystä, eikä sen takia saa omiin ikätoiveisiin sopivaa naista (15-20 vuotta nuorempi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ilmeisesti provosoitui joku mies, joka on yrittänyt löytää naista kertomatta ikäänsä. Kyllähän se varmaan harmittaa, kun tietää että miehenkin iällä on merkitystä, eikä sen takia saa omiin ikätoiveisiin sopivaa naista (15-20 vuotta nuorempi).
Ei, pitkässä suhteessa olen. Tuo avaus oli vain niin hölmö. Eiköhän sitä jokainen voi kysyä aktiivisesti niitä seikkoja, jotka ovat itselle merkityksellisiä oli se sitten ikä, kuppikoko tai yliopistossa suoritettujen opintopisteiden määrä.
"Ei, pitkässä suhteessa olen. Tuo avaus oli vain niin hölmö. Eiköhän sitä jokainen voi kysyä aktiivisesti niitä seikkoja, jotka ovat itselle merkityksellisiä oli se sitten ikä, kuppikoko tai yliopistossa suoritettujen opintopisteiden määrä."
Tietysti voi - tai voisi. Mutta ainakaan itseä ei kiinnosta. Jos nyt täysin rehellinen olet, niin kyllä sinun täytyy olla samaa mieltä siitä, että iällä on merkitystä. Eivät miehethään 35-vuotiaana ajattele rehellisesti, että ihan minkä tahansa ikäinen käy, ja sitten jos 75-vuotias nainen ottaa yhteyttä, ei ikä mietitytä muka ollenkaan. Ja useinhan miehille on hyvinkin tärkeää, että naisen ikä osuu johonkin toivottuun ikähaarukkaan. Joten miksi muka asia olisi yhtään erilainen naisilla?
Ainakin minusta on vähintään kohteliasta ja deitti-etikettiin kuuluvaa kertoa heti aluksi oma ikänsä. Se on niitä perustietoja, joilla on merkitystä oikeasti ihan kaikille. Lisäksi se, että mies kertoo ikänsä, osoittaa myös, että hän ymmärtää naisillakin olevan preferenssejä tähän liittyen. Jos ei kerro ikäänsä, vaikuttaa siltä, että joko salailee liian korkeaa ikää tai ajattelee, ettei "tarvitse" tällaista asiaa kertoa ja että naisen ikätoive on toissijainen asia. Ei siis todellakaan kiinnosta kysyä lisätietoja, vaan se on swaippaus vasemmalle tai, jos on kyse yhteydenotosta, kohteliasta vastausviesti "kiitos, mutta ei kiitos".
Eläkeikäisiä pappoja, jotka etsivät tyttärensä ikäistä panopuuta.
He tietävät olevansa liian vanhoja sille naisten ikäryhmälle, josta haluaisivat puolison (tai seuraa). He kuitenkin luulevat käyvänsä 15-20 vuotta nuoremmasta, joten yrittävät piilotella ikäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numeroita
M59
Kiinnostuisitko parisuhdemielessä itseäsi 15-20 vuotta vanhemmasta naisesta?
Miksi kysyt vauvapalstan akoilta siitä, mitä jotkut väitetyt miehet jossain ajattelevat? Mistä helvetistä nää akat sen tietäisivät?
Vierailija kirjoitti:
Eikä naiset kerro painoaan.
Eikä miehet pituuttaan. Ainakaan rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eikä naiset kerro painoaan.
No näkeehän sen ihan silmillään onko nainen hoikka vai lihava tai silä väliltä.
Mahdotonta tietää, koska astraali-minä on iätön.