Anaali ehkäisynä
Anaaliyhdyntä on historian mukaan paljon käytetty ehkäisykeino.
Onko sitä käytetty ehkäisynä myös Suomessa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minä seurustelin kerran naisen kanssa, joka pelkäsi hysteerisesti tulevansa raskaaksi ja sain panna sitä ainoastaan peppuun.
Siihenhän se meidän suhde sitten kaatuikin, kun lopulta totesin sille, että en voi olla suhteessa, missä en saa ikinä emätinyhdyntöjä.
Eikä siinä auttanut, että se käytti e-pillereitä ja minä lupasin laittaa vaikka kaksi kondomia päällekkäin.
Teinit ryntäs taas vauvalle tähän aikaan jankuttamaan tästä aiheesta, kun eivät keskenään uskalla :)
Vierailija kirjoitti:
Muslimimaissa yleistä mm. Turkissa
Musliminaisten (tai tyttöjen) tulee olla neitsyitä mennessään naimisiin. Siksi irtosuhteissa ollaan anaalilinjalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen ne naiset suostuukin vain sen takia että joku mies kinuaa ilman kumia.
Ja loppikäinen ulosteen karkailu seurauksena.
voi siinäkin erehtyä kuten pekka luuli saavansa vaali vauvan kun poika oli juntannut paskan tiiviiksi. kävi jo neuvolassa ultrassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä seurustelin kerran naisen kanssa, joka pelkäsi hysteerisesti tulevansa raskaaksi ja sain panna sitä ainoastaan peppuun.
Siihenhän se meidän suhde sitten kaatuikin, kun lopulta totesin sille, että en voi olla suhteessa, missä en saa ikinä emätinyhdyntöjä.
Eikä siinä auttanut, että se käytti e-pillereitä ja minä lupasin laittaa vaikka kaksi kondomia päällekkäin.
Jos tällainen nainen osuisi kohdalleni, en kertoisi käyneeni vasektomiassa 😅
Ei se toimi, meillä panin vain kakkoseen ja insinööripoika synty.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan, ei anaalipano täytä naisen yhdynnän tarvetta eikä siellä ole tuntoa kuten emättimessä. Kondomi on hyvä ehkäisy.
Jostain syystä juuri nämä estoisimpaan prosenttiin kuuluvat keski-ikäiset av-karvamammat ovat julistamassa joka ketjussa mistä "yksikään nainen ei nauti eikä halua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: nimim. "Luin maaliskuun '74 Ratosta eikä tätä olisi lehteen painettu ellei se olisi totta"
Se on miehillekin hyvä keino välttyä ei-toivotulta raskaudelta. Mieskin voi tulla raskaaksi, koulussa opin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tule seksiä ilman kumia, niin nainen joutaa suoraan luiskaan. On niitä seksipositiivisiakin naisia olemassa, et sinä ole korvaamaton.
Ne on kännissä ilman kumia antavat ovat positiivisia useammassakin testissä
Olen käyttänyt ja se oli kivaa ja tiukkaa. Muslimit perinteisesti otti muijan kamelin kyytiin eteen ja siinä vahingossa sitten mulkku eksyy muijan anaaliin ja kameli ohjattiin ylämäkeen jolloin liike hoiti hommat ja ennen hiekkaharjannetta.mällit oli jo peräsuolessa.nainen edelleen impinä
Vierailija kirjoitti:
Tapasitko tuon femboyn Thaimaassa vainihan Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Itse nautin ja kiihotun anaalista valtavasti, saan onneksi säännöllisesti kakkoseen, joko dildo tai aitoa, ja masturboin lähes aina vain kakkoseen. Usein myös anaalitappi käytössä jo päivällä jos tiedän, että illalla anaalia tiedossa. Ikinä ollut mitään ongelmaa, ja ainakin 20 vuotta jo näin.
Annan kakkoseen. Vahvimmat orgasmit saan siten. Ja otan kakkosesta suihin.
N41
Kreikalainen tyttis antoi vain kakosen koko seurustelun noin 6kk . Sai kyllä ihan orgasminkin siitää. Ja oli myös paljon käsi työtä ja suuhoitoa.
M.21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen parisuhteen alkuvaiheessa oli paljon anaalia juuri ehkäisyn takia, kun kortsuilla pulaaminen ei oikein kiinnostanut ja naiselle ei sopinut epillerit. Onneksi piti anaalista.
Monet käyttävät kondomia nimen omaan kakkosessa, koska onhan se vähän likaista hommaa.
Tulehdukset leviää ja epäilen persejuttujen olevan osasyynä suolistosairauksien yleistymiseen. Onhan se myös håmåjen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tule seksiä ilman kumia, niin nainen joutaa suoraan luiskaan. On niitä seksipositiivisiakin naisia olemassa, et sinä ole korvaamaton.
Lienet edelleen neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän ne naiset tosta saaneet, paitsi kamalat kivut.
Mahdoton tietää, kun vastaukset aina valehtelua ja vääristelyä.
Vierailija kirjoitti:
No kuule ei varmaankaan ole. Suomalaisilla, ainoana kansana maailmassa, on semmoinen sisäänrakennettu geneettinen ominaisuus että persepano ei kertakaikkiaan vain onnistu
Niin se tuntuu olwvan. Suomitytöt ovat jotenkin vinksahtaneita kun ei pepuun ota.
Joka ennen oli poika ?