Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pitää miettiä onko mies kiinnostunut, niin silloin se ei ole.

Vierailija
13.02.2025 |

Nyt kaipaisin kokemuksia tästä? Kyseinen lause on ollut aina lähes mun motto, mutta nyt kyllä tää periaate rakoilee pahasti. Olen pitkään tuntenut yhden miehen, jonka kanssa kemiat pelaa ja jotenkin vaan klikkaa ihan hiton hyvin. Nähdään suht usein, ja kaikki mun lähemmät ystävät ja muutama myös ei niin läheinen tuttu on sanonut että miehestä näkee että se on aivan ihastunut muhun. Kaikki näkee meidät täydellisenä parina. Itsellänikin on vahvoja tunteita. Mitään ei siis koskaan ole tapahtunut hyvän kaveruuden lisäksi, ei yhtään mitään. Ehkä muutama sellanen vihjaus joka tosin voi olla vaan hänen huumorintajuaankin. Ei ota selvää. Tulen kohta hulluksi tätä miettiessä. Ja ei, en todellakaan uskalla tehdä alotetta. Joko hänkään ei uskalla tai sitten ei vaan oikeasti ole kiinnostunut. Voi olla että tätä saakin miettiä lopun ikäänsä :D

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Miehellä voi olla monia syitä, miksi ei osoita selvästi tunteitaan tai tee aloitetta, vaikka olisi kiinnostunut. En minäkään miehenä oleta, että nainen ei voi olla kiinnostunut vain siksi, ettei ole juossut suoraan syliini. Mitä helvettiä. 

Vierailija
22/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole kiinnostunut muusta kuin kaveruudesta, ja muut kaverisi ovat ääliöitä, kun sanovat mieliksesi tuollaisia "olisitte niin hyvä pari" -juttuja. 

Sellaisetkin on sanoneet jotka ei yhtään tiedä että olen kiinnostunut miehestä eikä heillä ole mitään tarvetta tai syytä olla mulle mieliksi. Mutta kysyy heti että onko meillä jotain sutinaa kun vaikuttaa niin siltä. 

Tuo. Millä ihmeen oikeudella ihmiset puuttuvat toisten elämään? Pitäisivät mölyt mahassaan. Ei ole heidän asia spekuloida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmannet treffit tulossa naisen kanssa, hänen kotona nyt. Ei ole omaa kokemusta edes pussailusta.

Oletko käynyt ostamassa kondomit?

En, koska olen luvannut niellä ruiskahdukset.

Vierailija
24/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan samaa mieltä tuosta, että jos pitää miettiä onko mies kiinnostunut vai ei, niin ei ole. On totta, että ihastuneena etsii merkkejä sieltä missä niitä ei ole. Toisaalta ihastuneena juuri miettii sitä ihastusta ja analysoi, kunnes tilanne on puhuttu läpi. Siihen astihan kiinnostus on vain oman tulkinnan varassa. Minulla on ollut kipinää erään miehen kanssa vuosia. Jos katsoo näitä klassisia listoja mitä mies tekee ihastuneena, niin hän täyttää niistä puolet. Tulin tulokseen, että on vain ystävällinen, koska vuodet kului ja asia ei edennyt. Sitten yhdessä illanvietossa hän avautui ja vuosien kiinnostus ja seksuaalinen veto vyöryi esille.

Vierailija
25/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tulet hulluksi, jos mietit asiaa 24/7. Joku tuolla neuvoi tapailemaan välillä muita, mikä oli aikoinaan itselleni hyvä konsti selvittää vastaava pulma. Otin etäisyyttä, sain suhteellisuudentajua ja kuumennut pääni viileni.

Vierailija
26/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailen kyllä muita. Mutta huomaan että en osaa kunnolla kiinnostua kenestäkään kun tämä yksi ihminen kuitenkin pyörii mielessä. Ja pelkään että jos hän vaikka näkee mut jonkun miehen kanssa tai kuulee että mulla olis joku, niin viimeistään ajattelee että no se oli siinä ei meistä mitään voi tulla. Ihan tyhmää. Mutta ihastuneen logiikka ja järki ei vissiin ihan toimi täysillä :D -ap

Vierailija
27/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa miettiä samaa sinusta. Miehet ovat lähtökohtaisesti kiinnostuneita kaikista kauniista naisista, joten jos olet kaunis, niin mies on kiinnostunut sinusta. Mutta voi olla montakin syytä, miksi ei aloitetta tee. Voi olla, ettei mies ole koskaan tehnyt aloitetta kenellekään, mikä on kaikkein tavallisin tilanne.

Eivät muuten ole.

Vierailija
28/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä huvittavaa kun nainen väittää tietävänsä mitä mies ajattelee vaikka koskaan se veikkaus ei ole vielä kohdalleen osunut ja tämä johtuu miesten ja naisten liian erilaisesta ajattelutavasta. Miehet ja naiset on liian erilaisia että kumpikaan pystyisi sanomaan mitä toinen ajattelee ja mitä toinen meinaa. Huvittavaa tästä tekee se että se on aina nainen joka väittää tietävänsä mitä mies meinaa

Vierailija
29/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä seinällinen tekstiä johon on ainoastaan yksi vastaus. KYSY SUORAAN.

Kun se oliskin niin helppoa.

Mikä siinä on mukamas niin vaikeaa? Eikös naisten pitänyt olla kaikella tapaa parempia kommunikoimaan kuin miehet niin mikä siinä puhumisessa nyt yhtä-äkkiä onkin vaikeaa?

-eri

Vierailija
30/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luultavasti varattu.

Vierailija
31/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se koskaan ole, muuta kuin sille toiselle osapuolelle. Itse ei voida tehdä mitään milloin planeettojen asennon tai ilmanpaineen takia (vaikka todellisuudessa kyseessä on vain ja ainoastaan epävarmuus ja pelko torjunnasta). 

Vierailija
32/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esität vaikeasti tavoiteltavaa perässä vedettävän lapasen jolle pitää järjestää kaikki ja joka ei itse suostu järjestämään mitään löytää itsensä hyvin äkkiä tilanteesta että mies on siirtynyt seuraavaan. Ei ole mitään järkeä tuhlata aikaa ja resursseja naiseen joka ei edes ole kiinnostunut muista kuin ilmaisista aterioista ja huomiosta

Vierailija
33/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet ilmiselvästi kiinnostunut miehestä, teepäs asiallimen aloite. ei kannata häiriköidä kauppakeskuksessakaan häirintäongelmiensa kanssa. kateelliset suunsoittajapennut on asia erikseen.

Vierailija
34/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun olet ilmiselvästi kiinnostunut miehestä, teepäs asiallimen aloite. ei kannata häiriköidä kauppakeskuksessakaan häirintäongelmiensa kanssa. kateelliset suunsoittajapennut on asia erikseen.

Nainen ei tee aloitetta koska:

-mies lähtee suhteeseen "läpällä" ja on perässä vedettävä, jos nainen tekee aloitteen

-mistä voi tietää onko mies oikeasti kiinnostunut

-kyllä miehen pitää aloite tehdä

-kiinnostunut mies tekee aina aloitteen, tilanteessa kuin tilanteessa ja kaikki miehet ovat samanlaisia

...Mitähän muita vauvafoorumin "vakioita" oli? Se nyt vaan on yleisesti kätevää, kun ei itse tarvitse pelätä torjuntaa. 

Vierailija
35/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä yhdestä ainoasta tulee kuluttavan kaipuun kohde, niin kyllä se vähän alkaa rakkaudelta näyttää - hitto vie.

Vierailija
36/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on luultavasti varattu.

Tää olis ihanan helppoa jos oliskin. Niihin en nimittäin koske, ikinä. Tiedän 100% varmuudella että ei ole varattu. Ollaan kavereita, ja meillä on kymmeniä yhteisiä kavereita joista kyllä joku tietäisi jos en minä. -ap

Vierailija
37/37 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on mukamas niin vaikeaa? Eikös naisten pitänyt olla kaikella tapaa parempia kommunikoimaan kuin miehet niin mikä siinä puhumisessa nyt yhtä-äkkiä onkin vaikeaa?

-eri

Mä olen kans aina ihmetellyt että kyllä aikuisten ihmisten pitäisi kyetä puhumaan suoraan asioista. Nämä jahkailut ja arvuuttelut on nuorten ja epävarmojen juttuja. Ja nyt yhtäkkiä en itse,  kokeneena keski-ikäistyvänä yleensä hyvinkin itsevarmana ja vahvana naisena todellakaan pysty siihen. En. Vaan. Pysty. -ap