Trumpin kyky neuvotella diilejä on poikkeuksellisen surkea
On todella amatöörimäistä syöttää koko ajan Putinin lapaan ja ennen kuin neuvotteluita on edes aloitettu antaa hänelle myönnytyksiä ilman, että hän itse joutuu sitoutumaan yhtään mihinkään.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/409f4df7-e07b-440d-a946-dee97a13c090
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Herra Toveri on hyvä ja pitää turpansa kiinni. Tämä asia ei kuulu hänelle millään tapaa. Trump ja Putin huolehtivat kyllä että hommat hoituu kuten kuuluukin.
Onko se herra Toveri tälläkin hetkellä puhumassa sinun harhaisessa juoppopäässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Jenkit eivät keskustelupalstoilla oikeastaan kommentoi Putinia tai Ukrainaa tai rauhansopimusta, se ei heitä kiinnosta pätkääkään, tai olen väärillä palstoilla, mutta DeepSeek ja Nvidian ahdinko kiinnostavat jenkkejä kun melkein kaikilla on rahat kiinni Nvidiassa, jos ei suoraan osakkeissa, niin ainakin rahastoissa on isona osana. Jenkit dissaavat jatkuvasti kiinalaisia, että ei heistä oikeasti ole mihinkään, DeepSeek on alkeellinen ja huijausta ja vaatinut Nvidian kiinalaisilta kiellettyjä piirejä, jne jne. Täällä vaan että Trump on Putinin sylikoira ... ketä kiinnostaa?
Trump yrittää luultavasti tehdä nopeasti rauhan koska on sellaisen luvannut ja rauha myös rauhoittaisi koko maailman tilannetta, mutta ei titysti mieliä täällä, jos Venäjä saa "voiton", tapettuaan 850 000 omiaan.
Olet väärillä palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Jenkit eivät keskustelupalstoilla oikeastaan kommentoi Putinia tai Ukrainaa tai rauhansopimusta, se ei heitä kiinnosta pätkääkään, tai olen väärillä palstoilla, mutta DeepSeek ja Nvidian ahdinko kiinnostavat jenkkejä kun melkein kaikilla on rahat kiinni Nvidiassa, jos ei suoraan osakkeissa, niin ainakin rahastoissa on isona osana. Jenkit dissaavat jatkuvasti kiinalaisia, että ei heistä oikeasti ole mihinkään, DeepSeek on alkeellinen ja huijausta ja vaatinut Nvidian kiinalaisilta kiellettyjä piirejä, jne jne. Täällä vaan että Trump on Putinin sylikoira ... ketä kiinnostaa?
Trump yrittää luultavasti tehdä nopeasti rauhan koska on sellaisen luvannut ja rauha myös rauhoittaisi koko maailman tilannetta, mutta ei titysti mieliä täällä, jos Venäjä saa "voiton", tapettuaan 850 000 omiaan.
Ryssykät helvettiin.
SLAVA UKRAINI!
Jossain analysoitiin Trumpia niin, ettei edes halua tehdä win-win-diilejä, vaan hänelle elämä on 0-summapeliä.
Voi tätä maailman onnellisinta maata kun katsoo tätäkin viestiketjua.
Se taas oli Marin ex viisikko hallinnon valtava valhe kun tuhosivat Suomen EU eliitin käskyjen mukaan.
Trump ei voi sietää Zelenskiä, koska Zele on todellinen sankari ja Trump näyttää hänen rinnallaan täydeltä surkimukselta. Miettikääpä nyt onnistuisiko Trumpilta vastaavassa tilanteessa kuin Kiova oli 2022 helmikuussa "I dont need a ride, I need ammunition"-tyyppinen ratkaisu, vai paskoisiko oranssi narsisti alta aikayksikön kurapaskat housuihinsa ja hyppäisi ensimmäiseen koneeseen hurauttaen mahdollisimman kauas karkuun? 😂
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä maailman onnellisinta maata kun katsoo tätäkin viestiketjua.
Se taas oli Marin ex viisikko hallinnon valtava valhe kun tuhosivat Suomen EU eliitin käskyjen mukaan.
Jotenkin huvittavaa, miten iigorit hokevat jostain kuvitellusta EU eliitistä, samaan aikaan kun kehuvat Putinin ja Trumpin globaalia eliitin oligarkkiryhmää 😄
Erinomaista kommentointia mieheltä joka tuntee Trumpin, putinin ja todellakin tietää mistä puhuu. Aivan toisin siis kuin trumputtimen epäpätevä salaliittohörhöistä, putinisteista ja puolirikollisista koostuva kabinetti.
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin väärässä. Kyllä Trump osaa neuvotella Yhdysvalloille ja itselleen hyvät diilit.
Hehe, valuuttana käytetään Ukrainaa ja koko Euroopan turvallisuutta ja tulevaisuutta. Ja aika monen muunkin valtion ja alueen, jos Panama ja Grönlanti pääsivät unohtumaan.
Palsta pullollaan lahtareita. Voi voi sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin väärässä. Kyllä Trump osaa neuvotella Yhdysvalloille ja itselleen hyvät diilit.
Hehe, valuuttana käytetään Ukrainaa ja koko Euroopan turvallisuutta ja tulevaisuutta. Ja aika monen muunkin valtion ja alueen, jos Panama ja Grönlanti pääsivät unohtumaan.
Ei unohdeta myöskään Meksikoa ja Kanadaa, jotka ovat myös saaneet sivistymättömän öykkärin törkyä osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Trump ei voi sietää Zelenskiä, koska Zele on todellinen sankari ja Trump näyttää hänen rinnallaan täydeltä surkimukselta. Miettikääpä nyt onnistuisiko Trumpilta vastaavassa tilanteessa kuin Kiova oli 2022 helmikuussa "I dont need a ride, I need ammunition"-tyyppinen ratkaisu, vai paskoisiko oranssi narsisti alta aikayksikön kurapaskat housuihinsa ja hyppäisi ensimmäiseen koneeseen hurauttaen mahdollisimman kauas karkuun? 😂
Zele on aito sankari ja trummpi sekä putte ovat oikeita rikollisia. Putesta on kansainvälinen pidätysmääräys ja oranssi pääsi rikoksistaan kuin koira veräjästä kun se valittiin presidentiksi. Helppo valita kenen puolella tässä on.
Vierailija kirjoitti:
Ketä tarkoitat? Itse olen niin punainen kuin punikki voi olla ja täysin Ukrainan itsemäärämisoikeuden kannalla.
Tuppura tässä moi. Eipäs nyt saivarrella, ettekö tiedä moukat, että " oma kansa ensin" ajattelu on vaarallista. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zele on aito sankari ja trummpi sekä putte ovat oikeita rikollisia. Putesta on kansainvälinen pidätysmääräys ja oranssi pääsi rikoksistaan kuin koira veräjästä kun se valittiin presidentiksi. Helppo valita kenen puolella tässä on.
Oranssi pellekin on toki tuomittu rikollinen, ensimmäinen sellainen koskaan Yhdysvaltain presidenttinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tarkoitat? Itse olen niin punainen kuin punikki voi olla ja täysin Ukrainan itsemäärämisoikeuden kannalla.
Itse taas olen oikeistolainen konservatiivi, enkä voi sietää niin magatteja kuin putinistejakaan.
Trump ei todellakaan osaa neuvotella. Trump käyttää isomman voimaa ja pakottaa muut tahtoonsa kuin koulukiusaaja. USA:n presidentillä on liikaa valtaa ja Trump käyttää sitä väärin. Tuolla menolla hän sotkee sekä välit liittolaisiin että oman maan hallinnon. Harmi, että kukaan ei uskalla vastustaa häntä konservatiivien sisällä vaikka halua varmaan olisi. Kukapa haluaa suututtaa kostonhaluista sivistymätöntä henkilöä, jolle on annettu liikaa valtaa.
Putin panee Trumppia perseeseen neuvotteluissa.
Trump on vaan niin huono. Ja pelkuri. Uskomaton vässykkä koko mies.
Saat sinä nuolla i d i o o t i n persettä, vaikkei viisaammat sitä tee.