Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelyä treffailusta

Vierailija
13.02.2025 |

Olen miettinyt osittain palstan lueskelun, osittain harrastustuttujen kokemusten ja vähän myös omien kohtaamisten (netissä) kautta joitain itselleni käsittämättömiä asioita deittailussa. 

Yksi on, että monet miehet tosiaan lähestyvät ihan kaikkea mikä saattaa ehkä olla nainen! Myös omasta mielestään rumia ja sopimattomia. He ovat monet myös heti sopimassa tapaamista ilman puhelua, lukematta naisen profiilia! ja tutustumatta yhtään. 

Ja sitten tiedän monia naisia jotka vaan lähtee treffeille tällaisten kanssa vaikka juttu ei luistanut edes viestejä riipustaessa. Sitten on kiusallista ja hiljaista ja kummallista ja ikävää. 

Ymmärrän tilanteet joissa mies tai nainen on oikeasti valehdellut itsestään tai laittanut vanhoja tai hämääviä kuvia, että sitten tulee pettymyksiä. Mutta en tajua miten ihmiset lähtee sinne tapaamiseen niin kevyin perustein. 

Itse olen viestitellyt hyvinkin intensiivisesti ja vakavasti ensin "kaiken" läpi että mieltymykset kohtaa, profiilia lukemattomille en vastannut edes, sitten jos mieltymykset ja toiveet kohtaa niin puhelu ja siinä jo huomaa luistaako juttu. Sitten vasta ne treffit. En sano että kaikkien pitää toimia näin, mutta olisin päätynyt kaiken maailman urpojen kanssa kamalille vonkaustreffeille jos ei olisi tehnyt kunnon viestikarsintaa. Joskus myös syvällisemmin jutellessa paljastuu joku iso deal-breaker puolin tai toisin ja sekin hyvä että paljastuu heti eikä viidennellä treffillä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset torjuvat miehiä niin helposti, ettei yksinkertaisesti ole varaa olla ronkeli. Mitä pidempään yrittää ylläpitää chattia, sitä epätodennäköisemmin juttu etenee tapaamiseen asti.

Vierailija
22/27 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se se vasta noloa on kun on ensin juteltu läpi 'kaikki', puhuttu puhelimessa tuntikausia ja sitten kun ekan kerran nähdään ja puolenminuutin sisään tiedät, että ei kiinosta. Ennemmin vartin kahvittelu ja sitten vasta jaetaan elämäntarinat, jos siltä tuntuu

Tämä. Se esijutustelu ei merkkaa yhtään mitään, sitten kun livenä nähdään niin tilanne voi kääntyä ihan mihin tahansa. Jotkut ovat huonoja kirjallisessa viestinnässä mutta livenä hurmaavia. Ja päinvastoin.

Suurin este pariutumiselle on juuri tuo, että istutaan siellä sovelluksessa eikä käydä tapaamassa ja kokeilemassa ihmisiä rohkeammin.

No ei se kyllä voi. Chat on erinomainen tilaisuus selvittää mahdollisesti sellaiset deal breakerit, jotka eivät tule ilmi profiil

Jaa, valtaosa ihmisistä on siltikin varsin asiallista ja myönteisen neutraalia väkeä. Heihin ei ole yleensä aihetta liittää vahvoja arvo- ja tunnelatautuneita merkityksiä, sillä niistä on lähinnä haittaa uusiin ihmisiin tutustumisessa.

Monilla miehiin katkeroituneille naisille tuntuu olevan aidosti vaikeaa hyväksyä, että useimmat miehet eivät kuten heidän kohtaamat miehet. Pitäisikö muuttaa sitä omaa seuranhaku taktiikkaa, jos aina vaan kohtaa näitä persreikiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tekee treffailusta ihan liian vaikeaa. Sinä et todennäköisesti löydä ketään ja hyvä niin koska kriteerisi on ihan perseestä. Analysoit kaikkea liikaa, haluat kontrolloida kaikkea, olet turhamainen, arka ja ärsyttävä. Miksi pitäisi avata koko elämäntarina ennen treffejä. Kaikki minulle heti periaatteella. Ei kenenkään aika ja tahto riitä sellaiseen. 

Vierailija
24/27 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voi hyvin toimia. Itse en vaihda puhelinnumeroja ennen kuin on tavattu. Minulla on vain huonoja kokemuksia puhelin- ja wa-keskusteluista ennen tapaamista.

Ymmärrän tuon hyvin, että viesteilyn pitää luistaa, mutta puhelimessa puhumisen vaatiminen on itselleni turnoff. Olen valmis jättämään pitkänkin viesteilyn johtamatta tapaamiseen jos tuntuu, että ei kohdata. Kerran esimerkiksi olin valmis ajamaan pari tuntia treffeille (julkiselle paikalle; pitkän ja tosi kivan viesteilyn jälkeen), mikä olikin negatiivinen asia. Epäilyttävää, että toinen on valmis näkemään vaivaa 😅. Olisi pitänyt varmistaa puhelimessa, että juttu luistaa. Toivotin hyvät jatkot tuossa kohtaa.

Saa vaatia, mutta kannattaa tiedostaa se, että joku ei välttämättä suostu ja voi missata hyvän tyypin. Osa ihmisistä on niin hankalia, että heidän kannattaa antaa pitää itsensä sinkkuina 😉.

Vierailija
25/27 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopuhelu ennen treffejä. 

Vierailija
26/27 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tekee treffailusta ihan liian vaikeaa. Sinä et todennäköisesti löydä ketään ja hyvä niin koska kriteerisi on ihan perseestä. Analysoit kaikkea liikaa, haluat kontrolloida kaikkea, olet turhamainen, arka ja ärsyttävä. Miksi pitäisi avata koko elämäntarina ennen treffejä. Kaikki minulle heti periaatteella. Ei kenenkään aika ja tahto riitä sellaiseen. 

Emme rajoitu etsimään ihmisistä vain kestävän parisuhtee vaan odotamme, että löytäisimme jonkun täysin ihanteidemme mukaisen ihmisen. Sellaisen löytäminen on ehkä teoriassa mahdollista, mutta tuskin todennäköistä.

Vierailija
27/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit ovat yksi keino/menettely seksuaalisella parinvalintamarkkinoilla, etsitäänpä lyhytaikaista tai pitkäaikaista seksuaalista kumppania. Ap kipuilee harhaisesti koska selvästi on jo menettänyt seksuaalisuutensa vaihdevuosissaan, mutta kaipaa kuitenkin elämäänsä miestä, joihinkin  muihin tarkoituksiin.

Vanhoja naisia varten ehkä pitäisi luoda johonkin muuhun kuin seksuaalisuuteen perustuva elämänkumppanin valintamenettely. Mutta olisiko kiinnostuneita miehiä todella olemassa?  Vanhusnainen voi nytkin ilmoittaa profiileissaan että "ei seksiä", jolloin tehokkaasti  karsiutuu vanhusnaisen kannalta ei-toivotut miehet pois.

Minusta hyvä ratkaisu vanhusnaisen yksinäisyyteen on toinen vsnhusnainen, tarvitaan siis mummotreffit. Toinen ehkä osaa siivota erinomaisesti, toinen osaa laittaa herkullista ruokaa, ja yhdessä voivat viihdyttää toisiaan yltäessään niin paljon pirullisempaan mieskunnan sättimiseen, kuin yksikään vanhusnainen yksinään kykenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme