Toimisiko Anssi Kela tanssilava-artistina?
Kuvitelkaa Anssi Kela laulamassa tanssilavapaikalla orkesterin kera, tuutaten oikein kunnolla kovaa ja korkealta itse säveltämäänsä ja soittamaansa tanssimusiikkia.
Toimisiko hyvin ja millaisia ajatuksia herättää?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela voisi kyllä tehdä Nummela II -albumin samalla genrellä. Sarjakuva-albumi vaikka kylkeen, niin cd-kauppakin kävisi.
Samaa mieltä. Paluu Nummelan tyylilajiin voisi niittää jälleen mainetta ja kunniaa. Tosin nykyisenä keravalaisena albuminsa nimenä pitäisi varmaankin olla Kerava.
Sama se, onko Kerava vai Nummela II, kunhan fiilis, teemat, genre ja tyyli rytmejä myöten olisi sama kuin silloin ekoilla levyillä.
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen ajatus. Anssi voisi myös osallistua Syksyn säveleen, Euroviisuihin ja Tangomarkkinoille.
Vaatimattomalla alulla aluevaltaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen ajatus. Anssi voisi myös osallistua Syksyn säveleen, Euroviisuihin ja Tangomarkkinoille.
Ehdottaisin Anssi Kelalle, että hän voisi mennä laulamaan tangoa johonkin noista. Mielellään aivan äänialan rajoilla menevällä mahtipontisella kappaleella, jossa olisi vaikutteita marssimusiikista.
Kuulostaa käsittämättömän upealta. Voin vain kuvitella ne korvia huumaavat sulosoinnut ja mielettömän lavapreesensiksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimattomalla alulla aluevaltaukseen.
Pussi päässä.
Tanssilava-artisti on huono termi. Olen itse ollut tanssilavalla joskus kauan sitten ja siellä soitti J. Karjalainen yhtyeineen.
Onhan se Anssi melkoinen kultakurkku.