Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sukusoluja luovuttavat puhuvat vain auttamisen halustaan?

Vierailija
16.09.2008 |

Miksi eivät sano, että onhan tässä itsekkäitä motiivejakin taustalla, kuten omien geenien jatkuvuuden turvaaminen? Enempi geenejä jatkoon sitä parempi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihan samasta ilmiöstä pohjimmiltaan kyse. Ihmiselläkin on voimakas biologinen tarve geeniensä jatkamiseen.

Vierailija
2/8 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hitossa miun olisi pitäny ajatella tuolla tavalla???????

jos miun pitäis saada "siementä enemmän jakoon", olisin ehkä kuitenkin tehnyt niitä lapsia itse lisää -jos noin loistavalla motivaatiolla olisin varustettu! pässi! just sitä varten niitä sukusoluja luovutetaan!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin joku avittaa heitä tiedostamaan. kiitos tiedosta!

Vierailija
4/8 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt. muutaman viikon panostus vs. vähintään 18 vuoden panostus

miksi hitossa miun olisi pitäny ajatella tuolla tavalla???????

jos miun pitäis saada "siementä enemmän jakoon", olisin ehkä kuitenkin tehnyt niitä lapsia itse lisää -jos noin loistavalla motivaatiolla olisin varustettu! pässi! just sitä varten niitä sukusoluja luovutetaan!!!!

Vierailija
5/8 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden luovuttajan. Kysessä pahimman luokan egoisti.

Pilalle hemmoteltu perheen ainokainen, geeneissä ei kuitenkaan välttämättä vikaa.

Vierailija
6/8 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on pelkästään auttamisen halusta. Itsekin lapsettomuudesta kärsineenä osaa pitää toisten auttamista arvossa.

Vierailija
7/8 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs esim verenluovuttajat? Mitäs itsekkäitä motiiveja heillä on?

Vierailija
8/8 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rakas ystäväni kärsi lapsettomuudesta ja sen tuskan seuraaminen oli kamalaa. Olin sitten ikionnellinen kun pystyin auttamaan. Ap:n kommentti kertoo vain ap:n ajattelusta, ei minun ajattelustani.

Vaikka sama se, jos joku luovuttaisikin itsekkyys motiivina. Pääasia, että lapsettomat saavat apua ja toivottuja ja rakastettuja lapsia syntyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä