Erika Vikmanin huulet?
Puoli seiskassa oli tänään Erika ja kiinnitin huomiota hänen huuliin. Onko niille nyt just tehty jotain vai ovatko ollet jo aiemmin tuollaiset? Ei ihan onnistunut täyttö.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Joo tuli ihan pöhöttynyt vaikutelma noista kaikista täytteistä.
Niin tulee. Alkaa koko ajan näyttää vaan enemmän ja enemmän tukiaiselta hänen pahimpina juoppovuosinaan.
Meikki näyttää aika kotikutoiselta. Onkohan meikkaaja vaihtunut eikä vaan vielä oikein osaa hommiaan?
Vierailija kirjoitti:
Meikataan näyttämään isoilta ja muhkeilta. Erika on storyissaan instassa välillä täysin ilman meikkiä ja huulet meikittä todella paljon pienemmät. Olen maskeeraaja joten helpot niksit on saada huulet näyttämään puolet isommilta.
On noissa täytettäkin, olen aivan varma. Minä nimittäin näen tällaisen. Kauneus on symmetriaa ja nuo sivusta järkyt esiin vedetyt tekohuulet nyt vaan köy silmään kun ovat niin luonnottomia. Niitä just koittavat nostaa ylös. Erikastakin siitä huolimatta katseeni osui sekavasti vinossa oleviin alahampaisiin.
niissäkin varmaan vaalennus.
monella nuorella jo vanhan hevosen hampaat.joita koittavat viksata.
Noloa että kaikki piirteet joihin tyrkyt tahtoo katseiden kiinnittyvät on vaan meikkiä ja tekoa.
silloin oikea kehu on: onpa hieno meikki, onpa hienot lisäkkeet.
Ei se ole kauneutta alkuperäistä. Jos ois, miks ei oo alkuperäisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tulee. Alkaa koko ajan näyttää vaan enemmän ja enemmän tukiaiselta hänen pahimpina juoppovuosinaan.
Jes, alamäki alkaa täytenaissilla just 30 v. Siitä on raju lasku 40.. ja ulkonäkö pelit pelattu 45. Täysin.
tukiainen oli kanervakohun aikaan Erikan ikiä. Mites kävi.nyt 46.,,miltä näytää
Vierailija kirjoitti:
Meikataan näyttämään isoilta ja muhkeilta. Erika on storyissaan instassa välillä täysin ilman meikkiä ja huulet meikittä todella paljon pienemmät. Olen maskeeraaja joten helpot niksit on saada huulet näyttämään puolet isommilta.
Helpot niksit ja silti käydään kaikkien komplikaatioiden uhallakin hakemassa huulitäytteitä. Ei mene järkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On noissa täytettäkin, olen aivan varma. Minä nimittäin näen tällaisen. Kauneus on symmetriaa ja nuo sivusta järkyt esiin vedetyt tekohuulet nyt vaan köy silmään kun ovat niin luonnottomia. Niitä just koittavat nostaa ylös. Erikastakin siitä huolimatta katseeni osui sekavasti vinossa oleviin alahampaisiin.
niissäkin varmaan vaalennus.
Purennassa ainakin vikaa kun suu on kuin jäniksellä ristissä. Täytettäkin varmaan löytyy huulistakin.
Oliko tämä siis yhdessä Dannyn kanssa aikoinaan? Siis yli 50 vuotta vanhemman miehen kanssa? Millainen nuori nainen tuollaista harrastaa?
Martina Aitolehti 41 hyvä esimerkki huulten täyttäjästä, näyttää 54. Ei ne nuorenna ne puhalletut huulet. Vaan nasot ja muut rypyt vaan korostuu siinö ympärillä
mutta antaa 3-kymppisen vielä hetki leikkiä ulkonäöllä, se on aina tuollaisille kriisi se naaman oikea rupsahdus ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa pitäisit huolta ihan vain omista huulistasi.
Esille tunkee ja pääosassa huulet (FEIKKIÄ) , rinnat (TÄYTETTY)
hiukset (FEIKKIÄ)
kynnet (AKRYYLIA)
ripset (MUOVIA)
pituus (VALEHDELTU 30 cm koroilla)
kasvojen värit (MEIKKIPALETISTA)
ja tuoko voimaantumista? Että tuut ihan eri näköisenä kuin oot oikeasti esittelemään itseäsi ?
ei, ei ole.
VOIMAANTUMISTA ON, ETTÄ TULET SUN SUORAAN SÄNGYSTÄ ILMAN MEIKKIÄ JA LISÄKKEITÄ. JA AJAT VIELÄ HIUKSET SIILIKSI.
MUTTA AI , kukaan ei katso, kun ne luulee että talonmies se siinä..
Totta 😀
Nuo huulet ovat imeneet munaa ja paljon.
Voi jumalauta nyt menkää tekemään jotain järkevää ja lopettakaa jonkun ihmisen huulien yms ulkoisten asioiden miettiminen ja haukkuminen!!!
Vierailija kirjoitti:
Tuksu 2 vois olla.
Mä katsoin kans puol seiskassa miten turpeat posket ja huulet. Ei ilmekään värähtänyt puhuessa. Eli botoksia on pistetty. Ehkä juuri pistelty kun niin pinkeänä iho?
Hänen suussaan olisi mahtavaa hauduttaa Helapäätä.
Erika vikströmmillä komeet huulet
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä siis yhdessä Dannyn kanssa aikoinaan? Siis yli 50 vuotta vanhemman miehen kanssa? Millainen nuori nainen tuollaista harrastaa?
No mieti sitä Helmiä
Dannysta tartttui pappabakteerit. Siksi näyttää leikellyltä 50. Oikee ikä 31.
katri Helena kohta 80 näyttää 65. Nuorekas mies hällä 👍