Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Airfryer muunsi minut: ruokavalio+ hyvinvointi, milloin saunoihin airfryer- tuuletinkiukaat?

Vierailija
12.02.2025 |

Jouduin siis työhön syrjäseuduille, oikein vihervasemmiston "insestikorpeen", ja rakastan uutta (pientä) asuinpaikkaani vihreiden vihapuheesta huolimatta!

Käytännössä siis työni ajan asun asuntovaunussa jossa viihdyn oikein hyvin, tämä on pieni pesäni talven myrskyjä vastaan!

Mutta asuntoni siis uuniton ja tämän ratkaisin Airfryerillä! Kaikki ateriani nykyisin airfryysään ja siis myös paikoissa joissa voisin käyttää tahtoessani uunia!

Kaloja olen alkanut syömään fryysättyinä. Tuoreita kaloja, esim lohenfileitä ja muitakin sekä erityisesti erään norjalaisen kalafirman paneroituja alaskanseitijä. Erittäin maukkaita, erittäin terveellisiä, kalojen rasvat kuin omia sisäsyntyisiä öljyjämme!

Vuosia olen silloin tällöin tarjottua kalaa syönyt, en itse koskaan tehnyt, nyt kala pääruokani! Ja tämä johtanut muuntumiseeni! Aloin tuntea vetoa ensin avantouinti on, sitten en voinut enää olla menemättä läheiseen uimahallin! Vaunussani toki suihku jos vielä enemmän sisäinen kalani alkaa kaivata vettä- olemmehan syömäämme! Varmasti pian myös airfryer- kiukaita joilla asuntovaunuum saa helposti pienen saunan

Airfryer paras ruuanlaittokeksintö sitten kattilan, tulen ja nuotion keksimisen- uskon että airfryaaminen siirtymässä saunoihinkin ja vähitellen tavalliset uunit ja kiukaat häviävät kokonaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisko sillä kiharatkin laitettua?

Vierailija
2/3 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta aierfryeriin ja elämäsi on täydellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Airfryer?