Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alkanut pelkäämään naisia

Vierailija
12.02.2025 |

Olen jo vuosia pelännyt että naiset keksii minusta jonkun tekaistun jutun ja jakaa sitä somessa. Sen jälkeen kaapinkokoiset äijät tulevat päälle koska muka puolustavat naista ja tällä tavalla saavat p illua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen valkoritarikuvio siis. Noin käy joskus elävässäkin elämässä.

Vierailija
2/7 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kannattais myös tollasia miehiä pelätä jotka on noin vietävissä ja himoissaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä elät ihan irrallaan todellisuudesta. Lue vaikka kirjoja. Se on hyvä harrastus.

Vierailija
4/7 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäskö miesten olla sokeesti uskomatta naisia? tai ainakaan ei käyttäs väkivaltaa vaan koska joku sanoo jotain? haloo? hyppäättekö kaivoonkin jos nainen köskee?

Vierailija
5/7 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitäskö miesten olla sokeesti uskomatta naisia? tai ainakaan ei käyttäs väkivaltaa vaan koska joku sanoo jotain? haloo? hyppäättekö kaivoonkin jos nainen köskee?

Jos nainen käskee jotain niin teen niin (istui naamalleni)

Vierailija
6/7 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin kerran naapuripitäjän baarissa tällaista. Huomasin miten baaritiskillä oli nainen ja mies ja sitten se nainen supisi miehelle jotain minua katsoen ja hetkeä myöhemmin mies tuli minulle örisemään, että oletko tullut tänne iskemään toisten naisia. Noin ne naiset ajaa miehiä tappeluun ja nautiskellen katselee vierestä.

Vierailija
7/7 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoin Netflixistä true krimee, nyt pelkään kaikkia yksin liikkuvia miehiä. Ne on ehkä kaikki jeffrii dahmereita