Olen alkanut pelkäämään naisia
Olen jo vuosia pelännyt että naiset keksii minusta jonkun tekaistun jutun ja jakaa sitä somessa. Sen jälkeen kaapinkokoiset äijät tulevat päälle koska muka puolustavat naista ja tällä tavalla saavat p illua.
Kommentit (7)
varmaan kannattais myös tollasia miehiä pelätä jotka on noin vietävissä ja himoissaan..
Sinä elät ihan irrallaan todellisuudesta. Lue vaikka kirjoja. Se on hyvä harrastus.
pitäskö miesten olla sokeesti uskomatta naisia? tai ainakaan ei käyttäs väkivaltaa vaan koska joku sanoo jotain? haloo? hyppäättekö kaivoonkin jos nainen köskee?
Vierailija kirjoitti:
pitäskö miesten olla sokeesti uskomatta naisia? tai ainakaan ei käyttäs väkivaltaa vaan koska joku sanoo jotain? haloo? hyppäättekö kaivoonkin jos nainen köskee?
Jos nainen käskee jotain niin teen niin (istui naamalleni)
Koin kerran naapuripitäjän baarissa tällaista. Huomasin miten baaritiskillä oli nainen ja mies ja sitten se nainen supisi miehelle jotain minua katsoen ja hetkeä myöhemmin mies tuli minulle örisemään, että oletko tullut tänne iskemään toisten naisia. Noin ne naiset ajaa miehiä tappeluun ja nautiskellen katselee vierestä.
Itse katsoin Netflixistä true krimee, nyt pelkään kaikkia yksin liikkuvia miehiä. Ne on ehkä kaikki jeffrii dahmereita
Tyypillinen valkoritarikuvio siis. Noin käy joskus elävässäkin elämässä.