Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri puukotti selkään - Onko normaalia ajatella väkivaltaisia ajatuksia?

Vierailija
12.02.2025 |

Mietin siis, mitä hirveyksiä voisin hänelle tehdä kostaakseni. Onko tämä siis normaalia? En tietenkään aio toteuttaa ajatuksiani. 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä kuvittelen aina kaivavani pesäpallomailan ties mistä esiin ja mätkiväni sillä oikein olan takaa. Kiroan itsekseni tyypin alimpaan helvettiin, mutta en tosiaankaan näytä, että tämä olisi päässyt niskan päälle. Päin vastoin odotan, milloin on kaivanut oman kuoppansa ja on niskalaukauksen aika, noin niin kuin kuvannollisesti.

Vierailija
22/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin joskus samaa ja ajattelin, että kai se on suht normaalia. Eräs nainen häiriköi meidän perhettä vuosikausia, ja kerran katselin häntä kaukaa ja toivoin, että hänen päänsä nyt räjähtäisi. 

Olen rauhallinen ja kärsivällinen ihminen, mutta hän sai vuosien aikana aikaan niin paljon ahdistusta että mietin, että jos hän tulisi ovellemme, voisin siinä vihanpuuskassani lyödä häntä pesäpallomailalla, monta kertaa ja niin lujaa kuin pystyn.

Meillä ei tosin ole pesäpallomailaakaan.

Joskus nämä ovat hallitsematonta, patoutunutta vihaa (aiheellista tai aiheetonta) ja toisinaan suojaavat psyykettä vahingollisilta ihmisiltä. Kaipa ne jotain voimattomuutta viestivät. Näiden avulla voi myös päästä eroon intrusiivisista ajatuksista (joku ikävä kommentti looppaa päässä -> katkaiset loopin ampumalla henkilön ajatuksissasi). Itsellä tämä lopettaa nuo epätoivotut ajatukset tehokkaasti. Ja tosiaan tosielämän väkivaltataustaa ei ole eikä tule

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia.

Työkaveri savusti minut ulos valehtelemalla.

Oli aika murhaavia ajatuksia.

MInutkin savustettiin ulos työstäni valehtelemalla ja painostamalla. Olin vihainen, mutta samalla tiesin, että Jumala rankaisee. Muutaman vuoden päästä pahin valehtelija sai rangaistuksensa, kun hänen lapsi sairastui syöpään. Paha saa aina palkkansa.

Vierailija
24/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa irtautua siitä ja pysyä erillään. Eli ero. Yrittää ajan myötä saada ajatukset pois. Harmittaa se monia jos joku on sellainen tai ikävä. Ellei ole väärinkäsityksiä, tuskin. Toisaalta joku voi myös haluta työkaverista eroon jos on tympeä, mene ja tiedä.

Vierailija
25/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos esim joku huijaa multa rahat, niin toivon että karma kostaa. Tekisi mieli laittaa moottoripyöräjengi hakee mun rahat takaisin.

Meillä on täällä Suomessa poliisi siihen tarkoitukseen. Järkevää lähteä itse rikkomaan lakia sen takia, että joku on huijannut sinulta hieman pennosia.

Aika valikoivasti poliisi tulkitsee lakia, jos ei halua jotakin keissiä ottaa tutkintaan. Vakaviakin rikoksia, omalla biaksella (esim. Naisviha, seksuaalirikokset). Kaipa lafkan vaikuttavuus perustuu ennemminkin tuohon illuusioon siitä, että ongelmia saattaa tulla jos sekoilee. Todellisuudessa arpapeliä, tuleeko mitään

Vierailija
26/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, mutta vielä normaalimpaa on olla toteuttamatta pimeitä ajatuksiaan.

Vierailija
27/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se työkaveri joka ammuttiin omaan sänkyynsä sipoossa, sai ultimaattisen kostonsa kostajalta.

Vierailija
28/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia, mutta vielä normaalimpaa on olla toteuttamatta pimeitä ajatuksiaan.

A ja O on olla toteuttamatta ajatusta, mutta energia ja raivo ajatuksen takana pitää silti päästää hallitusti vapaaksi tietoisesti.

Persoona joka sai aikaan kaltoinkohtelun, hän on oma rangaistuksensa itselleen koska teki sen ja seuraukset jakelee kyllä aina viisas universumi vaikken itse tekisikään. 

Vierailija
29/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin joskus samaa ja ajattelin, että kai se on suht normaalia. Eräs nainen häiriköi meidän perhettä vuosikausia, ja kerran katselin häntä kaukaa ja toivoin, että hänen päänsä nyt räjähtäisi. 

Olen rauhallinen ja kärsivällinen ihminen, mutta hän sai vuosien aikana aikaan niin paljon ahdistusta että mietin, että jos hän tulisi ovellemme, voisin siinä vihanpuuskassani lyödä häntä pesäpallomailalla, monta kertaa ja niin lujaa kuin pystyn.

Meillä ei tosin ole pesäpallomailaakaan.

Px

Vierailija
30/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut todella eläinrakas ihminen, enkä voisi vahingoittaa eläimiä (no hyttysiä ym. toki), mutta olen jopa ajatellut ajavani autolla tämän työkaverin koiran päältä, koska siitä saisi vain sakkoja. Todella pimeää. 

ap

Vierailija
31/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ei saisi toteuttaa pienimuotoisesti myös kostoa? En nyt tarkoita että väkivaltaa käyttäen vaan hienovaraisemmin. Esimerkiksi maustaa työkaverin eväät tai käyttää hygieniatuotteet pöntössä. Tai mitä lain oikealla puolella olevaakaan keksii :Dkröhöm

Vierailija
32/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ei saisi toteuttaa pienimuotoisesti myös kostoa? En nyt tarkoita että väkivaltaa käyttäen vaan hienovaraisemmin. Esimerkiksi maustaa työkaverin eväät tai käyttää hygieniatuotteet pöntössä. Tai mitä lain oikealla puolella olevaakaan keksii :Dkröhöm

Suunnitelmissa on jonkinmoinen ei terveyttä (ainakaan fyysistä) uhkaava kosto. ;)

ap

Vierailija
33/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero työkaveri on vielä pientä. Minulla oli kiero yhdysvaltalainen esihenkilö pari vuotta, joka yritti tehdä työelämästäni helvettiä jonkin väärinkäsityksen vuoksi. Itselläni ei ollut häntä vastaan mitään.

Onneksi ylempi johto huomasi, ettei henkilö sovellu esihenkilötehtäviin ja alensi hänet muihin hommiin. Tosin, hän luuli, että se hänet alennettiin, oli minun laverteluni syytäni.

Vierailija
34/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut todella eläinrakas ihminen, enkä voisi vahingoittaa eläimiä (no hyttysiä ym. toki), mutta olen jopa ajatellut ajavani autolla tämän työkaverin koiran päältä, koska siitä saisi vain sakkoja. Todella pimeää. 

ap

Katkaise köydet ja anna mennä. Kostoajatukset ovat ajatuksia. Niissä hautuminen, niillä makustelu antaa niille voimaa mitä niillä ei ollut alunperinkään. Ja keitoksen maku on aina katkera. Mestasin omaa pomoani päättömäksi mielessäni tuhansia kertoja enkä saanut siitä mitään hyötyä, stressiä vain. Ei kannata.

Vierailija
35/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSTOAJATUKSET LÄHTEVÄT KOSTAMALLA! KUN ON KOSTETTU NIIN EI TARTTE ENÄÄ AJATELLA KOSTOA!

Vierailija
36/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö anteeksiannoille ja yms yms jotkut ihmiset eivät opi kuin näyttämällä paikkansa heille! Siis suurin osa! Välttele vankilaan kuitenkin itsesi takia vaikka nykysuomessa sekään ei kai niin paha idea ole 

Vierailija
37/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOSTOAJATUKSET LÄHTEVÄT KOSTAMALLA! KUN ON KOSTETTU NIIN EI TARTTE ENÄÄ AJATELLA KOSTOA!

On sanonta että ennen kostoretkelle lähtemistä, kaiva kaksi hautaa.

En tiedä onko tämä ammattilaisvinkki tositekijöille vai purtavaa mielelle jos oikeasti haluaa lähteä kostoretkelle.

Vierailija
38/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosto ruokkii kostoa. Siitä seuraa kierre.

Vierailija
39/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskossa on sellainen brutaalin radikaali aspekti, ajatus että Jumala on jo antanut vihemiehellesi anteeksi. Uskallatko itse antaa anteeksi ja olla kuin Jumala?

Vierailija
40/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia.

Työkaveri savusti minut ulos valehtelemalla.

Oli aika murhaavia ajatuksia.

MInutkin savustettiin ulos työstäni valehtelemalla ja painostamalla. Olin vihainen, mutta samalla tiesin, että Jumala rankaisee. Muutaman vuoden päästä pahin valehtelija sai rangaistuksensa, kun hänen lapsi sairastui syöpään. Paha saa aina palkkansa.

Minusta palkka meni väärään osoitteeseen, jos se lapsi ei ollut tehnyt väärin.