Vikmanin seksihalut heikentyneet, petipuuhat ei kiinnosta
Kertoo itse
https://www.is.fi/viihde/art-2000011026339.html
-petipuuhat eivät kauheasti kyllä kiehdo, Vikman tunnustaa.
Eli kyseessä on valheellinen esitys, eikä artisti edes seiso esittämänsä musiikin ja sanoituksen takana. Feikkiä siis.
Kommentit (51)
Linkki ei toimi.
"Jokin meni rikki.
Korjaamme vikaa parhaillaan.
Yritä ladata sivu uudelleen hetken kuluttua."
Vierailija kirjoitti:
Linkki ei toimi.
"Jokin meni rikki.
Korjaamme vikaa parhaillaan.
Yritä ladata sivu uudelleen hetken kuluttua."
Hyvinhän tuo ap:n linkki toimii
Mitenkäs nuo muut euroviisuesitykset? Olisiko Käärijä valheellinen, jos viettäisi tipatonta tammikuuta?
Jos se oli pakko sanoa selitykseksi, ettei yleisö pidä esitystä liian hurjana? Voi olla haluja tai olla olemattakin, mutta mitä se muille kuuluu. Yksityiselämää.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs nuo muut euroviisuesitykset? Olisiko Käärijä valheellinen, jos viettäisi tipatonta tammikuuta?
No olisi...
Niin siis tämä on lainaus podcastistä, mitä ei ilmeisesti pysty ilmaiseksi kuuntelemaan. Podcastissa on ideana se, että vieraat vastailevat kuuntelijoiden lähettämiin kysymyksiin, eli joku on kysynyt jotain omaan seksielämäänsä liittyvää ja Erika on vastannut lohduttavasti että hänelläkin on vaihtelua siinä miten paljon asiat kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisi...
Itse asiassa Käärijä on viime aikoina vähentänyt alkoholin käyttöään, ei useimmiten enää juo keikkojen yhteydessä muuta kuin vettä. Jännä juttu, miten artisti voi olla arkielämässään erilainen kuin lavaroolissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisi...
Itse asiassa Käärijä on viime aikoina vähentänyt alkoholin käyttöään, ei useimmiten enää juo keikkojen yhteydessä muuta kuin vettä. Jännä juttu, miten artisti voi olla arkielämässään erilainen kuin lavaroolissa!
No niin, tuomitsemmeko Käärijän artistina, joka ei seiso laulujensa takana?
Mitä mä sanoin! Erikalla tulee kuiva kevät. Seksuaaliparodia menee yli. Ei jaksa viihdyttää enää sängyssä.
Näkeeköhän suhde lääkärirakkaaseen kesän?
Naisen seksuaalisuus on hauras kukkanen. Kannattaa vaalia ja varjella sitä. Muuten se häviää.
Linkin takaa löytyvässä kuvassa näkyy, että on naaman lisäksi käsitelty myös takamus. Implantti näkyy muhkurana toisessa pakarassa rumasti, onkohan lähtenyt pois paikoiltaan?
Onko sitä edes koskaan kiinnostanut? Ehkä niinä aikoina, kun aloitti tuon pimppivillityksen. Varmaan jihaa, nyt mä teen sen!
Musta Erikan seksuaalisuus on päälle laputettu. Jokainen saa olla mitä on. Mutta hän on tehnyt siitö tavaramerkin.
Suurin osa ihmisten ns seksuaalisuudesta on markkinatalouden valjastamaa rahastusta ja teatteria. Yllättyneitä ja järkyttyneitä tästä ovat ______
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä edes koskaan kiinnostanut? Ehkä niinä aikoina, kun aloitti tuon pimppivillityksen. Varmaan jihaa, nyt mä teen sen!
Musta Erikan seksuaalisuus on päälle laputettu. Jokainen saa olla mitä on. Mutta hän on tehnyt siitö tavaramerkin.
Jotenkin kammottaa ihmiset, jotka tekevät intiimeistä asioista tavaramerkkejä. Niinkuin nyt Sieppi esim. Itkuvideot keskenmenoista. Neljättä kertaa ei edes saanut kameran rullalle.
Eikö mikään ole pyhää? Minusta nyt esim. läheisen kuolema on sellainen juttu, että jokainen voi surra yksityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus vanhempia miehiä kohtaan kielii kyllä siitä, ettei seksi ole henkilölle tärkein asia parisuhteessa. Ellei satu olemaan sitten todella viriili vanhempi herra.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisten ns seksuaalisuudesta on markkinatalouden valjastamaa rahastusta ja teatteria. Yllättyneitä ja järkyttyneitä tästä ovat ______
Ei kaikilla ole. Kyllä monesta näkee, että on ihan aidon seksuaalinen. Artistista, näyttelijästä jne.
No nyt tiedämme senkin, että erikalla on kuiva kausi aina syksystä kevääseen.
Irrotit kommentin nyt kontekstista.