Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on, että suomalaiset miehet eivät ymmärrä, että treffien idea on saada nainen viihtymään?

Vierailija
12.02.2025 |

Ja parisuhteeseen pääsemiseen pitää pystyä tarjoamaan naiselle jotain enemmän kuin mitä naisella on yksin.

Kommentit (370)

Vierailija
141/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika tyypilliseltä av-mammalta, jolla on hieman liian korkeat luulot itsestään. Koulutus on akateeminen ja parisuhteessa, eikä Ylilauta eroa tästä palstasta juuri mitenkään. Omat keskustelunaiheesi ovat äärimmäisen yksipuolisia, eikä ihme, että vain "amis-incelit" kiinnostuvat sinusta. Niin metsä vastaa jne...

Minusta keskustelunaiheet olivat hyviä ja olisi itse viihtynyt vaikka tyyppi ei olisi kiinnostanutkaan. Mistä sinä juttelisit?

Ekoilla treffeillä kevyitä aiheita.

Politiikkahan on kevyt aihe. Kerro nyt tarkemmin mistä sinä puhuisit?

En pidä politiikkaa kevyenä aiheena, eikä minua hirveästi kii

Todistit juuri oletukseni oikeaksi. Poliitikka ekoilla treffeillä on iso punalippu, joka viittaa jonkinlaiseen ääriajatteluun tai fanatismiin.

Vierailija
142/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika tyypilliseltä av-mammalta, jolla on hieman liian korkeat luulot itsestään. Koulutus on akateeminen ja parisuhteessa, eikä Ylilauta eroa tästä palstasta juuri mitenkään. Omat keskustelunaiheesi ovat äärimmäisen yksipuolisia, eikä ihme, että vain "amis-incelit" kiinnostuvat sinusta. Niin metsä vastaa jne...

Minusta keskustelunaiheet olivat hyviä ja olisi itse viihtynyt vaikka tyyppi ei olisi kiinnostanutkaan. Mistä sinä juttelisit?

Ekoilla treffeillä kevyitä aiheita.

Politiikkahan on kevyt aihe. Kerro nyt tarkemmin mistä sinä puhuisit?

En pidä politiikkaa kevyenä aiheena, eikä minua hirveästi kii

Ei tarvitse etsiä, kun on jo löytynyt. Eipä kukaan voi määräillä sitäkään, että politiikasta pitää keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään sirkuspelle joka viihdyttää naista, treffien idea on tutustua toisiinsa.

Minulle kerran yksi mies rääkyi tuosta, että pitäisikö hänen viihdyttää, kun yritin keskustella. No haloo, jos ei viihdytä niin sama seurustella seinän kanssa? Totta kai täytyy olla hyvää ja miellyttävää seuraa, jos aikoo seuraa saada

Vierailija
144/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kuin lapsia jotka tarvitsevat viihdykettä. sitten jos erehtyy kysymään mitä itse tuot pöytään niin vastaus on oman ihanan persoonani tai loukkaannutaan.

Kuluja tuovat, eivät juuri muuta. 

Osta mieslapsimopo. Se on Sijoitus.

Vierailija
145/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on että naiset ei ymmärrä että treffien idea on päätyä sänkyyn ja antaa pi ll ua miehelle.

Onks sulla big dick? Osaatko käyttää sitä? Jos ei niin ei tule mistä sulla puute. Naiselta ajanhukkaa.

Vierailija
146/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun naisia viidyttää niin kummalliset asiat :(

Vierailija
147/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi turhaan mitään puheita pitämään? Hellästi ottaa vaan misun kainaloon hellittäväksi.

Vierailija
148/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kuin lapsia jotka tarvitsevat viihdykettä. sitten jos erehtyy kysymään mitä itse tuot pöytään niin vastaus on oman ihanan persoonani tai loukkaannutaan.

Kuluja tuovat, eivät juuri muuta. 

Osta mieslapsimopo. Se on Sijoitus.

Nainen, joka pitää itseään sijoituksena, on täysi turska.

Vierailija
149/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luuleeko miehet, että he säilyvät jotenkin hyvin? Itse olen naisena vaihtanut nuorempiin miehiin. Ei kiinnosta pälvikalju, erektio-ongelmat, kaksoisleuka tai norsunsynnyttäjät ylipäänsä."

Pälvikalju on diagnosoitava sairaus, androgeeninen alopecia on normaali iän mukana tuleva hiustenlähtö*

Vierailija
150/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en osaisi vastata tuollaiseen kysymykseen mitään. Millaisia vastauksia sinä haluaisit kuulla? Siis mitkä on sinusta tärkeitä asioita?

Vierailija
151/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun naisia viidyttää niin kummalliset asiat :(

😀😀😀😀.

Mitkä kummalliset asiat? 

On auton perämoottoritkin aika kummallisia.

Vierailija
152/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on että naiset ei ymmärrä että treffien idea on päätyä sänkyyn ja antaa pi ll ua miehelle.

Naisten tavoite on mahdollisin kalliit ensitreffit (miehen maksama tietysti), jossa keskustellaan paljon, mutta ei seksiä. Miten näistä täysin vastakkaista tavoitteista saisi aikaan kompromissin?

Vierailija
153/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi turhaan mitään puheita pitämään? Hellästi ottaa vaan misun kainaloon hellittäväksi.

Mikä hemmetin rai s k a ri käy suoraan lääppimään! Väkivaltaiset eivät kuulu treffeille!

Vierailija
154/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttääkseni naista on minulla liian pieni eikä mustavärinenkään kalu ja oon köyhäkin.

Vierailija
155/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten tavoite on mahdollisin kalliit ensitreffit (miehen maksama tietysti), jossa keskustellaan paljon, mutta ei seksiä. Miten näistä täysin vastakkaista tavoitteista saisi aikaan kompromissin?

Tarpeeksi monet treffit ja sitten ehkä päädytään olemaan lähemmin? Jotkut ehkä kolmet. Tuskin sääntöä. Ei nyt "mahdollisimman kalliita", mutta kivat deitit🙂.

Vierailija
156/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyttääkseni naista on minulla liian pieni eikä mustavärinenkään kalu ja oon köyhäkin.

Poikarakkaus sopii sulle.

Vierailija
157/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai pienelläkin voi tehdä helikopteria? 😅🚁

Vierailija
158/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi monet treffit ja sitten ehkä päädytään olemaan lähemmin? Jotkut ehkä kolmet. Tuskin sääntöä. Ei nyt "mahdollisimman kalliita", mutta kivat deitit🙂.

Ihan kivat sellaisetkin, että käydään jossain kivassa pubissa ja otetaan muutama lasillinen, kumpikin maksaa omansa. Tutustutaan, jutellaan vaikka kirjallisuudesta tai politiikasta ja nähdään ehkä seuraavana lauantaina uudestaan.

Vierailija
159/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista töykeintä on yrittää vaan kaataa nainen sänkyyn. T. Tällaisenkin kotikahvitreffihetken kokenut, jonka jälkeen en ole niihin suostunut. 

Ja juuri hiljattain vanha tapailumies otti yhteyttä ja kyseli voitaisiinko nähdä. Sanoin, että voidaan käydä vaikka kahvilla jossain kun lapsi on kipeänä ja ehdotti seuraavaa viikkoa eli seksi mielessä. Ei kiinnosta enää 35-vuotiaana olla mikään lelu tai olla seksisuhteessa, jossa naisen pitäisi miellyttää tavallaan ilmaiseksi jotain miestä, joka ei kuitenkaan tarvittaessa tule esim. auttamaan vaikka lattian korjauksessa. Musta ei ole seksisuhteeseen. Ällöttävää ja aina jotain sattuu. 

Kerran myös yksi vanha matchi ihan suoraan laittoi viestiä, että haluaisi tänään seksiä. Wtf. Estin saman tien. Menkööt maksullisiin. Usko suomalaisiin miehiin on mennyt totaalisesti. 

<

mun lapset on tehty jo, molemmat teinejä, mulla on oma maksettu asunto ja sijoitukset eli en etsi rahapussia. Mua ei haittaa olla jo 35. Sitäpaitsi kaupassa kysytään edelleen paperit ja teen edelleen mallin hommia eli en ihan rupu ole, mitat 174 ja 61 kg 😂 Yleensä mua luullaan 26 27 -vuotiaaksi. Mun tarkoitus oli löytää mies, jolla ei ole lapsia ja jonka kanssa voin matkustella ja nauttia elämästä ja jonain päivänä muuttaa yhteen. Ja sen löysinkin. Olen ollut hänen kanssaan nyt 2 vuotta yhdessä. Mutta nuo Tinder -kokemukset olivat pelottavia ja ällöttäviä. Oman miehen löysinkin ulkomailta. Suomalaisia en enää huolisi. 

T. Se 35 rupu, joka ei saa kaupasta alkoholia ilman papereita. Just pari kuukautta sitten jouduin jättämään ostokset sinne, kun mulle ei myyty ja paperit oli toisessa autossa 😂

Vierailija
160/370 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse ymmärryksestä vaan vähäisestä halusta päästä suomalaisen naisen kanssa parisuhteeseen tai saada se viihtymään.