Olin unelmalomalla, jolta paluun jälkeen pari kaveria on ollut vihamielisiä
Olin lomalla kohteessa, joka on sellainen ns. unelmakohde. Olen aiemminkin lomaillut vastaavissa kohteissa, mistä nämä nyt vihamielisesti käyttäytyvät henkilöt tietävät hyvin vähän, koska olimme etäisiä niihin aikoihin.
Lomalta palattuani olen tosiaan kohdannut todella inhottavaa käytöstä parilta kaverilta (lyttäystä, selkäänpuukotusta jne.) Nämä asiat tulivat melko puskista.
En yritä mitenkään leuhkia lomalla, vaan olen todella hämmästynyt, että minun lomailuni ilmeisesti aiheuttaa noin paljon pahaa mieltä näissä ihmisissä. Elämäni on noin muuten melko mitäänsanomatonta, mutta ilmeisesti minulle ei suotaisi yhtään mitään hyvää.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sitä mieltä,et kysy niiltä. En tiiä. Tarinoillakin on yleensä kaks puolta.
Kysyn nyt teiltä, koska tämä on keskustelupalsta. :)
ap
Tässä ei taida nyt olla kyse lomastasi. Ehkä ongelma on keskustelutyylisi. Tyrmäät ja olet eri mieltä hyvin lyhytsanaisesti kaikesta, mitä sinulle ehdotetaan, vaikka itse meille alleviivaat, että tämä on keskustelupalsta. En minä ainakaan haluaisi ystäväkseni ihmistä, jonka mielestä tuollainen on keskustelua, miten sinä täällä käyttäydyt.
Voi vee tää on tää sama wannabe-toimittajanplanttu, olisko ikää 19 ja puoli vuotta, joka täällä kyselee kaikenlaista. Sain lapsen ja kaverit hylkäsi. Olin lomalla ja kaverit hylkäsi. Voitin lotossa ja kaverit hylkäsi. Mitäs vielä sulle keksittäis sun leikkielämään? Voitin Euroviisut ja kaverit hylkäsi? Prinssi löysi mun toisen lasikengän ja minut ja musta tuli prinsessa ja kaverit hylkäsi? Rai rai rai vaan sulle.