Olin unelmalomalla, jolta paluun jälkeen pari kaveria on ollut vihamielisiä
Olin lomalla kohteessa, joka on sellainen ns. unelmakohde. Olen aiemminkin lomaillut vastaavissa kohteissa, mistä nämä nyt vihamielisesti käyttäytyvät henkilöt tietävät hyvin vähän, koska olimme etäisiä niihin aikoihin.
Lomalta palattuani olen tosiaan kohdannut todella inhottavaa käytöstä parilta kaverilta (lyttäystä, selkäänpuukotusta jne.) Nämä asiat tulivat melko puskista.
En yritä mitenkään leuhkia lomalla, vaan olen todella hämmästynyt, että minun lomailuni ilmeisesti aiheuttaa noin paljon pahaa mieltä näissä ihmisissä. Elämäni on noin muuten melko mitäänsanomatonta, mutta ilmeisesti minulle ei suotaisi yhtään mitään hyvää.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei tulee kateus mieleen. Onko niin, että näillä ystävillä ei ole itsellään mahdollisuutta / varaa lomailla samalla tavalla.
Oletko näyttänyt heille paljon kuvia, kertonut paljon matakajuttuja?
Joskus, ihan ilman kateuttakin saattaa tuntua hivenen rasittavalta, jos joku reissustaan lumoutunut ei puhu mistään muusta ja haluaa loputtomasti näyttää kuvia ja videoita. Kun ei niitä kukaan, joka ei ole itse ollut osallisena, jaksa loppumattomiin kuitenkaan katsella ja kuunnella. Voisiko kyse olla ihan vaan semmoisesta?
En ole näyttänyt yhtä ainutta kuvaa matkastani heille, enkä tosiaan ole paljon edes puhunut aiheesta, koska he eivät ole vaikuttaneet siltä, että haluaisivat siitä kuulla.
Ei heillä varmaan syystä tai toisesta (ei raha suoraan, koska tienaamme kaikki suht saman verran, he vain käyttävät rahaa eri asioihin) ole mahdollisuutta v
Olen edellinen kommentoija ja en tarkoittanut millään lailla puolustella ystäviäsi, jos niin tulkitsin. Esitin vain vaihtoehtoja, tiedän että ihmiset voivat olla kateellisia ja kateellisuus aiheuttaa kaikenlaista. Js jos vaikuttavat siltä, että eivät ollenkaan halua kuulla matkastasi, se kateellisuus on kyllä hyvin todennäköinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat jostain muusta syystä tulleet siihen tulokseen, etteivät vaan tykkää sinusta.
Voihan sekin olla, mutta ihmettelen kovasti ajoitusta. Nämä ihmiset eivät siis tunne toisiaan lainkaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei tulee kateus mieleen. Onko niin, että näillä ystävillä ei ole itsellään mahdollisuutta / varaa lomailla samalla tavalla.
Oletko näyttänyt heille paljon kuvia, kertonut paljon matakajuttuja?
Joskus, ihan ilman kateuttakin saattaa tuntua hivenen rasittavalta, jos joku reissustaan lumoutunut ei puhu mistään muusta ja haluaa loputtomasti näyttää kuvia ja videoita. Kun ei niitä kukaan, joka ei ole itse ollut osallisena, jaksa loppumattomiin kuitenkaan katsella ja kuunnella. Voisiko kyse olla ihan vaan semmoisesta?
En ole näyttänyt yhtä ainutta kuvaa matkastani heille, enkä tosiaan ole paljon edes puhunut aiheesta, koska he eivät ole vaikuttaneet siltä, että haluaisivat siitä kuulla.
Ei heillä varmaan syystä tai toisesta (ei raha suoraan, koska tienaamme kaikki suht saman verran, he vain kJoo, ymmärrän. :) Kiitos pohdinnastasi ja näkökulmista.
ap
Jospa toit heikot tuliaiset :D. En välittäisi hirveästi tuosta, vaan jatkaisin elämääni täysin normaalisti. Jos heillä on jotain sinua vastaan, he ehkä pysyvät sinusta loitolla.
No siis Pattayallahan käy tuhansia suomalaisia unelmalomalla jokavuosi, jotkut montaki kertaa ( minä) .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sitä mieltä,et kysy niiltä. En tiiä. Tarinoillakin on yleensä kaks puolta.
Kysyn nyt teiltä, koska tämä on keskustelupalsta. :)
ap
Kyllä, koko Suomi on kateellinen sinulle...lortolle...kun olet mennyt jakamaan itseäsi isokaluisille nekruille.
Sietäisit hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Kateushan se. Lomailussa puolet nautinnosta on siinä, kun näkee miten muut ovat naama norsunveellä :D käyvät kuitenkin katsomassa kaikki instastoorit
Tää on vähän säälittävää jo. Tuskin kukaan jaksaa niin keskittyä toisten lomakuviin.
Kellään muulla vastaavia kokemuksia? Kuulisin mielelläni.
ap
Jotkut ihmiset rakastavat toisten kärsimystä, perustavat jopa ammattinsa tälle himolle. Kannattaa itse ehkä valikoida seuransa vähän tarkemmin
Mikäs se kohde oli ja milloin olit siellä?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se kohde oli ja milloin olit siellä?
Miksi ihmeessä sen täällä kertoisin.
ap
Minulla on ollut elämän varrella joitakin kavereita, joille ei koskaan voinut kertoa onnistumisista tai iloisista asioista, koska he eivät yksinkertaisesti kestäneet sitä, että jollekulle toiselle tapahtuu hyviä asioita. Viilensin välit, koska en jaksa viettää vapaa-aikaani seurassa, jossa pitää jatkuvasti pohtia, pahoitanko vastapuolen mielen jollakin tapaa.
No, kaikista aloittajan jatkoselvittelyistä päätellen ei lomasi sinänsä varmasti mitenkään liity heidän nihkeyteensä. Ehkä oot vaan kaveriporukassa möläyttänyt jotain typerää jota et ole itekään tajunnut typeräksi. Tai unohtanut maksaa velkasi jollekin. Tai vokotellut kaverin kumppania kännissä. Ja sillä aikaa kun oot ollut lomalla on tää typeryytesi tai pummamisesi uhri ehtinyt jutella muiden kavereidesi kanssa tästä toopeilustasi, ja ovat siksi nyt ryhmänä vähän jäätäviä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Kellään muulla vastaavia kokemuksia? Kuulisin mielelläni.
ap
Mulla ei ole. Mulla on paljon kavereita, monista eri yhteiskuntaluokista. Olen myös useasti käynyt monenlaisilla lomilla ja monenlaisissa unelmakohteissa (unelmiakin on niin monenlaisia) koska oikeasti olen tykännyt matkustella. (No, viime aikoina en ole lentänyt, siis muutamaan vuoteen, toisaalta ikääkin on jo kohta kuusikymppiä, joten lentokoneen kapselissa istuminen ei enää ole niin erityisen mukavaa - onneksi junilla ja laivoillakin pääsee suht kauaskin jopa.) Mutta joo, ikinä ei ole loman takia kukaan ollut mulle tyly, ei ennen eikä jälkeen. Olen kertonut kysyttäessä missä olen käynyt, lähettänyt kortin työkavereille lomalta, joskus tuonut jotain karkki- tms tuliaisia samoille kavereille, puhunut lomasta jos joku on kysynyt, näyttänyt kuvia jos joku on kysynyt. Ja koska olen kiinnostunut muustakin kuin omasta lomastani, olen varmaan enemmän kysellyt muilta, mitä heille on tässä viime aikoina tapahtunut, ja varsinkin sinä aikana kun olen ollut poissa.
Joten outoa. Joku vika on jossain. Joko sinussa tai kavereissasi. Tai ehkä molemmissa. Jos lomamatka on teidän piireissä niin kummallinen erikoisuus, että siitä pitää lesoilla ja sitä pitää kadehtia???
Vierailija kirjoitti:
No, kaikista aloittajan jatkoselvittelyistä päätellen ei lomasi sinänsä varmasti mitenkään liity heidän nihkeyteensä. Ehkä oot vaan kaveriporukassa möläyttänyt jotain typerää jota et ole itekään tajunnut typeräksi. Tai unohtanut maksaa velkasi jollekin. Tai vokotellut kaverin kumppania kännissä. Ja sillä aikaa kun oot ollut lomalla on tää typeryytesi tai pummamisesi uhri ehtinyt jutella muiden kavereidesi kanssa tästä toopeilustasi, ja ovat siksi nyt ryhmänä vähän jäätäviä sulle.
Et tainnut kuitenkaan lukea niitä jatkoselvittelyitä, koska et huomannut, että nämä kaverit eivät tunne toisiaan.
ap
Kohde olisi kiva tietää. En ymmärrä kavereidesi käytöstä. Oliko kohde joku Dubai? Siellä voi viettää luksuslomaa, mutta orjatyöllä on kaikki rakennettu. Ja venäläiset viihtyy siellä. Voisiko joku tällainen olla syynä?
Vierailija kirjoitti:
Kohde olisi kiva tietää. En ymmärrä kavereidesi käytöstä. Oliko kohde joku Dubai? Siellä voi viettää luksuslomaa, mutta orjatyöllä on kaikki rakennettu. Ja venäläiset viihtyy siellä. Voisiko joku tällainen olla syynä?
Ei ollut tällainen kohde, eivätkä nämä kyseiset kaverit varmaan edes ymmärtäisi, että Dubai on ongelmallinen kohde.
ap
Jos ovat jostain muusta syystä tulleet siihen tulokseen, etteivät vaan tykkää sinusta.