Ensikoiden tiistai-höpinät
Haa, kerrankin aloittamassa pinoa ;) Tai no, aika usein mä täällä kuikuilen näihin aikoihin...
Olipas eilen hiljaista palstalla, kun olitte kaikki treffeillä :) Harmi kun me ei saada koskaan aikaseks mihinkään treffeille lähteä :( En raski lähtee viikolla, että mies saa töiden jälkeen edes vähän nähdä Ainoa ja viikonloppunakaan ei juuri em. syystä tuu lähdettyä, tai kun lähdetään, lähdetään yleensä koko porukka :/ NO, jospa me joskus, vaikka sit kesällä viimeistään Amyn pihalla :) Ja sit vko 16 me ollaan Ainon kanssa Keravalla mummilassa, joten sille viikolle sopis ainakin pk-seudulla treffit!!! Jokos aletaan suunnitella?! Mä ehdotankin heti, että Jumbossa treffattais, vaikka kyllähän me muuallekin päästään :)
Niin ja ne eiliset, meinasin vallan unohtaa http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9759930&p=1&tmode=1&smode…
Viipero mietti noita pikkuvauvan vatsavaivoja... Meillä ainakin on jatkuvasti kaikenlaista, ja on niin vaikea tulkita, mikä johtuu mistäkin. Niinkuin nyt tää toista viikkoa kestänyt maitolakko... Nyt ollaan jo ainakin kuukausi kiinteitäkin maisteltu, mutta ilmeisesti joku ruoka-aine aina saa homman sekaisin, tai mä en ainakaan muutakaan keksi :/ Sanoinkin yks päivä miehelle, että kun Aino kasvaa ja oppii puhumaan jja on tyyliin jotain 10 vee, viedään se hypnoosiin, jossa palautetaan se näihin ensikuukausien kokemuksiin, jotta se vois sit kertoo mikä oikein mättää :DD
Ai juu, ja onnea kaikille ekan vuoden täyteen saaneille! En oo vissiin vielä onnitellu ketään, joten onnea kaikille yhteisesti ;)
Nyt taidan mennä aamupesulle, kun yökkärissä vielä haahuilen. Ainolla oli vähän levoton yö, mutta onneksi tyttö meni nyt uudestaan nukkumaan :)
Palailen taas päivällä myöhemmin!
t. Ope ja Aino 4,5 kk
Kommentit (22)
Mä just yksi ilta mietin, että minkäs niminen pino toista lasta odottaville enskoille perustetaan... Kun ettehän te vaan voi sulautua harmaaseen kuukausipinomassaan ;) Toisikot? Re-ensikot? (=rensikot?! renskat?!) Dejá vu?
Voi voi voi kun itselleenkin tulee sellainen olo että pitäisikö sitä kuitenkin käyttää ehkäisyä vain vähän aikaa... Sä Q levität varmaan ihan kauhean vauvakuumeen tänne pinoon :)
Hei, uudet pk-seututreffit olisi tosi kiva idea! Me ei päästä minnekään mihin ei julkisilla pääse, mutta esim. Helsingin keskusta tai Tikkurila tai hätätilassa Espookin käy :) Sitten kun Makkarakin uskaltautuu tytön kanssa liikkeelle!
Nyt nukkumaan, Noel taisi sipata sitteriin mahakipujensa uuvuttamana.
Kandi & Noel 11vk
Sekotti noi Q:n uutiset pään niin, että unohdin vastata Auroralle.
Eli siis Nokian Eden... oltiin just pari viikkoo sitten miehen ja Aksun kanssa siellä ja mukana meillä oli tuttavaperhe 2v poikansa kanssa. Me oltiin Aksun kanssa vuoroon isossa altaassa Aksu sylissä ja sitten lasten kahluualtaassa. Lapsiperheitä Edenissä on paljon, mutta paikkana se on kyllä ihan kiva. Ja btw mikäli Edeniin päädytte niin ilmoittele mulle!!! Täällä Nokialla kun tosiaan asustellaan niin jos treffaamaan ehtis!