Erosin ja jouduin ojasta aallokkoon
Eli jos luettelisin tähän ne miehen huonot puolet, tuskin kukaan ottaisi tai pitäisi ko. miestä, mutta kuitenkin mietiskelen kaikkea että "entä jos"... Kyseessä ei ollut tunteiden hiipuminen, varmaan vieläkin olen rakastunut tai tuntisin vähintäänkin seksuaalista vetoa häneen, mutta kuitenkin tiedän että suhde ei pidemmän päälle kannattaisi.
Onko kellekään muulle käynyt samoin?
Kommentit (49)
Älä nuolaise ennen kuin vilahtaa.
Mulla vähän sama tilanne ollut, järkisyistä ja lasten vuoksi ero exästä, mutta tunteet jäi ja se vetovoima Meillä onneksi välimatkaa sata kilometriä, joten emme törmää toisiimme. En tiedä mitä tapahtuisi, jos näkisimme - tuskin mitään konkreettista, mutta tunnepuolella saattaisi vielä myrskytä. Jään loppuelämäkseni harmittelemaan, että tilanne oli mikä oli. Mutta tiedän, että hän ei olisi voinut muuttua eikä muuttaa itseään - enkä minäkään. Ja suhde sellaisena ei olisi voinut toimia mitenkään, eikä toiminutkaan. Oli vain sitä kemiaa ja tunnetta Olen joutunut pakottamaan itseni jatkamaan elämää, tiedän että hänkin. Kauniita muistoja jäi - mutta myös kipeitä. Niitä ei pidä unohtaa vaikka kuinka olisi ikävä.
Poltit kynttilää molemmista häistä.
Alku aina hankala, lopussa järki seisoo.
Eikä tuu sina.
Joku munahaukka voi tulla reiäksi. Kannattaa kysyy eläkkeen suuruus.