Miten kieltäytyä kohteliaasti tapaamisesta?
Oikeasti. Olen vanha eukko mutta treffikutsuista en osaa kieltäytyä suoraan. En vain ole henkilöstä kiinnostunut mutta en pysty sitä sanomaan.
Kommentit (41)
Kerrot olevasi naimissa/parisuhteessa
Onko vanha tuttu?
Näettekö jossain muissa merkeissä?
Vai treffipalstatuttavuus?
Sittenhän sinä joudut menemään useinkin treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot olevasi naimissa/parisuhteessa
* siis naimisissa
Kerro totuus: mulla on vaihdevuodet ja olen hankala tapaus.
No sitten voi vaikka joskus mennä jos ei osaa aikuisena ihmisenä kieltäytyä. Viime hetken oharit ei oo cool. Tai laitat tekstarin että vaikka olet aikuinen niin et uskalla sanoa mitä oikeasti olet mieltä etkä halua treffeille. Ei taatusti kysy toista kertaa.
"Kiitos kutsusta. En ole kiinnostunut. Kaikkea hyvää sinulle ja tavataan jossain merkeissä jos ollaan sillä tapaa puolituttuja."
Ei kannata mitään tekosyytä keksiä, jää miehenä vaan harmittamaan kun pitää arvailla oliko nää oikeesti rukkaset vai ei. Parempi olla vähän tyly kuin epämääräinen.
Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
Mihin ehdotti , että menisitte treffeille?
Haluaako hän sisäkön ja piian itselleen?
Miksi pitäisi olla erityisen kohtelias. Sanoo vain, että en etsi ihmissuhteita. Miksi pitäisi alkaa kiittelee, pahoitteleen ja pyytelee anteeksi ym.
Vierailija kirjoitti:
En halua nyt tapailla ketään
Jep. Laitoin viestiä että en olen kiinnostunut enempää tapailemaan. Ap. Joskus tulee yhä treffikutsuja mutta valitettavasti vääriltä miehiltä.
Itsellä sama ongelma.. Olen sitäpaitsi naimisissa, joten luulisi ymmärtävän vähemmälläkin. Vai johtuneeko iästä - mies on jo vanha, yli 50? Ehkä jokin vääristynyt kuva omasta haluttavuudesta. Oletettavasti ollut hyvännäköinen joskus yli 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla erityisen kohtelias. Sanoo vain, että en etsi ihmissuhteita. Miksi pitäisi alkaa kiittelee, pahoitteleen ja pyytelee anteeksi ym.
Treffiehdotuksen teko vaatii rohkeutta ja suunnitelmaa. Aloitteen tekevä osapuoli on asettanut itsensä siinä haavoittuvaiseen asemaan. Ei tarvitse mitään leperrellä mutta on toisellekin osapuolelle hyvä kokea tulleensa nähdyksi.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä sama ongelma.. Olen sitäpaitsi naimisissa, joten luulisi ymmärtävän vähemmälläkin. Vai johtuneeko iästä - mies on jo vanha, yli 50? Ehkä jokin vääristynyt kuva omasta haluttavuudesta. Oletettavasti ollut hyvännäköinen joskus yli 20 vuotta sitten.
Soitteleeko se sinulle? Somessako ehdottaa treffejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitteleeko se sinulle? Somessako ehdottaa treffejä?
Somessa ja soittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffiehdotuksen teko vaatii rohkeutta ja suunnitelmaa. Aloitteen tekevä osapuoli on asettanut itsensä siinä haavoittuvaiseen asemaan. Ei tarvitse mitään leperrellä mutta on toisellekin osapuolelle hyvä kokea tulleensa nähdyksi.
Lässyn lässyn. En halua tavata. Miksi tuo ei ole riittävä?
-nyt ei sovi aikatauluun tapaaminen
Onko se änkeytymässä sun kotiin?