MasterChef Suomi 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : MasterChef Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (810)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Jakso 6 näytti näkyvän vihdoin tämä puolisoaan pettävä huippukokki. Ihan eri silmillä katsoo ihmistä, kun on tietoinen hänen tekemisistään. Näytti kuitenkin olevan ok edes keittiössä.
No mitä väliä, ketä kiinnostaa Tuskin ko asia vaikuttaa sen kokkauksiin. Tää on kokkiohjelma eikä mikään tempparit.
Älähän nyt. Täällä mitään muuta puidakkaan, kun ohi raiteilta menneitä asioita. Mikä on tempparit?
Kyllä on raskasta kuunnella Puolakan ääntä. Kummallista mutinaa.
Toivottavasti Darina pääsee pitkälle..omaa kylmät hermot ja kokkaustaitoa löytyy. Toinen suosikkini Markku.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen tapaus tämä yli-itsevarma Sofia. Näyttöjä ei kuitenkaan vielä ole ollut sanojen tueksi...
Tyypillinen uskis. Kai sieltä Jumalasta käsin kumpuaa tuo typerä hymy ja usko siihen, että joku suurempi kannattelee näitä Luojan "valittuja" karitsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen tapaus tämä yli-itsevarma Sofia. Näyttöjä ei kuitenkaan vielä ole ollut sanojen tueksi...
Tyypillinen uskis. Kai sieltä Jumalasta käsin kumpuaa tuo typerä hymy ja usko siihen, että joku suurempi kannattelee näitä Luojan "valittuja" karitsoja.
Mä en edelleenkään ymmärrä, miten joku näkee Sofian jotenkin "yli-itsevarmaksi" tai ylimieliseksi :o
Voisko joku näin ajatteleva tarkentaa tätä? Mun mielestä on ollut tosi mukavan oloinen ja nätti hymy hänellä myös, ei todellakaan ylimielinen. Ei mun mielestä ole edes sanonut mitään sellaista. Vai onko? Jos on, niin mitä?
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo Sofia niin tyypillinen lesta. Sellaisen vaan jotenkin tunnistaa, kun niiden kanssa on ollut tekemisissä koko ikänsä. Asun siis seudulla, jossa heitä on paljon, ensin luokkakavereissa ja sitten työelämässä.
Miksi levität valheita?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku, mistä saisi tuollaisen samanlaisen sisällä käytettävän hibaschi- grillin?
Laita hakusanaksi hibachi, niin jopa löytyy ihan kotimaisilla kielilläkin toimivista nettikaupoista aitoa japanilaista. En nyt kehtaa laittaa minkään tietyn kaupan linkkiä, ettei mene markkinoinniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edelleenkään ymmärrä, miten joku näkee Sofian jotenkin "yli-itsevarmaksi" tai ylimieliseksi :o
Voisko joku näin ajatteleva tarkentaa tätä? Mun mielestä on ollut tosi mukavan oloinen ja nätti hymy hänellä myös, ei todellakaan ylimielinen. Ei mun mielestä ole edes sanonut mitään sellaista. Vai onko? Jos on, niin mitä?
Jatkan vielä sen verran, että myös tuosta "uskis"-jutusta jotain esimerkkejä? En itse näe mitään viittauksia hänen olemisessaan tai tekemisi
Eikös ihan itse omassa esittelyssään ekassa (?) jaksossa kertonut. Ei ole uskis- juttu tuulesta temmattu. Kehuskeli myös kuinka kolmen lapsen kanssa ehtii kokkailla ihan kuin aikaisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää yks mimmi sanonu yhes jaksossa ettei oo ikinä tehny mitään sienistä ja sitte onki sienipasta yks suosikkiruoka...?nyt sitte teki mustekalaa ja eikä ikinä tehny sitäkään..mitä se sitte on tehny..? Huomiota hakee..vai
Ei sanonut, ettei ole koskaan tehnyt sienistä mitään, vaan siitä kyseisestä sienilajikkeesta. Tämä siksi, koska on Lapin tyttöjä ja kyseinen sieni ei kasva sieltä.
Miten paljon suomalaiset yleensä kokkailevat mustekalaa?
Ei Oulu ole Lappia ja hän kertoo asuneensa yläasteikäisenä Espanjassa, jossa mustekalaan tuli tutustuttua ja siksi valitsi sen.
Lapista kotoisin, nykyään asuu Oulussa. Aika hankala sitä kuulemma on Lapista löytää. 
Siis hänhän ei ollut ikinä edes maistanut kanttarellia. Minkälainen suomalainen ihminen on kokkikilpailussa jos ei ole maistanut edes kanttarellia???
Vierailija kirjoitti:
Siis hänhän ei ollut ikinä edes maistanut kanttarellia. Minkälainen suomalainen ihminen on kokkikilpailussa jos ei ole maisltanut edes kanttarellia???
Olisiko samanlainen kuin sellainen vauvapalstan kommentoija, joka ei tiedä miten kantarelli kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hänhän ei ollut ikinä edes maistanut kanttarellia. Minkälainen suomalainen ihminen on kokkikilpailussa jos ei ole maisltanut edes kanttarellia???
Olisiko samanlainen kuin sellainen vauvapalstan kommentoija, joka ei tiedä miten kantarelli kirjoitetaan.
No riekkon ja kiirunnanhan jokainen etelän varris panee paloiksi vasemmalla kädellä -- puhumattakaan porronkäristyksestä (jos sattuu löytämään valmiiksivuoltuna resepti kyljessä pakastealtaasta).
Kieltämättä vähän hymyilytti se rouvashenkilö boot campilla, joka ei saanut kanaa (o.s. broileria) paloiksi. Tökki vain veisellä rintaa...
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuota ohjelmaa katsoisi, mutta kun jatkuvasti pitää laittaa sormet korviin, kun en kestä Puolakan ääntä. Etenkin silloin, kun huutaa paljonko on aikaa jäljellä ja tsemppiä. Silloin olen paniikkikohtauksen partaalla.
Itse inhoan kun käyttää anglismeja ja englantia. Nyt ollaan SUOMESSA ja anglismit on pertseestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Jakso 6 näytti näkyvän vihdoin tämä puolisoaan pettävä huippukokki. Ihan eri silmillä katsoo ihmistä, kun on tietoinen hänen tekemisistään. Näytti kuitenkin olevan ok edes keittiössä.
No mitä väliä, ketä kiinnostaa Tuskin ko asia vaikuttaa sen kokkauksiin. Tää on kokkiohjelma eikä mikään tempparit.
Älähän nyt. Täällä mitään muuta puidakkaan, kun ohi raiteilta menneitä asioita. Mikä on tempparit?
Se on pyllyjä, kikkeleitä ja persseitä pitkin rantoja ja panevat kaikkea mitä kii saavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija .
Tää on kokkiohjelma eikä mikään tempparit.
Mikä on tempparit?
Se on pyllyjä, kikkeleitä ja persseitä pitkin rantoja ja panevat kaikkea mitä kii saavat
Temptation Island.
Ehkä enemmän normaalia teinien tai sille asteelle jääneiden wannabe-julkkisten ihmissuhteiden vatvomista kuin nimimerkki Vierailijan lupaamaa reipasta toimintaa. Ohjelmalla ei ilmeisesti ole tirkistelyn lisäksi muuta agendaa.
Google-setä kertoo lisää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku, mistä saisi tuollaisen samanlaisen sisällä käytettävän hibaschi- grillin?
Laita hakusanaksi hibachi, niin jopa löytyy ihan kotimaisilla kielilläkin toimivista nettikaupoista aitoa japanilaista. En nyt kehtaa laittaa minkään tietyn kaupan linkkiä, ettei mene markkinoinniksi.
Olen jonkin verran seurannut jokakesäistä Hiiligrilli parvekkeellä -keskustelua. Useimmat tuntuvat olevan sitä mieltä, että hiiligrilli ja erityisesti avotuleen rinnastettu kertakäyttögrilli ei kuulu parvekkeelle.
Mitenkähän taloyhtiöiden säännöt -- tai terve järki -- suhtautuvat ajatukseen tuollaisen grillin käyttöön sisätiloissa?
Samu, Samuli ja sit se nuori pitkätukkanen mies mun lempparit :D Myös Markku on varmasti taitava kokkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuota ohjelmaa katsoisi, mutta kun jatkuvasti pitää laittaa sormet korviin, kun en kestä Puolakan ääntä. Etenkin silloin, kun huutaa paljonko on aikaa jäljellä ja tsemppiä. Silloin olen paniikkikohtauksen partaalla.
Itse inhoan kun käyttää anglismeja ja englantia. Nyt ollaan SUOMESSA ja anglismit on pertseestä!
Mun tekee pahaa katsoa kun mukana on yksi kokkaaja jolla on joku hemmetin "festarirannekke"-tyyppinen narunrötkö koko ajan ranteen ympärillä kokatessaan. Ei kovin hygienistä. Yöks. Voisi olla hyvä että tämmöisissä ohjelmissa olisi jonkun sortin hygieniasäännöt.
Samu taitaa olla se, jota en kestä katsoa ollenkaan epämääräisen rannerötkönsä takia. "Kivasti" se siinä pöytää pyyhkii rötköllään kun kokkailee.
Lesta, vaikka on Itä-Suomesta? Onhan se periaatteessa mahdollista, mutta nyt ei tämäkään pidä paikkaansa. Minusta kaikki osallistujat ja tuomarit on hyviä ja mukavia. Kiva ohjelmaa seurata.Nii, paitsi tosiaan se likainen lanka ranteessa jollakin kiinnitti huomion.
... siis sitä kantarellia... ja mustekalaa varmaan vielä hankalampi ;-)