Onko muilla miehillä samanlaisia kokemuksia ihastumisesta?
Minulla on aika outo ongelma, jos sitä siksi voisi kutsua. Olen ihan päättömän ihastunt erääseen naiseen, mutten unelmoi seksistä hänen kanssaan. Haluaisin vain muuta läheisyyttä, arkea ja puhumista. Jo pelkkä kädestä pitämisen ajattelu saa mut lähes onnelliseksi.
Hän on todella kaunis ja seksikäs ja minulla on ihan normaalit halut ja testotasot. Hänellä on lähes yhtä kaunis ja seksikäs sisko, ja häneltä minä haluaisin seksiä. Ei mitään muita tunteita siskoa kohtaan paitsi että on mukava. Ei mitään romanttista. Tulee ihan morkkis näistä fiiliksistä. Onko muilla ollut vastaavaa ja mistä tämä voisi johtua?
Kommentit (7)
Olet ihastunut nyt oikeasti ensi kertaa, onnea :)
Ihan normaalia mun mielestä jos on oikeasti ihastunut. Vuosi sitten ihastuin työkaverinaiseen niin että meinasi järki lähteä, enkä todellakaan fantasioinut seksistä hänen kanssaan vaan ihan arkisista asioista, läheisyydestä jne. Ihastus meni onneksi ohi suht pian mutta aina se on yhtä kiva ja hämmentävä tunne, kun vaan pitää järjen päässä ja muistaa että se on väliaikainen hormonaalinen tunnekuohu.
Jos joku nainen vielä vuonna 2025 kuvittelee että miehillä on mielessä ja tavoitteena vain seksi, niin suosittelen päivittämään tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Keksi parempi. Jotkut ne vain kyttää ja läähättää kaikkia, kaikki kaunis vain kiinnostaa jotta saa tyydytystä itsellensä. Tunnetko mitään muuta? Jos et niin siirry helpommille apajille.
Mene oksentamaan traumojasi ja negatiivista asennettasi johonkin terapiaan, älä tänne. Apua saa kyllä.
Mulla ei ole kyllä tuollaista kokemusta ollut koskaan. Aina jos olen ihastunut johonkin naiseen, olen myös fantasioinut seksistä hänen kanssaan.
Ihastuessani ei juuri tule seksiä mietittyä (toki sitäkin haluaa ja lapsia yms.). Välillä vaikeuksia muistaa edes ihastuksen kasvojen piirteitä kun hormonit hyrräävät, vaikka mielessä hän pyörii koko ajan.
Keksi parempi. Jotkut ne vain kyttää ja läähättää kaikkia, kaikki kaunis vain kiinnostaa jotta saa tyydytystä itsellensä. Tunnetko mitään muuta? Jos et niin siirry helpommille apajille.