Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut salasuhteita joista olette rajanneet seksin pois vaikka on ollut vetovoimaa puolin ja toisin

Vierailija
11.02.2025 |

Siis jotain sellaista tapailua missä kaveri/tuttu-linjaa pidemmälle meneviä keskusteluja, lämpimämpiä tunteita, mutta yhteisellä päätöksellä jättäneet sen sille asteelle.

Vähän alkanut tuntua siltä että alkaisin kaivata jotain tällaista vähän piristämään arkea.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde tuntuisi nyt järjettömältä ajatukselta. Vielä typerämpää olisi salasuhde ilman seksiä. 

Vierailija
2/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä ei ole seksiä, se ei ole salasuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Minulla on ollut ystävänä, työkaverina ja esimiehenäkin naimisissa olevia miehiä, joiden kanssa on ollut alusta alkaen selvää, että seksiä ei ole tulossa. Minäkin olen naimisissa. En laske näitä salasuhteeksi, eikä meidän hyvät välit ole mikään salaisuus ollut kenellekään. 

Vierailija
4/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhden miehen kanssa niin salainen suhde, että emme ole myöntäneet sitä itsellemmekään. Kaikki fyysinen läheisyys on rajautunut pois, eikä tunteita osoiteta sanallisestikaan. On vain hyvin vahva yhteys ja hyvän olon tunne välillämme.

Vierailija
5/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yhden miehen kanssa niin salainen suhde, että emme ole myöntäneet sitä itsellemmekään. Kaikki fyysinen läheisyys on rajautunut pois, eikä tunteita osoiteta sanallisestikaan. On vain hyvin vahva yhteys ja hyvän olon tunne välillämme.

Mistä tiedät että tunne on molemminpuolinen?

Vierailija
6/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden harrastekaverin kanssa taitaa olla näin. Sikäli suhde on salainen että en ole vaimolle kertonut enkä voisikaan, joutuisi vaan selittelemään joitakin menoja.

Vierailija
7/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden harrastekaverin kanssa taitaa olla näin. Sikäli suhde on salainen että en ole vaimolle kertonut enkä voisikaan, joutuisi vaan selittelemään joitakin menoja.

Mitä teidän suhde on, teettekö muutakin yhdessä kuin vain sitä harrastusta? Onko teillä jotain vähemmän kaveri/harrastuspohjaisia hellyydenosoituksia tai puheita?

Vierailija
8/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksen jälkeen joskus käyty kahvilassa, joskus on pussailtukin. Kaikki kuitenkin liittyy jotenkin harrastukseen (pallopeli). Jos molemmat oltaisiin sinkkuja, varmasti seurusteltaisiin jo.

Vierailija
9/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksen jälkeen joskus käyty kahvilassa, joskus on pussailtukin. Kaikki kuitenkin liittyy jotenkin harrastukseen (pallopeli). Jos molemmat oltaisiin sinkkuja, varmasti seurusteltaisiin jo.

Pussailu on kyllä aika selvästi yli sen mikä kuuluu kahden varatun väliseen kanssakäymiseen harrastuspiireissä. Oletteko puhuneet keskenänne tunteistanne toisianne kohtaan?

Vierailija
10/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailu on jees mutta muut tartuntavaarallisemmat kontaktit ainoastaan omien puolisoiden luvalla. 

Nussiminen on kyllä kivaa joka on kovin aliarvostettu harrastusmuoto. 

Vierailija
11/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin eräältä harrastuskaveri mieheltä sitä muutakin mutta tämä mies pitää selkeitä rajoja yllä

Vierailija
12/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin eräältä harrastuskaveri mieheltä sitä muutakin mutta tämä mies pitää selkeitä rajoja yllä

tietääkö hän halusi, onko hänellä tunteita sinua kohtaan, oletko itsekin varattu?

Vierailija
13/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tietääkö hän halusi, onko hänellä tunteita sinua kohtaan, oletko itsekin varattu?

Taisin jo kerran paljastaa liikaa kun hän otti heti etäisyyttä

Vierailija
14/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pari juttua vaan netissä. Toisessa oli kyllä jo aikalailla tunteet pelissä ja loppui omalta osaltani sydänsuruihin, vaikkei koskaan tavattu. Läheteltiin kuvia, juteltiin päivittäin ja toivotettiin aina illalla viimeiseksi hyvät yöt. Oli ihanan piristävää omassa tunteettomassa arjessa, mutta kesti kauan päästä yli.

Vierailija
15/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde ilman seksiä 🤣?? Kuulostaa yhtä toimivalta konseptilta kuin kossuvissy ilman kossua

Vierailija
16/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salasuhde ilman seksiä 🤣?? Kuulostaa yhtä toimivalta konseptilta kuin kossuvissy ilman kossua

Siltä se varmaan tuntuu kun ei pysty ajattelemaan muulla kuin kyrvällään.

Vierailija
17/18 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kerro vaimolle, että yksi työkaverinainen on ehkäpä paras ystäväni. On jotenkin syyllinen olo. Pari kertaa ollaan halattu sen reilun 5 vuoden aikana, kun ollaan tunnettu. Myönnän, että etenkin ensimmäisen vuoden aikana mietin, millaista olisi naida hänen kanssaan. Ei kuitenkaan nähdä vapaa-ajalla. No leffassa käytiin yhden kerran kahdestaan, extempore.

Vierailija
18/18 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Halausta lähenpää kontaktia ei koskaan ollut, mutta keskustelut ja viestittelyt oli sellaista mitä ei kaverien kanssa käydä. Ihastuin häneen niin että jäin lopulta puolisolle kiinni ja jouduin näyttämään viestejä. Jälkikäteen ajateltuna olen samaa mieltä kuin puoliso, että tuo oli paljon pahempaa kuin seksi olisi ollut, vaikka silloin en itse asiaa tajunnut. Jos tuo olisi jatkunut, olisi sime seksikin saattanut tulla kuvioihin, ainakin myös näin jälkikäteen tajusin, että hänen puoleltaan siihen oli joitain kertoja yritystä. Mm. oli kahvilla käydessä tosi paljastava minihame ja rinnat vilkkui topin alta, vaikka yleensä pukeutui peittävästi ja kerran koitti houkutella kanssaan hotelliin yömyssylle, kun oli firman bileiden takia kaupungissa hotellissa yötä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi