Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä ehkäisy

Vierailija
05.03.2007 |

Mitä ehkäisyä käytätte lasten jälkeen? Tuntuu ettei mikään kovin toimiva. En haluis mitään hormonaalista, ne masentaa enkä usko todellakaan olevan ihmiselle hyväksi lykätä jotain hormoonia itteensä vuosia. Kierukat taitaa kaikilla aiheutta vaan pitemmät kuukautiset ja kondomi " unohtuu" helposti.

Voiko synnytyksen jälkeen tulla raskaaksi, vaikkei olis kuukautiset viel alkaneet ja imettää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tähänastisista paras on ehdottomasti ollu kuparikierukka, eikä ne menkat niin kauheet oo!

Vierailija
2/4 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa saattaa olla mielialan vaihteluja ym. mutta jo puolessa vuodessa tasoittuu. Mulla ollut nyt kaksi vuotta ja kuukautiset huomaa kun pyyhkii, tipottelua ei ole! En vaihtais

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut hormonikierukkaa ja en oikein saa selvyyttä voiko sen laittaa vaikka vielä imettää. Neuvolalääkäri sanoi että ei voi mutta ehkäisyneuvolassa sanottiin että voi laittaa. Millaista tietoa olette muut saaneet?

Vierailija
4/4 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei lasten jälkeen sopinut enää pillerit. Sain aivan käsittämättömiä raivareita tiettyyn aikaan kierosta ja muutenkin ne pillerit meinas aina unohtua. Kokeilin seuraavaksi rengasta ja se oli ihan samanlainen, vaikka se erittääkin tasaisesti hormoonia mutta mulla oli tosi paha olla kokoajan. Gynekologi ehdotti sitten laastaria. Oli tosi epäilevä, koska minusta se menee samaan katekoriaan kuin nämä epävarmat keinot vaahdot jne. Gyne kertoi että laastareita on kehitetty ja niiden teho on sama kuin pillereiden ja renkaan eli joku 99,8%. Kokeilin ja on kyllä kyllä elämäni paras ehkäisy!! Kumma kyllä, raivareita, pahaa oloa, ahdistusta eikä mitään ongelmia ole ollut. On luotettava ja käytössä ollut nyt kaksi vuotta. SUOSITTELEN!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi