Valkoisena lihaa syövänä heteromiehenä minun ei edes kannata ilmoittautua haastateltavaksi HS:n artikkeliiin
Vaikka voisin kertoa heille mitä haluavat, olen kuitenkin iljetys heidän lehdessään.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mene haastateltavaksi johonkin persujen lehteen, niin ei tarvitse itkeä, ettei vihaamasi HS haastattele sinua.
HS haastattelisi varmasti minua juttuunsa, mutta he eivät ole arvojeni mukaisia.
feminismi täydessä vauhdissa.
paksulla pakkeli ja meikkikerroksella varustettuna vihjailuillaan Marin sai erän ulkomaalainen kaverin uskomaan että hänellä olisi käyttöä näissä seksihommissa hänen kanssaan, niinpä ukkoparka alkoi pyöriskellä marinen asunnon lähettyvillä.
no niin sitten Marin keksikin että oikeutta hyväksikäyttämällä hän rakentaa tämmöisen feministisen kuvion jolla hän pääsee pomppaamaan takaisin sdp:n ylimpään johtoon. ainakin Tuppuraisen joka paksuilla punahuulillaan vahvasti vihjaa vihjaa alapäänsä herkuista hän varmuudella syrjäyttää. Oikeuden käytöstä muodostui oikeudenkäytön irvikuva kun pantiin väliseinä kantajan sekä syytetyn väliin, oikeudessa olisi äärettömän tärkeää saada nähdä kantajan sekä syytetyn välinen keskinäinen kommunikointi näkyviin, josta monta kertaa selviää asian asioiden todellinen laita. nyt kuitenkin feministiset portotuomarit olivat asialla ja pilasivat toimillaan koko oikeuden käynnin tahallaan jotta ei selviäisi marinin katala suunnitelma politiikan keskiöön palaamisesta, osoittamalla olevansa äärimmäisen seksikäs ihminen.
Lindtmanin jonka ajatusmaailmassa on ikivanha periaate kapitalistit kyykkyyn ja jos siitä seuraa kurjuutta ja sitten kurjuutta sitten kaikille tasapuolisesti, niin kuin entisessä Neuvostoliitossa. Vaikka Lidman ei olekaan mikään penaalin terävinkynä, siinä kuitenkin Marinillakin oli jonkun verran nitistettävää, tosin näillä feministisillä erikoiskonsteilla sekin saattaisi onnistua.
Mene haastateltavaksi johonkin persujen lehteen, niin ei tarvitse itkeä, ettei vihaamasi HS haastattele sinua.