Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Nyt Ruotsi on näköjään 12 prosenttia ja Suomi 11.
Ruotsi on vielä ykkösenä mutta ei muuten ole kauaa.
Sanokaa mun sanoneen.
Niin. Näinkin voi olla. Eihän tässä ole kuin vajaa kolme kuukautta finaaliin. Hohhoijaa..
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään voi käsittää sitä Loreenin ulvonnan menestymistä. Kuulemma voitosta oli päätetty jo kuukausi etukäteen. Olihan siihen syitä: Abban voiton 50-vuotisjuhlat (tosin eivät edes tulleet koko viisuihin 😂😂😂), Ruotsi voittaisi viisut seitsemänsinä ja Loreen ensimmäisenä naisena kaksi kertaa.
Korjaus: seitsemättä kertaa (Siinä kuin Irlanti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen.
Niin. Näinkin voi olla. Eihän tässä ole kuin vajaa kolme kuukautta finaaliin. Hohhoijaa..
No onhan noi muutkin tätä samaa tänne puhunut esimerkiksi tänään.
Miksen minä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen.
Miksen minä sitten?
Ainahan puhua voi. Teot onkin eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä biisi ja esitys. Ei toivottavasti ole finaalissa!
Mikä niistä oli susta niinku järkyttävin?
Ja jos tänä vuonna aletaan puhua viisujen 70-vuotisjuhlasta niin tasan räjähdän. Viisut täyttävät tasakymmeniä ensi vuonna, tänä vuonna ne järjestetään 70. Kerran. Sillä on eroa. Eihän kukaan 2006 syntynytkään täytä tänä vuonna 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy Cashin instapäivitys: I told you, eurovision i'm coming ;) Erikan vastaus: See you there mi amore
Hauskaa seurata heitä prepartyissa ja Baselissa.
Toivottavasti Erika pysyy kaukana Tommysta.
No Käärijä varmaan antanut Erikalle vinkkejä siitä, miten saada lisäsuosiota lyöttäytymällä muiden viisuesiintyjien seuraan.
Blind Channel tajusi tuon, joskin heillä taisi olla oikeastikin hauskaa sen voittajabändin kanssa.
Muistan kuvia viisuhärdellistä jossa Måneskinit poseerasivat Guccin kymmeniä tuhansia maksaneet puvut päällään vierellään BD:n pojat joilla oli tavan mustat T-paidat päällään. Mutta molemmilla oli asenne kohdallaan. Nice.
Erika sanoo että kuvaa "postikorttia" sveitsissä. Sveitsi siis aikoo tuoda nämä muinaiset postikortit takaisin. 😏 Viimeksi näin niitä rƴssien vuonna 2009. Kuvaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen.
Miksen minä sitten?
Ainahan puhua voi. Teot onkin eri juttu.
Mitkä ihmeen teot?
Suomen biisi on oikeastaan oikein hyvä. Mielenkiintoinen ihan sävellyksenä. Sanoilla ei ole näissä karkeloissa merkitystä, niitä ei käännetä muualla kuin Virossa. Sama vaikka laulaisi budjettiriihestä tai kaivostoiminnasta. Sävel ja esitys merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Erika sanoo että kuvaa "postikorttia" sveitsissä. Sveitsi siis aikoo tuoda nämä muinaiset postikortit takaisin. 😏 Viimeksi näin niitä rƴssien vuonna 2009. Kuvaavaa.
Ainahan viisuissa esitellään kunkin maan laulaja ennen esitystä.
Huomenna kuullaan Månsin biisi kokonaan ja lauantaina itse esitys. Mellojen korkean laadun tuntien esitys tulee olemaan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy Cash on noussut Oddseissa jo neljänneksi.
Ei ihme, sillä häntähän kannatti peräti yli 80% äänestäneistä.
Niin kun henkilöä äänestettiin, paras kappale ei kyllä ollut.
Sanoinhan kävi Suomessa, mutta ero voittajan ja toiseksi tulleen välillä ei ollut läheskään yhtä suuri.
No ei kyllä käynyt, kyllä erottuvin ja musiikillisesti paras voitti, Viron paras taas olis ollut An-Marlen.
Tommy Cashin biisissä on An-Marleniin verrattuna pohjaa laaja-alaisemmalle suosiolle (ympäri maailman, eri ikäluokat), tyyliin Lou Began versio Mambo no.5:sta vuosituhannen vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy Cashin instapäivitys: I told you, eurovision i'm coming ;) Erikan vastaus: See you there mi amore
Hauskaa seurata heitä prepartyissa ja Baselissa.
Toivottavasti Erika pysyy kaukana Tommysta.
No Käärijä varmaan antanut Erikalle vinkkejä siitä, miten saada lisäsuosiota lyöttäytymällä muiden viisuesiintyjien seuraan.
Blind Channel tajusi tuon, joskin heillä taisi olla oikeastikin hauskaa sen voittajabändin kanssa.
Muistan kuvia viisuhärdellistä jossa Måneskinit poseerasivat Guccin kymmeniä tuhansia maksaneet puvut päällään vierellään BD:n pojat joilla oli tavan mustat T-paidat päällään. Mutta molemmilla oli asen
Aika kiusallista itsestäni oli katsella kun bc oli niin mielin kielin eikä italian koppavia kukkopoikia olisi voinut vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään voi käsittää sitä Loreenin ulvonnan menestymistä. Kuulemma voitosta oli päätetty jo kuukausi etukäteen. Olihan siihen syitä: Abban voiton 50-vuotisjuhlat (tosin eivät edes tulleet koko viisuihin 😂😂😂), Ruotsi voittaisi viisut seitsemänsinä ja Loreen ensimmäisenä naisena kaksi kertaa.
Tuo oli niin suunniteltu juttu ja ostettu voitto. Eikä Suomi ole ainoa maa missä ollaan sitä mieltä. Meni maku koko Ruotsiin tuona vuonna viisumaana. Mun mielestä pitäisi olla semmoinen sääntö muutenkin, että viisuihin ei enää pääse osallistumaan ne artistit, jotka on kerran voittaneet.
Viime vuonna mun suosikkiartisti oli viisujen voittaja Nemo, mutta menisi täysin maku siihenkin, jos osallistuisi joskus uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan viisuissa esitellään kunkin maan laulaja ennen esitystä.
Mutta milloin viimeksi oli näitä turistimainoksia missä tutustutaan "paikallisiin iloihin"? Erikan "ilo" olivat ilmeisesti 🦪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli niin suunniteltu juttu ja ostettu voitto. Eikä Suomi ole ainoa maa missä ollaan sitä mieltä. Meni maku koko Ruotsiin tuona vuonna viisumaana. Mun mielestä pitäisi olla semmoinen sääntö muutenkin, että viisuihin ei enää pääse osallistumaan ne artistit, jotka on kerran voittaneet.
Viime vuonna mun suosikkiartisti oli viisujen voittaja Nemo, mutta menisi täysin maku siihenkin, jos osallistuisi joskus uudestaan.
Nemo oli ihan symppis! Biisistä en muista muuta kuin sen "o-o-ou":n mutta kuitenkin. Mun ehdoton suosikki oli Zorra 😀😀😀
Ja todellakaan kerran jo voittaneen ei pitäisi saada enää osallistua viisuihin uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy Cash on noussut Oddseissa jo neljänneksi.
Ei ihme, sillä häntähän kannatti peräti yli 80% äänestäneistä.
Niin kun henkilöä äänestettiin, paras kappale ei kyllä ollut.
Sanoinhan kävi Suomessa, mutta ero voittajan ja toiseksi tulleen välillä ei ollut läheskään yhtä suuri.
No ei kyllä käynyt, kyllä erottuvin ja musiikillisesti paras voitti, Viron paras taas olis ollut An-Marlen.
Tommy Cashin biisissä on An-Marleniin verrattuna pohjaa laaja-alaisemmalle suosiolle (ympäri maailman, eri ikäluokat), tyyliin Lou Began versio Mambo no.5:sta vuosituhannen vaihteessa.
Ei minusta, pomppii vaan kuin pelle ja italialaisten pilkkaa.