Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Italia on paras
Laulaja on sympaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Erika sentään kansansuosikki on. Mutta sijoitus tulee olemaan 6-12. Tai siltä väliltä. Kaj voittaa. Netherlands Belgia San Marino ja Serbia toivottavasti top 10.
Kaj ei voita! Uskokaa jo. 😆
Nauttii suurta suosiota ja lisäksi saa raatiäänet että voittaa kirkkaasti. En näe ainuttakaan kohtaa, mikä voisi heidän kohdallaan pettää. Suomalaiset tuo voiton kotiin ja Ruotsi järkkää seuraavat viisut. Niin hauskaa!!
Raatiäänet voittaa Itävalta ja yleisöäänet jakautuu. Eli se siitä. Klar som dagen.
Vierailija kirjoitti:
Italia on paras
Italialaiset ovat ottaneet tyynesti vastaan sen, että yleisön suosikki ei lähtenytkään viisuihin vaan vasta toiseksi sijoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on ollut vedonlyönnissä voittamassa jo pitkään. Ja teleäänissäkin ykkösenä. Ainakin vedonlyönnin mukaan. Itse ainakin uskon jonkun verran vedonlyönteihin.
Samoin minäkin luotan eniten tuohon vedonlyöntitilanteeseen. Toki sieltä takaa saattaa yllätys ajaa ohi, mutta tämän vuoden tilanne jotenkin niin selkeä etten siihen usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on ollut vedonlyönnissä voittamassa jo pitkään. Ja teleäänissäkin ykkösenä. Ainakin vedonlyönnin mukaan. Itse ainakin uskon jonkun verran vedonlyönteihin.
Samoin minäkin luotan eniten tuohon vedonlyöntitilanteeseen. Toki sieltä takaa saattaa yllätys ajaa ohi, mutta tämän vuoden tilanne jotenkin niin selkeä etten siihen usko.
Kuten jo tänäänkin puhuttu, niin esim viime vuonna BL oli vedonlyonnin mukaan voittamassa selkeästi. Kuinkas kävikään. Saattaa sauna jäähtyä vielä ensi viikolla. Eivät ole edes finaalisA vielä. Jos ei muut semin maat ymmärräkään saunahuumoria, niin raahaavat saunan takas Vöyrille jo tiistaina .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vedonlyöjätkin voi tietysti erehtyä mutta en usko että Ruotsin kohdalla erehtyvät. On ollut niin pitkään ykkösenä. Prosentit ehkä vähän laskeneet. Välillä ne osuvat oikeaan välillä eivät. Onhan siellä vedonlyöjissä varmaan niitäkin jotka on useita vuosia lyöneet vetoa. Niitä on hauska seurata. Ja varsinkin semien ja finaalin aikana seurata miten ja mihin suuntaan vedonlyönnit kehittyvät. Siinä kisojen kohdalla ne vasta alkaakin elämään niin voisi olettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo tänäänkin puhuttu, niin esim viime vuonna BL oli vedonlyonnin mukaan voittamassa selkeästi. Kuinkas kävikään. Saattaa sauna jäähtyä vielä ensi viikolla. Eivät ole edes finaalisA vielä. Jos ei muut semin maat ymmärräkään saunahuumoria, niin raahaavat saunan takas Vöyrille jo tiistaina .
Niin BL oli voittamassa mutta tulikin toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea muuta kuin selkeä. Aina kun on kyse ihmisten mielipiteistä ja käyttäytymisestä (äänestys) niin mitä tahansa voi tapahtua. Oddsit ei tiedä, miten tulee käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuosi oli kaikella tapaa erikoinen. Ilman juryjen Israel-boikottia ja Joost Kleinin diskaamista tulos olisi ollut jotain muuta.
Mulla on ollut toiveena jo lapsesta lähtien mennä katsomaan viisufinaali paikan päälle. Olin tosi iloinen kun Sveitsi voitti ja pettymys oli iso kun en saanut lippua. Myytiin 20 minuutissa kaikki 40 000 lippua. Sveitsi osaa organisoida, turvallisuus on taattu, kaikki sujuu minuutilleen, joten kisat kiinnosti erityisesti. No jospa tapahtuisi maailman ihme ja Sveitsi vielä voittaisi uudelleen. Tuskin nyt, mutta joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Erika sentään kansansuosikki on. Mutta sijoitus tulee olemaan 6-12. Tai siltä väliltä. Kaj voittaa. Netherlands Belgia San Marino ja Serbia toivottavasti top 10.
Kaj ei voita! Uskokaa jo. 😆
Miksei?
Skandinaavit ja ehkä baltit ymmärtää jutun. Varmaan osa muistakin maista. Mutta mun on vaikea kuvitella esim.ranskalaisten, espanjalaisten, portugalilaisten jne. äänestävän sitä. Asia on vaan niin vieras makkaroineen ja saunavastoineen, että tää huumorisanoma ei uppoa heille. Okei, kuulostaa iloiselta rallatukselta ranskalaisen korvaan, mutta se ei vaan riitä. Silloin valitsevat jonkun perinteisemmän biisin.
T.eri
Maltan Miriana näyttää uusimmissa esityksissä ja kuvissa väsyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2024 suurin voittaja oli Joost Klein, jonka striimaukset ja levymyynti ovat olleet ihan omaa luokkansa. Baby Lasagnalla on mennyt myös hyvin. Slimanella oli nyös hyvä vuosi. Voittaja Nemo jäi pahasti noitten lukemista ja unohtui, kunnes nyt Baselin myötä taas ollut vähän enemmän esillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut toiveena jo lapsesta lähtien mennä katsomaan viisufinaali paikan päälle. Olin tosi iloinen kun Sveitsi voitti ja pettymys oli iso kun en saanut lippua. Myytiin 20 minuutissa kaikki 40 000 lippua. Sveitsi osaa organisoida, turvallisuus on taattu, kaikki sujuu minuutilleen, joten kisat kiinnosti erityisesti. No jospa tapahtuisi maailman ihme ja Sveitsi vielä voittaisi uudelleen. Tuskin nyt, mutta joskus.
Ensi vuonna Suomeen! Toivottavasti silloin on sulla onni myötä :)
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, että Itävalta voittaa. Osaavat järjestää yhtä hyvät. Ihan muuta kuin Ruotsissa.
Se on isot äänestäjämassat ketkä voittajan valitsevat. Pieni ryhmä tanssimassa jossain ei meinaa mitään. Niinkuin joku sanoikin ei makkara+saunakulttuuri oikein iske esim.etelä-Euroopassa. Sieltäkin tulee iso äänipotti jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon myös tuohon KAJ'n suosioon. BARABADABASTUA lauletaan ja sen tahdissa tanssivat ympäri maailmaa. Täällä Erika fanit ovat trollanneet, että vain vanhat kuuntelevat BBB'tä. No, eivät nuo aussimiehet jotka tuolla videolla tanssivat BBB tahtiin Australiassa näytä vanhoilta korkeintaan 25 -30 vuotiailta. Samoin puolalaisten n miesten ryhmä joka laulaa BBB puolankielellä, nuoria miehiä hekin. Samoin on nuoria täynnä italialaisen koreografin ryhmä tans
Täh? Itsehän ne mummot tuli tänne fanitustaan kertomaan. Ja totuus nyt on, että Kajsta tykkää keski-ikää vanhemmat ja lapset. Nostalgista humppaa. Kyllä mäkin siitä tykkään. Mutta humpalla ei nyt voiteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, että Itävalta voittaa. Osaavat järjestää yhtä hyvät. Ihan muuta kuin Ruotsissa.
Itävalta on kaunis. Sekin voisi olla hyvä. Tiukka kuri siinä maassa ja nykyisin turvallisuus on iso juttu. Viime kisat Malmössä oli valitettavasti katastrofi, näin kertoivat tuttavani jotka siellä olivat. Mikään ei toiminut, kaikki oli myöhässä, tappeluita jne.
Vierailija kirjoitti:
Toivon Alankomaiden tai Itävallan voittoa. Parhaat laulajat ja biisit.
Paras mieslaulaja on kyllä Adonxs😍
Melody on viimeiseen kynnenkärkeen asti niin espanjalainen ettei enempää voi olla. Kaikki nuo liikkeet karaokessa, pakko vaan ihailla!