Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mitä toi yksi rupesi riehumaan. Mä en missään vaiheessa toivonut Erikan tai kenenkään muunkaan syöpää.
Herranjumala. Sehän oli vaan kysymys että onko Erikalla syöpä. Mikään siinä ei viitannut siihen että toivoisin syöpää kenellekään.
Enkä usko että kukaan syöpään sairastuu kenenkään toivomuksesta.
Ja vaikka toivoisin se ei oikeuta ketään toivomaan itsemurhaa.
Se/ne mitä minä toivon on todella suuresti täysin eri luokkaa kuin kenenkään syöpään sairastumis toiveet.
Mä toivon itsaria jokaiselle jota vihaan. Kiusaaajat menettävät kaiken ihmisarvonsa silmissäni.
Mä en ole ennenkään kehitysvammaisten käskystä itseäni tappanut.
Jännä että pystyy vihata jotakuta jota ei tunne. Mutta ei siinä mäkin
Häh häh. Mä en muuta haluakaan kuin olla sun ikuinen vihollisesi. Sä et ole mulle mitään. Vähemmän kuin mitään.
Nyt pääsee valitsemaan itse paikan KAJ ON ICE -konsertin lipunmyynnissä. Tosin tarjolla on enää aika vähän istumapaikkoja. Nurkan piippuhyllyllä ja VIP-paikoilla on vielä enemmän jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pääsee valitsemaan itse paikan KAJ ON ICE -konsertin lipunmyynnissä. Tosin tarjolla on enää aika vähän istumapaikkoja. Nurkan piippuhyllyllä ja VIP-paikoilla on vielä enemmän jäljellä.
Joo, hyvin on liput mennet kaupan jo ekana päivänä🤩 vaikka joku täällä muuta epäili 🤣
Kajn fb:ssa on heidän "mainosklippi" tosta suurkonsertista🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hyvin on liput mennet kaupan jo ekana päivänä🤩 vaikka joku täällä muuta epäili 🤣
Vihaan Kaita mutten ainakaan minä ole väittänyt ettei liput möisi. Olen keskittynyt siihen luvassa olevaan kummalliseen konserttiin missä jengi istuu hiljaa kun täysin vieraat biisit soivat eikä sanoistakaan ymmärrä mitään. Välispiikit suomeksi ja vanhat suru fanit tykkäävät kyttyrää. Jos ruotsiksi niin tyhmät uuskonservatiivit suomalaiset eivät pääse fiilikseen mukaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa. Lokakuuhun on pitkä matka ja iloitse vasta sitten jos ei lippuja silloin yritetä myydä läjäpäin eteenpäin somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan Kaita mutten ainakaan minä ole väittänyt ettei liput möisi. Olen keskittynyt siihen luvassa olevaan kummalliseen konserttiin missä jengi istuu hiljaa kun täysin vieraat biisit soivat eikä sanoistakaan ymmärrä mitään. Välispiikit suomeksi ja vanhat suru fanit tykkäävät kyttyrää. Jos ruotsiksi niin tyhmät uuskonservatiivit suomalaiset eivät pääse fiilikseen mukaan mitenkään.
Täysin vieraat biisit? Olen suomenkielinen enkä tiennyt KAJ'n olemassaolosta mitään ennen Mellon välieriä, mutta nyt tunnen vaikka kuinka monta heidän biisiään, kun olen kuunnellut niitä ja katsonut videoita YouTubessa ja Yle Areenassa. Kappaleet soivat päässäni koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
^Tottakai on järkeä, halloota :D. Suomen raati on johdonmukaisesti kolmen viime vuoden aikana ainakin antanut pisteensä sille kappaleelle, joka on muidenkin raatien tulosten ynnäyksen jälkeen ollut raatien ykkönen. Eli vissiin sitten sopinut niihin kriteereihin parhaiten? Suomi itse ei koskaan ole ollut raatien ykkönen, joten siitä ei tule ongelmaa voittajaa valitessa.
Eikä ole suosittu naapurinpoikaa tai -tyttöä, kuten Kypros tai Kreikka yleensä, tai jätetty pahinta kilpailijaa pisteittä, kuten Kroatia viime vuonna ainoana maana teki. Moni pitää tätä nyt vääränä ilmeisesti, itse en. Vaikka olisin toivonut, että jotenkin olisi saatu nyt Ruotsi sovitettua niihin raatikriteereihin parhaiten :).
Saihan Ruotsi edelleen ne 10 pistettä Suomen raadilta kuitenkin, vaikka täysin objektiivisesti arvioituna paremmin raatikriteereihin sopivia kappaleita olisi varmasti ollut? Ne kaksi pistettä olisivat muutenkin olleet aivan yhtä tyhjän kanssa, kun Ruotsi olisi silti jäänyt neljänneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa. Lokakuuhun on pitkä matka ja iloitse vasta sitten jos ei lippuja silloin yritetä myydä läjäpäin eteenpäin somessa.
Iloitsen, että niin monet laillani ovat löytäneet kajn tulossa mahtava suurkeikka josta ei tahdo jäädä paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä paljon vielä.
Poistettiinko ne viestit Erikan hiuksista? Mua kiinnostaa, kumpi sillä oli Baselissa, peruukki vai pidennykset? Todella hyvin tehdyt pidennykset jos olivat ne!
Vierailija kirjoitti:
Ei mainoksia vauvalle!
Vierailija kirjoitti:
Poistettiinko ne viestit Erikan hiuksista? Mua kiinnostaa, kumpi sillä oli Baselissa, peruukki vai pidennykset? Todella hyvin tehdyt pidennykset jos olivat ne!
Poistettiin ja poistettiin paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vahva ilmaus tuo vihaaminen. Voi tietysti olla pitämättä jostain, mutta että vihaa jotain ihmistä..., tällaisen vihan kohteen on täytynyt tehdä kerta kaikkiaan jokin anteeksiantamaton teko. Teoriassa, voisin uskoa vihaavani elämäni loppuun asti minulle rakkaan ihmisen murhaajaa. Mutta jos joku tekee biisin, joka ei minua miellytä, en ala vihaamaan häntä sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mainoksia vauvalle!
Kirjoittaja taisi viitata siihen, että mainoksessa Axel luistelee pitkä mekko päällä ja peruukki päässä.
Vierailija kirjoitti:
Enkä vieläkään tajua miten Itävalta voitti. Karmeaa jollotusta.
Voitto oli täysin ansaittu. Sen sijaan voittajan pisteet ovat alkaneen ropista silmissäni, koska JJ on alkanut politikoimaan ja suoltaa julkisuuteen harkitsemattomasti jyrkkiä mielipiteitään siitä, kuka Euroviisuihin saa osallistua kuka ei. Eipä taida tämän pojun sanomisilla olla vähäisintäkään painoarvoa tässä asiassa. Keskittyisi vain ylä-ääniensä hiomiseen, sen hän osaa parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole Israelin "iso" yleisöäänimäärä vaan mm Suomen, Ruotsin, Espanjan, Alankomaiden ja Belgian saamat odotuksiin nähden alhaiset yleisöpisteet, jos ihan rehellisiä ollaan.
Espanjassa kolmanneksi viimeinen sija otetaan todella raskaasti, jaksavat edelleen meuhkata siitä kaikissa medioissa. Melody perui kaikki lehdistötilaisuutensa ja jo sovitut tapaamiset ja pakeni piiloon kotiinsa perheensä luo. Eihän tämä epäsuosio yllätyksenä tullut, kaikkihan sen tiesivät, Melody ei ollut kärkisijoilla missään ennusteissa tai listoilla, 10 pistettä yleisöltä toki oli järkytys, myönnetään. Palaverin paikka, uudistua pitäisi. Nähdäänköhän jo ensi vuoden Benidorm Festissä uusia ideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole Israelin "iso" yleisöäänimäärä vaan mm Suomen, Ruotsin, Espanjan, Alankomaiden ja Belgian saamat odotuksiin nähden alhaiset yleisöpisteet, jos ihan rehellisiä ollaan.
Espanjassa kolmanneksi viimeinen sija otetaan todella raskaasti, jaksavat edelleen meuhkata siitä kaikissa medioissa. Melody perui kaikki lehdistötilaisuutensa ja jo sovitut tapaamiset ja pakeni piiloon kotiinsa perheensä luo. Eihän tämä epäsuosio yllätyksenä tullut, kaikkihan sen tiesivät, Melody ei ollut kärkisijoilla missään ennusteissa tai listoilla, 10 pistettä yleisöltä toki oli järkytys, myönnetään. Palaverin paikka, uudistua pitäisi. Nähdäänköhän jo ensi vuoden Benidorm Festissä uusia ideoita.
Joko sulla nyt jotain sitä Melodyakin vastaan? Vaikka kyllähän toi loppulause kertoi mistä päin tuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mainoksia vauvalle!
Kirjoittaja taisi viitata siihen, että mainoksessa Axel luistelee pitkä mekko päällä ja peruukki päässä.
Jep, se oli hauska.
Käytin peruukkia kun nuoruudessani syöpähoidot vei hiukseni. Silloin peruukit oli hyvin epämukavia kypäriä, sellaista vanhan ajan teatterikamaa :)
Nykyään käytän peruukkia kun haluan vaihtelua ja se muuten sopii tyyliin, vaikka omat hiukset onkin vahvat ja hyväkuntoiset. Nykyään peruukit on miellyttäviä käyttää, näyttävät aidoilta ja säästyy omat hiukset väkertämiseltä.