Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti tapettu 15 000 palestiinalaista LASTA. Hekö hyökkäsivät Israeliin ja siksi tuo massiivinen ja tuhoisa "puolustus"?
Älkää viitsikö. Israel täysin tietoisesti on tekemässä k a n s a n m u r h a a.
Miten kukaan, kenellä on sydän ja järki, voi hyväksyä sitä?
Tuo lapsijuttu on propagandaa.
Gazalaisia on kuollut noin 50 000, heistä ehkä 20 000 on ollut Hamasin taistelijoita. Gazan väestö on erittäin nuorta, alle 18-vuotiaita taitaa olla puolet väestöstä, joten luku on kyllä täysin uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britannia oli kopioinut viisunsa siitä Queenin biisistä. Ihmettelen ettei siihen puututtu. Tänäkin vuonna kuitenkin päätyi omalle Spotify-listalle KAJn ja Erikan lisäksi Maltan ja Saksan kappaleet.
Nyt on pakko kysyä, että mistä Queenin biisistä se UK oli muka kopioitu? Ei kyllä tullut siitä Queen mieleen millään :D
Koko nettihän on täynnä näitä YASSSSSSSSSS QUEEN! -intoilijoita, jotka löytävät Queenin joka paikasta ;D
-winner-
Muuten, ihan kuin Mikko Silvennoinen olisi jossain vaiheessa lähetystä maininnut Queenin? Vai muistelenko omiani? Olin ottanut vähän lonkeroa niin en muista varmasti.
Ehkä mainitsi Queerin. 😉
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks olisi ollut ihan tykki näissä karkeloissa. Kaikki finaalibiisit huomioiden "Made of" on ainoa kansainvälisen hitin kuuloinen biisi, jonka voisi kuvitella kuulevansa missäpäin maailmaa tahansa. Sääli, että Suomi menetti mahdollisuutensa lähettämällä tuon humpan kisoihin.
Edelleen Kaj edusti Ruotsia kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kun vertaa KAJ ja Erikan antamia kiitoksia finaalin jälkeen niin KAJ kiitti ensin heitä äänestäneitä suomalaisia ja vasta sitten tiimiä jne. Erika taas nosti ensin jalustalle (minäminäErikan) tiimin jne ja muistiko se edes kiittää fanejaan/häntä tukeneita ihmisiä. Ilman fanejaan Erika ei olisi päässyt Euroviisuihin. Toivon ettei viisujen jälkeen Erika uhriudu ja ala terapioida itseään julkisuudessa.
Ihanaa kun uhraudut ihan Erikan kannattajien ja fanien puolesta. Ja kannat heistä huolta.
(Itse kun et selvästi sellainen ole.)
Mä kannustin ja huomasin myös ne kiitokset. Ja kiva kun kehui koko tiimiä, eikä ollut vaan "minä itse tein kaiken"-tyyppi.
"Anteeksi nyt mutta taas on todettava että hyvin naivisti katsot tätä. Mielipidevaikutus on ihan yhtä arvokasta kuin rahallinen tuki. En ymmärrä miksi Israelin viisuosallistumista puolustavat todistelevat että Israel on mukana vain musikillisista syistä kun he ihan itse myöntävät ettei näin ole ja heidän ministeriönsä rahoittaa tuon kampanjoinnin vaikka viisuissa ei pitäisi olla politiikkaa? "
No entäs sitten jos hakevat mielipidetukea? Niinhän Ukrainan edustajakin 2022 finaalissa biisin päätyttyä pyysi ihmisten tukea Mariupolille jonne Venäjä oli hyökännyt (löytyy netistä).
Nemokin lauloi viime vuonna muunsukupuolisten ongelmista ja haki mielipidekannatusta omalle asialleen.
Erika yrittää tehdä mielipidevaikutusta asialle jonka kokee tärkeäksi.
Aina on näitä mielipidevaikuttamis juttuja viisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Kun viisut meni miten meni Suomen osalta, mitähän ne ensi vuonna keksii, että sijoitus paranisi edes kympin joukkoon?
Ei Suomi tule pärjäämään, huonommin menee ensi vuonna, minun ennustus. Ei saada tuomaripisteitä kuitenkaan, ei ole tarpeeksi ns. kavereita maallamme.
Vierailija kirjoitti:
Kun vertaa KAJ ja Erikan antamia kiitoksia finaalin jälkeen niin KAJ kiitti ensin heitä äänestäneitä suomalaisia ja vasta sitten tiimiä jne. Erika taas nosti ensin jalustalle (minäminäErikan) tiimin jne ja muistiko se edes kiittää fanejaan/häntä tukeneita ihmisiä. Ilman fanejaan Erika ei olisi päässyt Euroviisuihin. Toivon ettei viisujen jälkeen Erika uhriudu ja ala terapioida itseään julkisuudessa.
Erikaa ei voinut äänestää Suomesta, että se siitä. Enemmän kai tiimi on sitä paitsi kiitoksensa ansainnut, hehän sen kaiken oikean työn tekivät :D
Vierailija kirjoitti:
Kun viisut meni miten meni Suomen osalta, mitähän ne ensi vuonna keksii, että sijoitus paranisi edes kympin joukkoon?
Joku naisihminen kiljumaan tuulikoneiden, pyrojen ja suihkulähteiden lomaan paksussa meikissä ja peruukki liehuen. Pitkässä kaiken peittävässä puvussa tietty, oikein puhvihihat ja laahus. Taustalle 5 tanssijaa vaikka naamioissa ja trikoissa loikkimaan kun ei säännöt salli enempää. Scriiniltä pyrstötähtiä ja laukkaavia yksisarvisia. Oujee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku naisihminen kiljumaan tuulikoneiden, pyrojen ja suihkulähteiden lomaan paksussa meikissä ja peruukki liehuen. Pitkässä kaiken peittävässä puvussa tietty, oikein puhvihihat ja laahus. Taustalle 5 tanssijaa vaikka naamioissa ja trikoissa loikkimaan kun ei säännöt salli enempää. Scriiniltä pyrstötähtiä ja laukkaavia yksisarvisia. Oujee.
Luulen, ettei Kaija Koo lähde kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Meillähän meni lopulta super hyvin! Lopulta yksi sija sinne tai tänne ei väliä. Iso parannus viime vuodesta ja iso työ pitää tehdä että ens vuonna ylletään yhtä hyvälle sijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BBC eurovision Facebook
Ulkomaalaiset haukkuu Erikaa tosi pahoin. Ulkonäkö, vanhan näköinen, huono laulaja, strippiklubi esiintyjä, kamala biisi ja kamalat vaatteet tätillä.
Facessa on vanhukset. Eikö ne osaa käyttäytyä?
Itse olen plus 40v mutta en käytä enää facea. Alle 30v harvoin enää Facea taitaa olla?
Instassa ja x:ssä Erikas kehutaan.
Face on mummojen puuhapalsta.
Mummot tykkää tästä.
Näin uutissivustoilta videoita tuolta Vöyrin viisujuhlasta/kisakatsomosta. Yleisön keski-ikä taisi olla melkoisen korkea? Nuoret ja nuoret aikuiset oli selkeä vähemmistö.
Tunnelman lässähdys KAJn yleisöpisteiden paljastuttua oli kyllä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Erika vaikuttaa kyllä suhteellisen ylimieliseltä ja itseään täynnä olevalta henkilöltä.
Mä olen todella onnellinen siitä, mitä me Suomen tiimin kanssa tehtiin. Olen todella ylpeä omasta panoksestani ja esityksestäni. Olen täynnä kiitollisuutta, että sain tehdä tämän ja onnistuin siinä, mitä itse halusin tehdä, Vikman sanoi.
Goldielocks olisi ollut ihan tykki näissä karkeloissa. Kaikki finaalibiisit huomioiden "Made of" on ainoa kansainvälisen hitin kuuloinen biisi, jonka voisi kuvitella kuulevansa missäpäin maailmaa tahansa.
Sun loksisisi ei olisi päässyt edes lavalle asti. Jo UMK:ssa jänisti.
Vierailija kirjoitti:
Viro sai italian yleisöltä 7 ja juryilta 4, eli tuskin siellä loukkaantuivat kun pisteitä tuli.
Jurylta kylläkin peräti 10 pistettä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viisut ovat nyt tulleet tiensä päähän, jos Israel ei niistä poistu.
Sitten wokettajat saavat poistua ja viisut jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks olisi ollut ihan tykki näissä karkeloissa. Kaikki finaalibiisit huomioiden "Made of" on ainoa kansainvälisen hitin kuuloinen biisi, jonka voisi kuvitella kuulevansa missäpäin maailmaa tahansa.
Sun loksisisi ei olisi päässyt edes lavalle asti. Jo UMK:ssa jänisti.
Äänet masinoitiin Ich kommelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto miten noloa oli kun suomen pisteidenjakaja käytti koko puheenvuoronsa sen kehuskelemiseen että kuinka monessa esityksessä suomi oli osallisena. Muut kehuivat ja kiittelivät kaikkia esityksiä ja showta... Milloin suomalaiset toimittajat pääsisivät vihdoin eroon tuosta naurettavasta alemmuuskompleksistaan?
Jep, ajattelin ihan samaa... juontajatkin näyttivät vähän oudoksuvan sitä 🤦
Eikä ne halua mitään löpötyksiä siinä vaan pisteet. Niillä on aikataulu. Ei varmaan tajunneet yhtään mistä höpisee.
Yleensä se on"good evening Europe! And thank you for the fantastic show. Now here are the points from the (xcountry) jury"
Itse asiassa kyllä moni muukin yleensä lätisee jotain ennen pisteidenantoa. Nyt viime vuosina tässä on vähän petrattu, mutta aikoinaan pisteenjaot venyivät auttamattoman pitkiksi, kun pisteet annettiin vielä kahdeksasta kahteentoista ja jokainen halusi sen lisäksi pitää jonkin mainospuheen tai lätistä juontajien kanssa jostain tyhjänpäiväisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks olisi ollut ihan tykki näissä karkeloissa. Kaikki finaalibiisit huomioiden "Made of" on ainoa kansainvälisen hitin kuuloinen biisi, jonka voisi kuvitella kuulevansa missäpäin maailmaa tahansa. Sääli, että Suomi menetti mahdollisuutensa lähettämällä tuon humpan kisoihin.
Joku oli jodelissa ennustanut tarotilla että Goldielocks voittaa. Ei näköjään mennyt oikein.
Eikös Erikakin maininnut tarotkortit lentokenttähaastattelussa vai kuulinko väärin.
Sillä meidän esiintyjällä ei minusta ole niin väliä jos on a. Hyvä kappale ja b. Hyvä esitys.
Nyt näistä toteutui Erikan kohdalla b. Hyvä esitys ja windowsmiehen kohdalla a. Hyvä kappale.
Käärijällä oli molemmat.