Minulla on pyöreä naama, mutta haluaisin polkkatukan -tuhoontuomittu idea?
Joku asiasta mielipiteen omaava, tulehan linjoille! Mulla on pyöreä naama, mutta näin 43v iässä tekisi mieli leikkauttaa pitkät hiukset vaihteluna polkkamittaan - koko ikäni on siis ollut pitkät hiukset! Mutta näyttääkö se mitta huonolta pyöreän naaman kanssa? Pitääkö mun nyt ensin laihduttaa vai mitä teen hiusten kanssa? Oon kuin Jennifer Aniston, sama hiustyyli vuosikymmenestä toiseen. Keskijakaus ja pitkät hiukset.
Kommentit (9)
Polkkatukkaakin on eri mittaista. Älä leikkauta mitään ihan lyhyttä polkkaa vaan sellainen jossa on kuitenkin pituutta jäljellä niin et näytä ihan "pallopäältä".
Sitten mulla on vielä luonnonkiharat, sopiikohan polkka niidenkään puolesta? Ap
Siitä vaan! Elämä on lyhyt, turhaa murehtia pyöreätä naamaa. Kokeilemalla selviää, tykkäätkö polkasta ja haluatko ylläpitää sitä. Tukka kasvaa nopeasti, kohta se on taas olkapäiden tasalla.
Long bob sopii lähes kaikille. Lyhyet polkat taas hyvin harvoille.
Leukamittaisena toimii oikein hyvin pyöreiden kasvojen kanssa. Mene hyvälle kampaajalle joka osaa leikata luonnonkiharaa hiusta.
Paljon on kiinni leikkauksesta, joillekin sopii rikottu, joillekin otsis, toisille pitkäksi jätetyt hiukset eteen. Varmasti sinulle sopiva tyyli löytyy lyhemmästäkin mallista.
Lyhyt, suoralinjainen polkkatukka yli nelikymppisellä tuo lähes aina sellaisen tekopirteän opettajatätivaikutelman. Jos hiuksesi ovat kiharat, se auttaa vähän, mutta kannattaisi ehkä mieluummin kerrostaa kauniisti eikä vetää kaikkea lyhyeksi.
Leikkauttaisin korkeintaan olkapäiden kohdalle pituuden aluksi , kun luonnonkihara nousee kuivuessaan lyhyemmäksi, polkkatukkahan on suora etutukalla. Sopii pyöreisiin kasvoihin. Onneksi hiukset kasvaa jos et viihdy mallissa mutta vaihtelu virlkistää. - kampaaja-
Pahimmassa tapauksessa näytät ihan Bruce Vilanchilta, ei kannata