Oho, sain melkein 3€ S-Bonusta!
Kommentit (51)
88 snt. Ja ostin enemmän kuin on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt sentään sen verran tajuatte, ettei kukaan lahjoita rahaa tuhansille ja tuhansille kuluttajille...? Kyllä ne "bonukset" on kyseisen kaupan hinnoissa huomioitu.
No shit Sherlock!
Kannattaa poonukset silti kerätä pois.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saan enemmän bonusta K-ryhmästä. S-bonus on ok vain perheellisille, jotka kuluttavat enemmän.
Kplussat on hyvältä hanurista
Mulle tuli 16 eur. Oon jo vuosia siirtänyt ne bonukset rahastoon ja siellä onkin jo yli 1000 eur ja korkoakin kasvanut kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt sentään sen verran tajuatte, ettei kukaan lahjoita rahaa tuhansille ja tuhansille kuluttajille...? Kyllä ne "bonukset" on kyseisen kaupan hinnoissa huomioitu.
Ei jotkut oikeasti tajua, tyhmiä ihmisiä on yllättävän paljon
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli 16 eur. Oon jo vuosia siirtänyt ne bonukset rahastoon ja siellä onkin jo yli 1000 eur ja korkoakin kasvanut kivasti.
Mä käytin viime matkalla karttuneet s-bonukseni kahdessa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saan enemmän bonusta K-ryhmästä. S-bonus on ok vain perheellisille, jotka kuluttavat enemmän.
Et saa. K-ryhmästä ei saa BONUSTA ollenkaan. Sieltä saa vain PLUSSA-pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain reilu 300. Yleensä jonkun muutaman euron. Tein ison s-bonusta kerryttävän investoinnin viime kuussa.
Ostit uuden auton?
12,72€ tuli 2 aikuisen ja yhden koiran talouteen. Noin 90% kauppareissuista Prismassa.
Mulle tuli 2.89€. Vaikka keskittääkin niin eipä yhden hengen köyhältä taloudelta paljoa tule. Parempi sekin kun ei mitään. Nyt kun Elisan liittymistä ei saa enää bonuksia niin vähenee senkin takia.
Mulle tuli 4,59, tuossa on maksutapaetukin mukana. Perhekoko 2+2, mutta ruokaan menee tosi vähän rahaa. Tehdään pääosin etätöitä, niin bensaankaan ei mene paljoa.
Meillä tuli 48€, hyvin tyypillinen summa. Meillä on kaksi teinipoikaa, täyttävät pian 16, joten ruokaan menee järkyttävät määrät rahaa, vaikka ei olisi varaakaan koska minä olen työttömänä ja mies osa-aikasairaseläkkeellä. Ja ei edes kaikki ruokaostokset tehdä Prismasta, vaan ostetaan myös MiniManista ja silloin tällöin Cittarilta tai HalpaHallista jos on hyviä tarjouksia.
Samaa luokkaa talviaikana, 1,5 - 3,5€ . Kesällä tulee 30-50€ kun polttoaineisiin menee.
Vierailija kirjoitti:
92e
Mutta siinä on tässä kuussa silmälasihankinta. Eli sellainen 45e olisi tullut ilman niitä.
Ja samat lasit olisit saanut muualta 64e halvemmalla..
Kaupalle kannattavaa sen tähden poonus rulettia pyöritetään.
56€.
Samalla summalla ostamalla K-ryhmän kaupasta (kalliimpaa) olisi saanut ehkä 5€, joka vanhentuu ja otetaan pois jos ei käytä tietyn ajan sisällä. Lisäksi, ei saa rahaa, vaan pakottaa ostamaan lisää ( kallimpaa). Ja kun käyttää vähentämään ostoksista, saa sillä kertaa vähemmän plussapisteitä.
Yllättävän vähän tuli, vain 43e. Yleensä lähemmäs 60e
Ihan kivasti on S-tili vuosien varrella paisunut bonuksista ja kerätyistä pullopanteista nyt meni 10000e rikki.
Tottakai... kyseessä on kanta-asiakasalennus hyvälle asiakkaalle. Sitä oli jo 80-luvulla ja silloin jokaisessa kaupassa. Nykyään paljon harvemmassa.
Kortit ja äpit on nyt uusi muoto vanhasta asiasta. Joka ruokaupassa jo.